patryko1906 Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Witam, mam A4 B5 z 1995r. i chciałbym zmienić silnik 1.6 na 1.8 ponieważ już jest całkiem zajechany i nie nadaje się już do niczego. Więc chciałbym zadać pytanie jakie części musiał bym wymienić oprócz oczywiście silnika 1.8.
15lolo Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 caly silnik z osprzetem , komputer, (niewiem jak jest z pułosiami)
patryko1906 Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 no właśnie interesuje mnie czy półośki są takie same.. i czy skrzynia by mi pasowała z 1.6..
AndrzejAj3 Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 zmieniaj od razu na 1.8T..bo ma całkiem inną kulturę pracy..sam żałuję, że mam zwykłe 1.8 ADR...
WIŚNIA Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 zmieniaj od razu na 1.8T..bo ma całkiem inną kulturę pracy..sam żałuję, że mam zwykłe 1.8 ADR... dobrze gada
WIŚNIA Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 ostatnio widziałem na alledrogo silnik AJL za 2800pln chyba
AndrzejAj3 Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 hm..tylko teraz pytanie co bardziej mu się opłacę, czy nie lepiej sprzedać to i kupić od razu z 1.8T lub innym większym silnikiem ?
patryko1906 Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 zmieniaj od razu na 1.8T..bo ma całkiem inną kulturę pracy..sam żałuję, że mam zwykłe 1.8 ADR... wiem wiem ale ale jednak zdecyduje sie chyba na normalne 1.8.. więcej by mnie wyszło a raczej nie chce sie pakować w aż takie duże koszta.. ---------- Post added at 18:13 ---------- Previous post was at 18:13 ---------- jak z tą skrzynia i półośkami... ---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:13 ---------- ....?
15lolo Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 o tym to juz musi sam zadecydowac:decayed: nie wiemy takze z ktorego roku ma audi, no ale faktycznie turbo to turbo ale cały swap okolo 2,5-3tys + robota
AndrzejAj3 Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 no zrobisz jak uważasz ale skoro i tak robisz SWAP to ja bym wolał trochę dołożyć i 1.8T kupić...uwierz, że nie pożałował byś w ogóle ani jednej wydanej złotówki na to...
spawacz1 Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 kasa to podstawa każdy robi to na co go stać, mam w głowie 2,5TdiV6 budaB7 Bale to wsystko zależy od funduszy, gdybym miał robić zmiankę motorku to pewnie bym zostawił też 1,8Adr najtaniej by wyszło:naughty:
Labiel Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 no zrobisz jak uważasz ale skoro i tak robisz SWAP to ja bym wolał trochę dołożyć i 1.8T kupić...uwierz, że nie pożałował byś w ogóle ani jednej wydanej złotówki na to... Woleć to każdy by wolał ale różnica w kosztach między 1,8 a 1,8T jest duża. Słupek 1,8 kupisz za grosze. Sam gdyby mi się udało kupić angola z 1,8T na przekładkę to sprzedałbym swój słupek za 500-600 zł a za słupek 1,8T ludzie krzyczą sobie po 1-1,5tyś i w górę. A gdzie tu turbo, icek i pozostałe rzeczy. Wiadoma sprawa że 1,8 wyjdzie o wiele, wiele taniej niż przekładka na 1,8T.
patryko1906 Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Opublikowano 21 Marca 2012 Woleć to każdy by wolał ale różnica w kosztach między 1,8 a 1,8T jest duża. Słupek 1,8 kupisz za grosze. Sam gdyby mi się udało kupić angola z 1,8T na przekładkę to sprzedałbym swój słupek za 500-600 zł a za słupek 1,8T ludzie krzyczą sobie po 1-1,5tyś i w górę. A gdzie tu turbo, icek i pozostałe rzeczy. Wiadoma sprawa że 1,8 wyjdzie o wiele, wiele taniej niż przekładka na 1,8T. Dokładnie zgadzam sie.. narazie nie mam takich funduszy żeby zmienić na 1.8T wiec muszę zostać przy zwykłym 1.8...
15lolo Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 fakt miedzy 1.6 a jeden 1.8 jest znaczna roznica kpl silnik z osprzetem mozna nabyc juz za 1200-1400
Labiel Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 Woleć to każdy by wolał ale różnica w kosztach między 1,8 a 1,8T jest duża. Słupek 1,8 kupisz za grosze. Sam gdyby mi się udało kupić angola z 1,8T na przekładkę to sprzedałbym swój słupek za 500-600 zł a za słupek 1,8T ludzie krzyczą sobie po 1-1,5tyś i w górę. A gdzie tu turbo, icek i pozostałe rzeczy. Wiadoma sprawa że 1,8 wyjdzie o wiele, wiele taniej niż przekładka na 1,8T. Dokładnie zgadzam sie.. narazie nie mam takich funduszy żeby zmienić na 1.8T wiec muszę zostać przy zwykłym 1.8... Szkoda że nie mogę dorwać nigdzie Anglika z 1,8T to wtedy mógłby ci sprzedać swój silnik z tym co potrzebne do przekładki w dobrych cenach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się