Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba o pomoc z logami


Maxa27

Rekomendowane odpowiedzi

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_78848.html -3 8 i 11 dynamiczny

Friday, 30 March 2012, 16:37:40

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 8D0 907 558 E

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 06313

2 Faults Found:

00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded

35-10 - - - Intermittent

16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High

P0103 - 35-10 - - - Intermittent

Pierwszy raz robilem logi , niewiem czy sie nadaja do diagnozy przy okolo 3000 obrotow auto sie dusi i szarpie nie bierze gazu ale tylko jak mocniej wdepne.Jak byk ktos podpowiedzia co sprawdzic czy co moze byc przyczna.Wystarcza te logi czy porobic jeszcze inne?Jak tak to jakie?

Dynamiczne

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79029.html

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79030.html 2 4 i 11

Statyczne

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79026.html 14 16 18

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79027.html 1 5 10

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79028.html 0 1 3

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79031.html 9 10 11

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79032.html 4 6 7

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79024.html 14 16 18

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79025.html 9 10 11

BS

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79033.html 003

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79034.html 006

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79035.html 000

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79036.html 001

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79037.html 007

Porobilem jeszcze kilka logow mam nadzieje ze znim mozna cos zaczac.Pacjent a4 1.8t po sofcie wydech kompletny ze stali nierdzewnej i sportowy kat 100 dotego intercoller wiekszy i sportowy filtr powietrza(grzyb).Jak juz wczesniej mowilem powcisnieciu gazu dodechy zaczyna sie dlawic i szarpie.Dzisiaj jeszcze zaczal klekotac silnik.Pomozcie cos.Jak cos moge jeszcze jakies logizrobic .Z gory dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rob juz zadnych logów. Poki co.

Logi zrobiles jak do diesla i na chybil trafil.

Skasuj te błedy i pojezdzij troche potem znow je odczytaj i wstaw na forum - jesli jakies sie pojawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz bledy po skasowaniu powrocily.

Sunday, 01 April 2012, 06:35:27

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 8D0 907 558 E

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 06313

2 Faults Found:

00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded

35-00 - -

16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High

P0103 - 35-10 - - - Intermittent

tu czytalem troche o tym G70 w benzyniakach jest tak samo jak w TDI?

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=53752

zrobilem 11 statyczny i dynamiczny na 3 biegu i przy okazji 3 i 7 silnik tylko nie byl pozodnie rozgrzany mial 76 stopni.

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79094.html

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79095.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi kanału 3 i 115 dynamiczne bo chyba tylko takie robi się w benzynie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupywac nowy czy na szrot isc szukac?

Jutro po robocie podmienie i mam nadzieje ze bedzie juz ok zrobic te logi co tu pisza

http://forum.vw-passat.pl/threads/82343-ABC-Diagnostyka-1-8-20V-TURBO-AEB-APU-AWT-AWM-1-8T-krok-po-kroku-GUIDE-v-0-3

chodzi o MAF jest mniej wiecej na srodku strony

czyli 2 15 i 18 dynamiczne czy juz jestes pewny ze to przeplywka?Z tego co zrozumialem to po odpieciu kabla od przeplywki auto niepowinno sie dusic jak winna jest przeplywka.Zgadza sie?Dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest uwalona przepływka to na odpiętej będzie chodził znacznie lepiej ale nie będzie to to co powinno być na sprawnej :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok znalazlem przeplywke chyba najtansza nowa od boscha jest za 105 Euro ( z 460zl) z 2 letnia gwarancja.Dodam ze jestem w niemczech.

http://www.ebay.de/itm/BOSCH-0986280217-Luftmassenmesser-Audi-A3-A4-A6-TT-VW-Passat-Golf-4-1-8-T-2-0V-/260927558194?_trksid=m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7418311360398694209

Jak bede jutro jechac do roboty sprawdze odepne kabel dam znac no i trzeba bedzie zamawiac nowa raczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli sie nie myle to w AEB nie mozna logowac grupy 115 (doladowania) ... bo sterownik tego silnika jej nie obsluguje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mylisz sie, ta grupa nie jest dostepna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

razem zrobic te logi czy pojedynczo?

i jak zrobic od ilu odbrow,na 3?

zmienilem vag na 311

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 558 E

Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02

Coding: 04001

Shop #: WSC 06313

1 Fault Found:

00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded

35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 820 04 ö

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 880 NX

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D20

Coding: 04044

Shop #: WSC 27618

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0D2690676

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 862 257 K

Component: ZV-Pumpe, Funk D05

Coding: 12864

Shop #: WSC 06313

4 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to B+

00956 - Key 2

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

End -------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naj lepiej jak bedziesz robił pojedynczo, od 1500 do ociecia noga w podłdze .mozesz jescze zrobic statyczny z bloku 2 przez ok 60 sek .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79276.html

2 7 i 25 raz na 3 i 4 biegu

moga byc? ide zrobie statyczny brb

---------- Post added at 17:55 ---------- Previous post was at 17:16 ----------

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79280.html 007 dynamiczny

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79281.html 002 dynamiczny i statyczny

http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79282.html 025 dynamiczny

---------- Post added at 18:11 ---------- Previous post was at 17:55 ----------

sonda lamda do wymiany?

logi zrobilem podwojnie az sie zacza dusic zeszlem do 1500 rmp i powtorzylem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób porzadnie logi dynamiczne .logowanie dynamiczne zaczynasz od 1500 obr. a konczysz logowac na odcieciu czyli w okolicach 6000 obr te logi poza statycznymi nie nadaja sie do niczego .jak bedziesz logował teraz to zrób 2 logi teraz w jednym blok 2 i7 a w drugim 2i25

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...