Pawlo 2004 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 za 3 tyg mam przeglad i tez sie własnie zastanawiałem jak to jest......czyli najlepiej sprawdzic hamulce na drodze..bedzie najpewniej;P nie wiem jak by to miało wyglądać by mogło być miarodajne Napisałem jak to wygladało u mnie w UK ale watpie żeby w PL cos takiego stosowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Ja tam od 5 lat wjeżdzam na normalny przegląd bez udziwnień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grisza79 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Ja tam od 5 lat wjeżdzam na normalny przegląd bez udziwnień Podejrzewam że nie wiedziałeś jak się to ma do quattro, i poprostu jeździłeś na przeglądy. Ja też bym pojechał normalnie i słowa bym się nie odezwał, gdyby mnie mechanik samochodowy nie uświadomił... Dopiero wtedy mówiłem przy przeglądach że mam quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Wiedziałem, troche czasu tu siedze juz na forum i ten temat sie powtarza co roku:wink: ale tak jak kolega wczesniej wspomniał o uślizgach, to bedzie tak samo na tej rolce, przecież nie kręcisz na niej jakos nadmiernie długo i szybko by to wpłyneło na napęd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satikrk 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 u mnie chlop powiedzial ze rolki nie przekraczaja 5 km/h wiec nie powinno sie nic stac z napedem a mowi ze kazde auto tak robia z napedem 4x4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 uwazam ze jakby mialo sie cos stac to przy kazdym hamowaniu z wiekszych predkosci cos moglo by sie porypac, wiadomo ze abs jest ale nigdy nei jest az tak precyzyjny zeby shamowac rowniutko obydwie osie, wiec na pewno z jakas roznica wieksza badz mniejsza przez krotki ulamek sekundy w czasie hamowania mamy podobna sytuacje kiedy dwie osie maja rozne predkosci obrotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się