numerosiem Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 Witam, Rozpocząłem walkę z przeladowaniami w mojej audi A4 1.9 AFN. Mam regularne przeładowania, standardowe zmniejszenie siły w okolicach 3 tys. obrotów. Postanowiłem w końcu (bo trwa to już z miesiąc) zrobić coś w kierunku poprawy, poza czytaniem forum, oglądaniem powierzchownym tego co pod klapą, sprawdzania węży i wycieków. Generalnie wiosenne "porządki". Rozpocząłem od odczytu błędów sterownika ECU i wygląda to tak: " VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00012 2 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent " Tutaj pierwsze pytanie, jakieś sugestie co do źródła problemu? Jedziemy dalej: Logi statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/michal-jalowski_78319.html http://vaglog.rtnet.pl/michal-jalowski_78320.html http://vaglog.rtnet.pl/michal-jalowski_78321.html Statyczne Basic mode: http://vaglog.rtnet.pl/michal-jalowski_78322.html http://vaglog.rtnet.pl/michal-jalowski_78323.html http://vaglog.rtnet.pl/michal-jalowski_78324.htm Dynamicznych nie zdążyłem, potrzeba druga osoba i bateria w laptopie;) Będę wdzięczny za uwagi co do tych powyższych, chciałbym temat rozpocząć... Z góry dzięki za pomoc i odpowiedzi, każda zbliży mnie do rozwiązania problemu.
Sztomel Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Brakuje jednak tych dynamicznych oraz statycznie grupy 010 MB. Raczej w tych wiosennych porządkach nie ominie Cię czyszczenie zmiennej geometrii bo zapisane błędy świadczą, że turbo przeładowuje sporo.
numerosiem Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Opublikowano 27 Marca 2012 dzięki za sugestie:) Idziemy dalej, dzisiaj wziąłem się za przeczyszczenie zaworu N75, zgodnie z opisem na forum. Wnętrze było zauważalnie (delikatnie), trwale zakurzone/zabrudzone. WD 40 w ruch, przeczyszczenie, przedmuchanie, składanie, montowanie i w drogę na "testy z nadzieją na lepsze jutro..." efekty: Auto zauważalnie lepiej przyspiesza, co ważne i najważniejsze NIE wpada już w tryb awaryjny. Niestety nie jest zupełnie różowo, bo w okolicach 3,5 tys obrotów na 3 biegu jest mała, sekundowa zadyszka ale potem znowu ciągnie, potem gdzieś jeszcze ok 4 tys. znowu. Na 4 i 5 biegu podobnie przy "bucie" na wyższych obrotach. Ale nawet przy chwilowej niedomocy czy nadmocy nie wpada w tryb awaryjny, nawet jak auto zatrzymam (nie wyłączając silnika) i ruszam ostro dociskajac na obrotach to wkręca się ładnie, a przyjamniej dużo lepiej niż wcześniej. Myślę, że dzisiejsza operacja to spory sukces:) Zaraz po jeździe próbnej zrobiłem logi statyczne tylko niestety, ale może poprą one moje doświadczenia z testów? Będę wdzięczny za pomoc w tej sprawie:) http://vaglog.rtnet.pl/michal-jalowski_78497.html http://vaglog.rtnet.pl/michal-jalowski_78498.html http://vaglog.rtnet.pl/michal-jalowski_78499.html Statyczne Basic mode: http://vaglog.rtnet.pl/michal-jalowski_78500.html http://vaglog.rtnet.pl/michal-jalowski_78501.html http://vaglog.rtnet.pl/michal-jalowski_78502.html Kolejnymi krokami będzie wymiana węży podciśnieniowych i przemycie przepływki, może będą kolejne (dobre) efekty:) Z góry dzięki za włączenie się w dyskusje i komentarze. ---------- Post added at 21:12 ---------- Previous post was at 20:59 ---------- Aaaa...nie zrobiłem logu BS 011, bo nie mam do niego dostępu:/ pewnie mam jakąś okrojoną zabezpieczeniami wersje...
przemik Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Poki nie wykonasz logow dynamicznych bedziesz bładził jak dziecko we mgle...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się