bania 1 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Potrzebuję info bo za parę dni na chwilę będe musiał wymontować swój silnik żeby go po paru godzinach włożyć z powrotem zastanawiam się jak to najlepiej zrobić ? Opcja z sankami zawiechą i skrzynią wydaje się być najlepsza może ktoś wie dokładnie co gdzie i jak i w jakiej kolejności ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 silnik z sankami i skrzynią, odkręcasz od dołu wszytskie śruby od sanek (pod silnikiem i pod skrzynią), później odkręcasz zawieche od góry z kielichów i silnik wyjeżdza. Będzie sie trzymał tylko na kilku wężach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 3 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Nie zapomnij o mechanizmie zamiany biegów, można rozpiąć na skrzyni a można wyciągnąć z całym mechanizmem odkręcając we wnętrzu. Jak masz automat to lepiej wypiąć na skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania 1 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Dzięki chłopaki a ktoś sie może orientuję ile jest tych śrub od dołu ? i czy nie ma jakiś nietypowych śrub takich jak np gigant imbus na półośkach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 3 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Żadnych niestandardowych śrub nie ma także śmiało można kręcić. Sanki 4 śruby, "łapy tylne" sanek po 2 na stronę, łapy silnika (wsporniki pod poduszki) po 2 na stronę, to tak na szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus_k 1 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Oczywiście zdejmujesz przód:) jeżeli masz klime nabitą to z wężykami na bok z nią, odkręcasz kolektory, wypinasz kable, zdejmujesz filtr powietrza. Spokojnie dasz radę- w zeszłym tygodniu wyjęcie silnika ze skrzynią zajęło nam 1,5 godzinki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 a żę tak zapytam, po co wyjmujesz motor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania 1 Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Po to żeby wstawić blok 1,8 . i zapłacić 3% akcyzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinio60 0 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Nie rozumień po co wyciągać silnik??? Akcyzę płaci się na podstawie dokumentów dostarczonych do urzędu celnego. No chyba że czegoś nie wiemy i się nie dowiemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 3 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Akcyzę płaci się na podstawie dokumentów dostarczonych do urzędu celnego. No chyba że czegoś nie wiemy i się nie dowiemy? Tak, tylko że przed rejestracją można zmienić silnik, zrobić opinię rzeczoznawcy i zapłacić od tego co jest faktycznie w samochodzie a nie w dokumentach Jeśli ktoś potrzebuje informacji w tym zakresie to chętnie podpowiem co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania 1 Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 W tej skali tzn a4 b5 to pikuś ale pomyśl o autach wartych 80tys z silnikiem np. 2.2 znany sposób i legalny .Moja audi wyceniają w UC na 14tys i 18% od tego miałbym zapłacić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Chłopaki zabrałem się za to lekko nie jest ;P zastanawiam się jak z zawieszeniem przednim bo można całość można półoś odkręcić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Chłopaki zabrałem się za to lekko nie jest ;P zastanawiam się jak z zawieszeniem przednim bo można całość można półoś odkręcić ? półoś normalnie odkrecisz jeśli o to ci chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 No ale jeżeli odkręcam to zastaje cały mcperson wiec dolne wachacze odkręcać trzeba bo sanki robią out ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się