gregorypeck Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Witam, Czy blad 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded moze byc spowodowany dziurawym tłumikiem? Dzięki
german81 Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 jesli ta dziura jest przed sonda to moze miec wpływ jesli jest za sonda to nie ma wpływu
fahur Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Wg Rosstech Wiki może tak być: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17544/P1136/004406
gregorypeck Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 wczoraj znalazlem dziure w przewodzie podcisnienia wiec pewnie to powoduje bląd. chodzi o przewód nr 33 na tej stronie http://autopartmaster.com/en/?action=catalog_show&cat=audi&t_id=67495&added_=AUDI%20Audi%20A4/S4/Avant%20quattro%202001 nr czesci to 06B133241R
darkle Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 wczoraj znalazlem dziure w przewodzie podcisnienia wiec pewnie to powoduje bląd.chodzi o przewód nr 33 na tej stronie http://autopartmaster.com/en/?action=catalog_show&cat=audi&t_id=67495&added_=AUDI Audi A4/S4/Avant quattro 2001 nr czesci to 06B133241R Też mam problem z tym wężykiem z tym że u mnie ten wężyk jest szczelny ale zrobił się miękki i go zasysa. Wymieniłeś ten wężyk? Bo ten numer co podałeś jest od ALZ więc nie wiem czy będzie pasował. Do ALT: http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/2003/249/49/3126171/ jak widać nie jest przewidziany osobno, trzeba zakupić całość z tym inżektorem. Chyba że ten wężyk od ALZ jakoś przypasuje?
gregorypeck Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 a skad wiesz ze to do ALZ? bo akurat czesc 30 ma numer 06B133753C wiec dokladnie taki jak mam obecnie zamontowany w ALT - sprawdzalem. Wiec zakladam ze i cala reszta tez jest od ALT. u gajosa http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ niby wystapuja wszystkie te czesci z osobna ale akurat tych wezykow brakuje na stanie. Natomiast jak bylem u nich osobiscie to wlasnie pokazali mi caly zestaw o ktorym mowisz - on ma nr 06B 133 751 AT i kosztuje 253,01 - troche sporo.
darkle Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Że od ALZ wychodzi z ETKI. Tylko że etkę mam zainstalowaną w domu a teraz patrzyłem do tej on-line którą podałem w linku. Część 30 to inżektor i być może w ALZ jest taki sam. Ale jak wejdziesz w ETKE to zobaczysz że dla ALT jest przewidziany tylko cały zestaw. Nawet ta rurka która idzie do czwórnika widać była kiedyś dostępna - ma swój numer ale w etce pisze że została wycofana i też trzeba cały zestaw za te 253,01 kupić. Tyle że wspomniana rurka do czwórnika jest prosta i zastąpiłem ją zwykła olejoodporną bo starą też zasysało. Jak ją wymieniłem to zaczęło zasysać tę 33 z drugiej strony inżektora idącą do przepustnicy. A ta ma dość powyginany kształt i ciężko coś wymyślić. A wywalić 253,01 za kawałek wygiętego wężyka trochę bez sensu
gregorypeck Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 dzisiaj zamowilem rurki 33 i 34 i zaciski 35 i 36 w serwisie VW za okolo 50 zł - na jutro bedą wiec zobaczymy czy beda pasowac.
darkle Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Daj znać czy pasuje, szczególnie ta wygięta Czym zaciskasz te opaski 35?
gregorypeck Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 no wlasnie nie wiem - tam jest kiepskie dojscie (zwlaszcza przy rurce 33) i mozliwe ze trzeba bedzie odkrecic zbiornik plynu chlodzacego chyba sam nie bede sie za to zabieral
darkle Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zbiornik to trzeba odkręcać na pewno. Tą opaskę na dole przy rurce 33 już zdejmowałem, to opaska sprężynowa, można ją ścisnąć kombinerkami, albo kluczem zaciskowym "morsa". Tyle że kombinerki muszą być dość małe i najlepiej wygięte bo dojście jest słabe. Ale co do reszty tych opasek to są to tzw opaski przegubowe i w sumie o ich zaciskania służą specjalne szczypce. Można "podobno" użyć zwykłych obcążków, ale mają dość grube końcówki i niezbyt ładnie to zaciskają. Dlatego pytałem czy masz może lepszy patent na to. Będę musiał chyba spiłować te obcążki. Ja tam wolę zrobić wszystko sam w miarę możliwości i czasu niż później po kimś poprawiać
gregorypeck Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 To moze zamiast opasek 35 zastosowac takie zwykle na srubke dostepne w marketach budowlanych - juz i tak mam takie 2 na odmie - w sumie co za roznica. Jak odkrecales zbiornik to i plyn chlodniczy trzeba bylo sciagac - roboty na caly dzien.
darkle Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Nie musisz spuszczać płynu. Odkręcasz zbiornik wyrównawczy, odczepiasz z zaczepów z tyłu i umieszczasz go gdzieś tak, aby nie przeszkadzał. On jest na dość długich przewodach tak że można nim manewrować, oczywiście nie na siłę aby tych przewodów nie pourywać. Co do opasek skręcanych pewnie że można je zastosować. Wadą jest głównie że nie wyglądają jak ori:naughty: No i czasem lubią się luzować. Tak czy inaczej zawsze jet to wyjście jeśli nie uda się założyć oryginalnych.
gregorypeck Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 wlasnie odebralem zamowienie - ta zagieta rurka jest faktycznie sporo krótsza - mimo to nie powinno byc problemu zeby ja zalozyc bo caly ten uklad "wisi w powietrzu" i jak z drugiej strony dojdzie ta dluzsza (nr 34) to powinno pasowac idealnie. Dluzszej rurki jeszcze nie odebralem bo idzie z DE.
darkle Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Na razie w swoim założyłem opaskę w miejscu gdzie go zasysało, jak się w jedną stronę zassie to w drugą się rozszerza a jak jest opaska to nie może się spłaszczyć więc trudniej mu się zassać . Ale jeśli ta rurka którą kupiłeś faktycznie będzie pasować to chyba też ją zamówię.
gregorypeck Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 a moglbys wrzucic fotke jak to wyglada? musze to na szybko zalatac przed wyjazdem i skasowac check-engine
darkle Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 posłużę się zdjęciem z forum bo w tej chwili nie mam możliwości zrobienia fotki u siebie: http://imageshack.us/photo/my-images/829/21032010252.jpg/ A więc u mnie zasysało wpierw rurę oznaczoną nr.2. Wymieniłem ją na zwykłą olejoodporną. Wtedy zaczęło zasysać tę wygiętą rurkę z prawej strony zdjęcia, zasysało ją na prostym odcinku pod wygięciem. Więc wcisnąłem w środek nieco cieńszą rurkę olejoodporną ale tylko do miejsca gdzie rurka jest zagięta pod kątem 180*. Więc teraz zaczęło ją zasysać/ściskać na prostym odcinku pomiędzy inżektorem (1) a zagięciem 180* Aby tymczasowo to jakoś usprawnić zaciągłem w tym miejscu gdzie się ściskała zwykła opaskę plastikową taką do kabli. Jako że podciśnienie splaszczało tę rurkę więc teraz opaska nie pozwala tej rurce się "splaszczyć" i wczoraj było ok Z tym że u mnie te rurki były szczelne a jedynie zrobiły się za miękkie. U Ciebie skoro jest pęknięta to raczej ją trzeba wymienić, ew. tymczasowo czymś owinąć żeby nie zaciągąło powietrza. W sumie można tam dać zwykły, prosty wężyk, należałoby go dać dłuższego bo aby połączyć króciec w kolektorze i inżektorze, jako że zwykły wąż nie wygnie się pod kątem 180* musiałby być wygięty łagodnymi promieniami ale będzie to fatalnie i druciarsko wyglądać. W sumie na Twoim miejscu jeśli masz już ten wężyk to pokusiłbym się o jego wymianę. Nie powinno to zająć więcej niż pół godziny: odkręcić zbiorniczek - 2 śrubki z przodu i z tyłu trzeba odpiąć z zaczepów, trzeba podnieść go trochę z przodu tak żeby z wyczuciem wyciągnąć te zaczepy. Zbiorniczek odsuwasz lekko w stronę błotnika, pod spodem coś podkładasz żeby się nie zsuwał i leżał prosto. Masz wtedy dostęp do opaski 36. musisz ją ścisnąć kombinerkami albo czymś podobnym i przesunąć do góry. Opaskę 35 rozpinasz śrubokrętem jeśli masz i tak zamiar założyć skręcaną. Składasz w odwrotnej kolejności.
gregorypeck Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 no i sie porobilo ;( probowalismy z kolegą zalozyc ten nowy zagiety wezyk - jak juz pisalem wczesniej on jest sporo krotszy i trzeba bylo niezle wyginac inzektorem zeby go zalozyc. i niestety urwala sie cienka rurka ktora odchodzi z prawej strony inzektora i idzie gdzies w dół - ona jest z twardego plastiku i owinieta jakas izolacja termokurczliwa co widac na zdjeciu od czego ta rurka jest? czy mozna jechac z takim szkodzeniem? Narazie ja posklejalismy poxipolem dookola - ale to pewnie dlugo nie wytrzyma. W piatek musze jechac 700km - nie wiem co robic. Pozdr.
Arkadiuso Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 lepiej było założyć przewód gumowy i na dwóch końcach ścisnąć metalową zapinką.. coś jak z drugiej strony..
gregorypeck Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 no ale przeciez na zdjeciu widac ze to sie urwalo przy samej sciance tego inżektora - nie da rady tam zalozyc przewodu a tym bardziej go spiac opaską
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się