ULV Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Witam! Mam problem jak w temacie. Stara przepustnica odmówiła posłuszeństwa więc zakupiłem na giełdzie inną oczywiście od silnika AEB. Po wymianie samochód po zmianie biegu na wyższy szarpie przy obrotach ~1800 do 3000. Jak bieg zmieniam normalnie po puszczeniu sprzęgła niemiłosiernie szarpie i nie ma mocy, dopiero jak odpuszcze gaz i nacisnę jeszcze raz lub zmienię na wysokich obrotach i półsprzęgle(samochód wyje, a słychać jak bym miał automat a nie manuala) to leci do przodu jak strzała. Po podpięciu do vaga (swój) ZERO błędów, stara przepustnica sypała 0670, ale na nim nie mogę zaadaptować przepuchy. I teraz pytanie. Czy szarpanie to wina niezaadaptowanej przepustnicy? I czy jak mój odblokowany vag wywala errory przy próbie zaadaptowania to w serwisie dadzą radę? Pomocy!! PS Stara przepustnica też nie dawała się zaadaptować. Pozdrawiam!
Italiano Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Prawdopodobnie źle adaptujesz przepustnice, na jakim kanale to robisz? Po każdej zmianie przepustnicy, czy nawet wyjęciu akumulatora musisz ją zaadaptować![br]Dopisany: 29 Kwiecień 2008, 23:38 _________________________________________________Było przyjechać na spota, to byśmy ci pomogli...
ULV Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2008 @mstan na starej chodził płynnie tyle że klima przez zwalony czujnik nie chodzila i falowały obroty na jałowym. @Adecneo - adaptuje na 098 najpierw mesurements block 098 ->go i przełączam na basic setings i na tym koniec nic się nie dzieje. edit: Nie doczytałem o spociku, zresztą czasu mam niewiele na częste czytanie forum niestety...
ULV Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2008 No to poprosił bym ten sposób, bo już nerwy powoli tracę.
Italiano Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 -> Sposób 1: autoadaptacja; Wyciągnij wtyczkę od przepustnicy, potem podepnij, włącz zapłon na 1 minutę, nic nie dotykaj, oczywiścią wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne i czekaj. Bedzie wtedy słychać dzwięk spod maski, silniczek nastawnika przepustnicy. Jak przestanie nastawnik pracować, to odczekaj jeszcze jakieś 30-40 sekund (będzie słychać cichutkie kliknięcie jakby przekaźnika). Potem wyłącz zapłon i ciesz się zaadaptowaną przepustnicą.
ULV Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Dobre by to bylo ale już tego sposobu próboweałem i z nową i ze starą przepustnicą i nic to mi nie daje jakoś. Iza każdym razem jak przekręcam kluczyk to ta przepustnica bzyczy i po jakimś czasie przestaje (stara zresztą też). Chyba że za krótko czekam po przekręceniu kluczyka.
ULV Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Opublikowano 3 Maja 2008 Serdeczne dzięki za info. Na pewno przetestuje EDIT: Niestety sposób nie pomógł. Jak szarpie tak szarpie Cze za każdym razem jak przekręcę kluczyk to przepustnica powinna wydawać odgłosy jak by się nastawiała??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się