Fernando Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 Witam, jak w temacie, dziś wymieniałem postojówki + bezpieczniki, no i pierwszy raz odpalałem dziś samochód po tej wymianie, poczułem że auto niema mocy, wczoraj wieczorem jeszcze wszystko było ok, pojechałem zatankować bo rezerwa sie zapaliła więc pomyślałem że może pomoże, zatankowałem nawet Verve. Samochód niema mocy na (chodzi o biegi) 1 - wszystko ok. 2 - średnio ok przy 2,5 tys obrotów zmieniam na 3 obroty spadają poniżej 2tys i muli tak do 2,5-3tys obrotów potem dostaje kopa jak oczywiście przekroczę 3tys obr. piszę jak dziś dzień z samochodem wyglądał bo wszystko jest istotne, jeżeli ktoś nie rozumie mojego problemu to niech piszę może jakoś inaczej mi się uda wytłumaczyć. Co to może być? Jakieś 2-3tyg temu miałem podobną sytuację na autostradzie, przywaliłem mu przed autostradą na 3(bieg) do 4 tys obrotów, wjeżdżam na autostradę i niema mocy po góre jak jechałem to aż autku prędkość spadała redukcja nic nie pomagała, no ale potem zatrzymaliśmy się w mcdonald silnik zgasiłem i tak z 20 min postał, jak ruszyliśmy dalej w trasę to wszystko było już ok.
german81 Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 najprawdopodobniej masz zapieczona geometrie ale bez podłaczenia i logów to wruzenie z fusów
Fernando Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Opublikowano 26 Marca 2012 Zapieczone kierownice zmiennej geometrii w Turbosprężarce?
Mauros88 Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 Tak kolego w turbinie jest zmienna geometria. Kolego kabel laptop w dlon i zrob logi komplente. Bedzie obraz co sie dzieje.
Fernando Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Opublikowano 26 Marca 2012 OK, w środę kabel przyjdzie i postaram się dać logi. Jak wyjdzie na to by czyścić turbinę to dam sam radę? doświadczenie w mechaniką mam nie wielkie ale jestem ambitny:D
Mauros88 Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 Jest na forum opis co i jak rozebrac i wyczyscic. http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?49491
Fernando Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Opublikowano 26 Marca 2012 raczej nie dam rady, takie rzeczy musi być specjalista od turbo czy zwykły mechaniol? i jakie są koszta tego? orientuje się ktoś?
DeeJay_Kill Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 ok 150-200zl bedzie kosztowalo wyczyszczenie turbiny. Trzeba ja z auta wyjac, rozmontowac i dobrze wyczyscic - ja robilem to dwa razy. Gdy problem powracal, zdecydowalem sie na regeneracje;]
mlodyy Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 ogólnie logi ido zrobienia i błędy do sprawdzenia , powiedz jeszcze jaki masz motor bo nie napisałeś
Fernando Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Opublikowano 27 Marca 2012 Ach zapomniałem ze już niema wgladu takiego łatwego w naszych profilach na nasze furki. sławny 1.9TDI
mlodyy Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 jakie oznaczenie silnika bo tych sławnych 1.9 troszkę jest
Fernando Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Opublikowano 27 Marca 2012 Afn, dziś samochód dostawał właśnie tego kopa 2300 obrotów, dziwnie, potem działał normalnie, zobaczymy jutro jak do pracy trzeba będzie jechać.
jac0205 Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Sprawdź sobie dodatkowo przepływomierz. Miałem takie same objawy, nawet po regeneracji turbiny efekt był taki jak u ciebie: od 2500 obr. dostawał kopa. Po wymianie przepływomierza na nowy nie to samo auto.
big7887 Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Witam. Podepnę się pod temat, ponieważ mam podobny problem. Turbo się zacinało już nagminnie, brało 100/100 oleju- zregenerowane, koszt 1200zł. (Podobno było tak rozprute, że tylko obudowa została, nawet koło kompresji zmienili czy jakoś tak) Sterownik N75 zmieniony na nowy. Spodziewałem się drugiego życia auta, że wreszcie będzie takie jak je kupiłem, czyli dynamiczne- nic z tego. Turbo już nie rozłącza, ok, ale czuć że ciągnie ładnie dopiero od 2500-3000 obrotów tak jak u kolegi autora wątku. Auto ma jakby laga- opóźnienie. Wciskam pedał gazu to tak po sekundzie dopiero łapie i ciągnie. Kiedy tylko je kupiłem po dotknięciu pedału gazu obrotomierz dosłownie momentalnie szalał, teraz ma te dziwne opóźnienie. Zastanawiam się nad dwoma rzeczami: 1. Zapchany katalizator? (Niby nie, wg mechanika który zmieniał turbo, ale boję się, że nawet tam nie zajrzał, tylko od tak sobie strzelił, że katalizator ok) 2. Przepływomierz do wymiany? Proszę, poradźcie! P.S. jac0205, gdzie kupiłeś nowy przepływomierz? Allegro? Sklep? Jaki koszt?
jac0205 Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Też podejrzewałem katalizator ale miałem możliwość sprawdzić z innego wozu dobry przepływomierz no i wszystko wtedy wyszło. Kupiłem w sklepie (nie serwis) za 350,00 zł . Brałem ostatni egz. i spuścili z ceny. W innych krzyczeli 360-370. Ori Bosch oczywiście.
big7887 Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Przepływka Bosh jest na Allegro w granicach 250-260zł... Jednak na Allegro strach kupować. Może ktoś kupował i może się pochwalić czy wszystko jest ok?
Fernando Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 Pół żartem pół serio, Nie wiem jak ale moj audik jest chyba jakimś transformersem(takim http://www.youtube.com/watch?v=YLaht9UHL1I), samo się naprawiło, oczywiście przed naprawą mówiłem mu że dużo mam wydatków i żeby poczekał jak da rade, i z rana odpalam, jadę, wszystko ok, do tej pory, przyśpiesza już normalnie jak depnę tak leci, niema efektu nitro na 2500obrotach, a tak szczerze mówiąc to usuwałem błędy z komputera samochodu, bo miałem problem z AirBag-iem, był błąd z air i silnik błąd teraz nie pamiętam jaki to był błąd, usunąłem, i nast. dnia było ok. Może to coś miało wspólnego z moim problemem. Jak problem powróci to znów odpiszę.
Biszczan Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Lepiej zrób logi zanim problem powróci.
mlodyy Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 tylko żebyś następnym razem nie napisał turbo sie rozsypało , zrób logi dla świętego spokoju, nic samo sie nie naprawia
Fernando Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 Ok, jutro sobota, zrobię, chodzi wam o te logi robione podczas jazdy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się