michal21 0 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Mam problem z ładowaniem; Podlaczam miernik na alternator i ładuje 14,4 bez obciazenia lecz gdy przykładam miernik na AKU to 12,2 czasami 12,7, czasami lekko ponad 13... Podłączam do AKU + a do bloku silnika i innych czesci metalowych " - " to ładowanie 14,5 do obudowy altka tez 14,5v Podłączyłęm kabel do obudowy altka i na drugim koncu 14,5v ale juz jak podlaczylem drugi koniec do minusa AKU znowu 12,5.. Macie jakies pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Masa Ci ucieka, przede wszystkim popraw tą od aku na podszybiu, potem pomiędzy silnikiem a karoserią, ale tej to nie wiem gdzie szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal21 0 Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 A no tak, bo skoro dawalem + na altku a - minus na bloku to bylo git czyli z silnika nie przechodzi na karoserie a nastepnie nie idzie na AKU. Proste:) a zakrecilem sie w garazu, jutro posprawdzam. dzieki Wiktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahayzfr13 1 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Albo aku już śmieć i prąd pożera. Miałem tak w starej Astrze. Włożyłem na próbe swoj aku i było git. Zakładam stary i ładowanie na klemach 7,5V... Odpinam klemy, mierze i 14,3v.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal21 0 Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 zapomniałem napisać ale podmieniałem AKU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahayzfr13 1 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 To sprawdz mase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal21 0 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Ktos sie orientuje gdzie jest połączenie masy karoserii z silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Ktos sie orientuje gdzie jest połączenie masy karoserii z silnikiem? Musisz odkręcić osłonę silnika pod samochodem i zobaczysz kabel (masę) od spodu....pod turbosprężarką ...Przynajmniej ja tak mama Pozdrawiam:hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal21 0 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Jest w tym miejscu gdzie OLIVER pisał, dokręciłem śruby bo były luźne, po wczesniejszym wyczyszczeniu i juz wszystkio wporzadku. Ładowanie na altku 14,4 a na AKU 14,2 0,2v mniej ale taka roznica chyba nic nie szkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się