Skocz do zawartości
IGNOROWANY

olej vs plyn chłodzący .


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam problem a przynajmniej tak mi sie zdaje . Ubywa płynu a przybywa oleju , nie jestem pewien co do przybywania oleju ale na 100% ubyło plynu . Mam takie małe pytanko którędy moze przedostawac sie plyn do oleju , wymiencie mi co mam najpierw sprawdzic by nie wpaśc w niepotrzebne koszta . A moze miec cos z tym wspólnego nieszczelny EGR ? Bo gdzies czytalem na forum ze tak . Prosze o pomoc bo juz po nocach nie spię .

Opublikowano

Jak Ci kolego przybywa oleju a ubywa plynu to najprawdopodobniej uszczelka pod glowica odmowila juz posluszenstwa. Jak zacznie sie pojawiac maz na korku badz w oleju to prawie na 100% uszczelka

Opublikowano
Ale jak maź? I gdzie na korku oleju czy płynu ?

Na korku od oleju, pojawi się maź, takie "kakao" jeśli masz walniętą uszczelkę i robisz krótkie trasy.

Opublikowano

To ide zaraz sprawdzic . Panowie dolałem płynu i pojeżdżę jeszcze troche i zobacze efekty . A moze to być pęknieta glowica lub jakaś inna dolegliwość ( ewentualnie jak sprawdzic pęknietą głowicę ) Dodam ze auto nie kopci i nic sie złego nie dzieje . Mam nadzieje ze zawracam wam głowę na marne i ze wszystko będzie ok . Dzieki za szybkie odpowiedzi

Opublikowano

Może być pęknięta głowica, auto nie straciło mocy?

Opublikowano

Sprawdź na bagnecie, czy nie ma sziwnego nalotu oraz w zrobiorniku płynu, czy nie ma oczek oleju.

Opublikowano

No nie , idzie dobrze nic sie nie dzieje . Dzis na autostradzie miałem 150 km/h i auto dalej ładnie ciągnęło. Podczas szybkiego przyspieszania tez wszystko ok , nie kopci nie przerywa nie smierdzi . A egr ma cos wspólnego z płynem ?

---------- Post added at 18:59 ---------- Previous post was at 18:58 ----------

Zbiornik płynu czysty i nie smierdzi spalinami , nic nie pływa .

---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 18:59 ----------

Sprawdzałem korek oleju i czysty, bagnet tez czysty ,troszeczke płynu chłodniczego zlałem do butelki i jest kryształ ! Zobaczymy za tydzien czy przybędzie oleju , bo cholera na swieta jade w trase do rodzinki ( 600km ) i nie chciałbym problemów w podróży wieć sprawdze przed wyjazdem co i jak i zdam oczywiscie relację na forum .

Opublikowano

czesto peka trojnik plynu chlodzacego z tworzywa sztucznego lub którys z wezy gumowych. A wyciekow nie widac poniewaz gorący plyn odparowuje. Najprosciej sprawdzic szczelnosc pod cisnieniem gdy silnik jest zimny.

Opublikowano

podlaczyc adapter w miejsce korka zbiorniczka wyrownawczego, napompować 1 Ba i szukać wycieku...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...