guerrero 0 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 okazalo sie ze w moim aucie chodzi ciezej kierownica i nie jest to normalne porownujac z innymi audikami Na poczatku nie zwrocilem na to uwagi do poki nie przejechalem sie a4 kolegi. Do tego rowniez podczas jezdy krecac kierownica slychac skrzypienie jak by sie gdziec cos ocieralo (jest to strasznie irytujace ) rozebralem obudowe kieronicy, ale tam nic nie widac raczej nie ma mozliwosci zeby cos tam sie obcieralo. Mechanik rowniez nie ma pojecia co to moze byc, rozlozyl rece i powiedzial ze: " taki jej urok :)" ale dla mnie malo to pocieszajace. Macie jakies pomysly? Dodam ze plyn jest kloru zielonego i stan ok. dziekuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 A w jakim to aucie ? Pewnie nie masz servotronika i ci ciezej chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerrero 0 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 audi a4 1.9 130ps avf 2003rok servotronik? jak to sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Musiałbyś sprawdzić czy masz przekaznik od servotronika u siebie Tu masz porownanie i fotki http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?198811-ALL-B6-B7-Aktywny-uk%B3ad-kierowniczy-quot-SERVOTRONIC-quot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerrero 0 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 sprawidzilem w ksiazce serwisowej mam oznaczenie 1N1 i jest to wspomaganie hydrauliczne, wiec to raczej nie od tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerrero 0 Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 witam, przy okazji wymiany wahacza poprosilem mechanika zeby wymienil mi plyn do wspomagania. Zostawilem auto i sobie poszedlem, po odebraniu auta w domu na fakturze zauwazylem ze plyn jaki zala to febi syntetyczny, a ma byc mineralny. co robic? jak najszybciej wymienic na mineralny czy to nie przeszkadza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmartinez 1 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 witam, przy okazji wymiany wahacza poprosilem mechanika zeby wymienil mi plyn do wspomagania. Zostawilem auto i sobie poszedlem, po odebraniu auta w domu na fakturze zauwazylem ze plyn jaki zala to febi syntetyczny, a ma byc mineralny. co robic? jak najszybciej wymienic na mineralny czy to nie przeszkadza? Mam u siebie zalany oryginalny g004000 - to chyba jest syntetyczny i nie mam żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerrero 0 Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 ale u mnie na zbiorniczku jest napisane "only mineral" wiec nie wiem co robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 ale u mnie na zbiorniczku jest napisane "only mineral" wiec nie wiem co robic Spuścić, kupic dobry i zalać. Po cym odpowietrzyć układ. Cala filozofia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystek_ 0 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Mam podobne objawy, czy po wymianie płynu wróciło, że tak powiem wspomaganie kierownicy? Lepiej chodzi czy tak samo jak wcześniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Mam podobne objawy, czy po wymianie płynu wróciło, że tak powiem wspomaganie kierownicy? Lepiej chodzi czy tak samo jak wcześniej? Kolego trzeba poczekac aż autor watku napisze ale ogólnie rzecz biorąc na wspomaganie mogło by miec gdyby była ciesz o różnej ściśliwości. Rodzaj płynu raczej zalezy od tego jakiego smarowania wymaga pompa i przekładnia. DO tego się sprowadza wybór odpowiedniego płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerrero 0 Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Kierownica na pewno chodzi lżej, tylko u mnie skrzypienie pozostało które słychać gdzieś w okolicy kierownicy, na pewno w środku auta. Nasila się to jeżeli auto postoi na słońcu i się nagrzeje, w zimie podczas mrozów żadnego skrzypienie nie było. Ma ktoś jakiś pomysł, a krzyżak pod kierownica już potraktowałem wd40 i nie pomogło:( Wysłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Kierownica na pewno chodzi lżej, tylko u mnie skrzypienie pozostało które słychać gdzieś w okolicy kierownicy, na pewno w środku auta. Nasila się to jeżeli auto postoi na słońcu i się nagrzeje, w zimie podczas mrozów żadnego skrzypienie nie było. Ma ktoś jakiś pomysł, a krzyżak pod kierownica już potraktowałem wd40 i nie pomogło:(Wysłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk to niekoniecznie musi być w środku pod kierownicą. Może być magiel a tam sa metalowe elementy i to niesie się bardzo. Pozatym w A4 magiel jest bardzo blisko kierownicy mimo wszystko. Jak chcesz bardzo smarowac to możesz jeszcze spróbować posmarować tam gdzie wchodzi kolumna kierownicza w magiel. Jak podniesiesz dywanik przy nogach kierowcy to na pewno zobaczysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się