Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T apu czerwony nalot pod pokrywą zaworów


arre

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

wymienialem uszczelke pod klawiatura i mam dzwiny nalot na walkach itd

co widac na zdjeciu

ktos sie spotkal z czyms takim? co to jest?:kwasny:

2dd5edee2a605982m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozbieraj co sie da i zalej nowy olej np motul x-clean, nie rob plukanek czasem bo caly syf zbierze ci sie w pompie olejowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt castrol jest zalany magnatec :kwasny: rozumiem ze to z niego ten syf?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc przez castrola, a moze byc przez niezbyt czeste wymiany olei przez poprzednich wlascicieli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Castrol :sick3: w dodatku nie wymieniany na czas. Zalej dobry olej, zmieniaj max co 15 tys i powinno z czasem się doczyścić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

castrol co teraz jest ma 3 tys zaledwie... co bylo wczesniej nie wiem... wiec nie powiem nic na temat czestotliwosci wymian

wazne ze wiem na czym stoje... juz myslalem ze ktos lal jakiegos ceramizera czy cos w tym stylu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rob plukanek czasem bo caly syf zbierze ci sie w pompie olejowej

polecam zrobić tą płukankę niech ci wypłucze ten syf ...ale niestety będziesz musiał ściagnąć miskę i (ciekawe jak smok wyglada :(() wymienić pompę olejową bo jak na górze tak jest to tam jeszcze gorzej (oczywiście wymyć dobrze wszystko )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu robić żadnych płukanek, przynajmniej takie jest moje zdanie ponieważ na 99% na dole jest czysto. Syf zbiera się zazwyczaj tam gdzie odparowuje czyli właśnie pod pokrywą głowicy i ew na klawiaturze. Dobry olej też sobie z tym powinien poradzić a nagłe wypłukanie tego szlamu może spowodować m.in zapchanie smoka pompy. Polecam podrążyć trochę temat tzw oil sludge np: http://www.schleeter.com/oil-sludge.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm dwa zdania calkiem odmienne...

mam tem oleju na liczniku wiec zaczne od innego oleju... jezeli smok sie zapcha bedzie sie grzal silnik a co za tym idzie bede to widzial po temperaturze

tras dlugich nie robie....

w kazdym badz razie DZIEKUJE koledzy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm dwa zdania calkiem odmienne...

mam tem oleju na liczniku wiec zaczne od innego oleju... jezeli smok sie zapcha bedzie sie grzal silnik a co za tym idzie bede to widzial po temperaturze

tras dlugich nie robie....

w kazdym badz razie DZIEKUJE koledzy :)

Kolego jak się smok zapcha to przede wszystkim usłyszysz całą hydraulikę i oby nie było za późno bo panewki powiedzą Pa Pa. Brak ciśnienia oleju w silniku jedną z najgorszych opcji dla silnika. Jest tu na forum kolega który całkiem niedawno poszukiwał silnika bo jego z braku ciśnienia się zatarł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...