tomasimo Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Panowie mam problem a przynajmniej tak mi sie zdaje . Ubywa płynu a przybywa oleju , nie jestem pewien co do przybywania oleju ale na 100% ubyło plynu . Mam takie małe pytanko którędy moze przedostawac sie plyn do oleju , wymiencie mi co mam najpierw sprawdzic by nie wpaśc w niepotrzebne koszta . A moze miec cos z tym wspólnego nieszczelny EGR ? Bo gdzies czytalem na forum ze tak . Prosze o pomoc bo juz po nocach nie spię .
Mauros88 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Jak Ci kolego przybywa oleju a ubywa plynu to najprawdopodobniej uszczelka pod glowica odmowila juz posluszenstwa. Jak zacznie sie pojawiac maz na korku badz w oleju to prawie na 100% uszczelka
tomasimo Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Ale jak maź? I gdzie na korku oleju czy płynu ?
pepik Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Ale jak maź? I gdzie na korku oleju czy płynu ? Na korku od oleju, pojawi się maź, takie "kakao" jeśli masz walniętą uszczelkę i robisz krótkie trasy.
tomasimo Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 To ide zaraz sprawdzic . Panowie dolałem płynu i pojeżdżę jeszcze troche i zobacze efekty . A moze to być pęknieta glowica lub jakaś inna dolegliwość ( ewentualnie jak sprawdzic pęknietą głowicę ) Dodam ze auto nie kopci i nic sie złego nie dzieje . Mam nadzieje ze zawracam wam głowę na marne i ze wszystko będzie ok . Dzieki za szybkie odpowiedzi
pepik Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Może być pęknięta głowica, auto nie straciło mocy?
karbonek Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Sprawdź na bagnecie, czy nie ma sziwnego nalotu oraz w zrobiorniku płynu, czy nie ma oczek oleju.
tomasimo Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 No nie , idzie dobrze nic sie nie dzieje . Dzis na autostradzie miałem 150 km/h i auto dalej ładnie ciągnęło. Podczas szybkiego przyspieszania tez wszystko ok , nie kopci nie przerywa nie smierdzi . A egr ma cos wspólnego z płynem ? ---------- Post added at 18:59 ---------- Previous post was at 18:58 ---------- Zbiornik płynu czysty i nie smierdzi spalinami , nic nie pływa . ---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 18:59 ---------- Sprawdzałem korek oleju i czysty, bagnet tez czysty ,troszeczke płynu chłodniczego zlałem do butelki i jest kryształ ! Zobaczymy za tydzien czy przybędzie oleju , bo cholera na swieta jade w trase do rodzinki ( 600km ) i nie chciałbym problemów w podróży wieć sprawdze przed wyjazdem co i jak i zdam oczywiscie relację na forum .
Musashi Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 czesto peka trojnik plynu chlodzacego z tworzywa sztucznego lub którys z wezy gumowych. A wyciekow nie widac poniewaz gorący plyn odparowuje. Najprosciej sprawdzic szczelnosc pod cisnieniem gdy silnik jest zimny.
tomasimo Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Najprosciej sprawdzic szczelnosc pod cisnieniem gdy silnik jest zimny. Czyli co mam otworzyc maske na zimnym silniku i co dalej ?
Musashi Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 podlaczyc adapter w miejsce korka zbiorniczka wyrownawczego, napompować 1 Ba i szukać wycieku...
tomasimo Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 W sobote sprawdzę . Dam znac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się