Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spryskiwacz tył AVANT polift - GDZIE ON!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam pytanie może ktoś zorientowany może mi powiedzieć jak zasilany jest i gdzie się znajduje spryskiwacz tylnej szyby w avancie polift.

Poszukuje przekaźnika ewentualnie gdzie są kostki od zasilanie tegoż spryskiwacza. Pomysł jest taki że obecnie zbieram graty i zamierzam rezać xenon i chciałem spryski podłączyć pod tylny spryskiwacz bo rzadko go używam i dużo mniej płynu pójdzie:-). Ale nie wiem jak się do tej elektryki zabrać ogólnie układ z forum ogarnąłem i z podznaczeniem sobie poradzę tylko nie wiem gdzie się wpiąć by po załączeniu na manetce spryskiwacza tyłu był plus (na przekaźniku chce podłączyć pompkę od spryskiwaczy xenon) nie pod pompkę przednich spryskiwaczy lecz pod tył. Pomóżcie jak możecie. Zorbie foto story jak wyjdzie plan. Pozdrawiam i czekam na odzew

Opublikowano

a nieczasem spryskiwacz tylnej szybki jest zrobiony na tej samej pompce co przedniej szyby?

Opublikowano

jak chcesz to tak przerobić jak piszesz to elektrycznie nic nie musisz przerabiać.

Jeżeli masz soczewki w krótkich światłach, bardziej pomyślałbym o założeniu xenonów, z barwą światła podobną do h7. Widziałem wiele takich aut, jeżdzą normalnie, nie ma problemu z przeglądem.

Opublikowano
a nieczasem spryskiwacz tylnej szybki jest zrobiony na tej samej pompce co przedniej szyby?

no właśnie nie wiem i szukem w tym temacie pomocy

Opublikowano

na dniach naprawialem akurat spryskiwacz tylnej wycieraczki avant lift, bo nie lecial plyn, sciagasz nadkole od kierowcy przod i masz 1 pompke na dwa wyjscia jeden wezyk leci na przednie szyby drugi na rozgalezniku pod kierownica kolo slupka stopnicy jest dwojnik i leci na tyl auta

Opublikowano
jak chcesz to tak przerobić jak piszesz to elektrycznie nic nie musisz przerabiać.

Jeżeli masz soczewki w krótkich światłach, bardziej pomyślałbym o założeniu xenonów, z barwą światła podobną do h7. Widziałem wiele takich aut, jeżdzą normalnie, nie ma problemu z przeglądem.

Taki mam zamier założyć żarniki o barwie 4300 k i oprawce h7 na przetwornicach koito lub hella d2s przez adaptery hid ale jakby jechał eko patrol to mniejsze prawdopodobieństwo że zatrzymają niż bez spryskiwaczy, no i myśle o "ala samopoziom" od Gwertego ale to dalsze plany. Poza tym mam do malowania zderzak w najbliszym czasie i jak robić to przed malowaniem.

Jak ktoś może niech pomoże.

---------- Post added at 10:38 ---------- Previous post was at 10:34 ----------

na dniach naprawialem akurat spryskiwacz tylnej wycieraczki avant lift, bo nie lecial plyn, sciagasz nadkole od kierowcy przod i masz 1 pompke na dwa wyjscia jeden wezyk leci na przednie szyby drugi na rozgalezniku pod kierownica kolo slupka stopnicy jest dwojnik i leci na tyl auta

Ale kolego na pompce są dwa wyścia?

Bo nie widziałem jej z bliska i niewiem jak elektrycznie podłączyć bo jakoś musi rozdzielać się że płyn leci tylko na tył lub tylko na przód.

Opublikowano
na dniach naprawialem akurat spryskiwacz tylnej wycieraczki avant lift, bo nie lecial plyn, sciagasz nadkole od kierowcy przod i masz 1 pompke na dwa wyjscia jeden wezyk leci na przednie szyby drugi na rozgalezniku pod kierownica kolo slupka stopnicy jest dwojnik i leci na tyl auta
Ale kolego na pompce są dwa wyścia?

Bo nie widziałem jej z bliska i niewiem jak elektrycznie podłączyć bo jakoś musi rozdzielać się że płyn leci tylko na tył lub tylko na przód.

tak jest tylko 1 pompka i z niej sa dwa wyjscia na przod i tył

---------- Post added at 10:44 ---------- Previous post was at 10:40 ----------

a jak to rozdzielic musisz poczekac na tych co juz z tym robili:wink: pozdro

Opublikowano

dzięki chyba rozgryzłem temat więc musi mieć też dwa "+"y i w ten z napieciem z manetki na tył się wpinam z przekaźnikiem i układem opużniającym działającym chwile a póżniej do pompki spryskiwadzy reflektorów.

Dzieki za pomoc chyba że ma ktoś coś ciekawego do podpowiedzi.

Jeśli nie to temat można zamknąć. Jak plan wypali będzie foto relacja w warsztacie.

Opublikowano

spoko jak ci sie uda daj foto relacje bo tez kiedys musze reznac wkoncu spryski:decayed:

Opublikowano
dzięki chyba rozgryzłem temat więc musi mieć też dwa "+"y i w ten z napieciem z manetki na tył się wpinam z przekaźnikiem i układem opużniającym działającym chwile a póżniej do pompki spryskiwadzy reflektorów.

Dzieki za pomoc chyba że ma ktoś coś ciekawego do podpowiedzi.

Jeśli nie to temat można zamknąć. Jak plan wypali będzie foto relacja w warsztacie.

Trochę Cię nie rozumiem ale wydaje mi się, że tego tak się nie da rozwiązać. Silniczek od spryskiwaczy z wejściem na 2 piny działa na zasadzie zmiennej biegunowości, puszczając na przód i tył. Ja bym założył trójnik w wężyk od tyłu i tyle. Płyn leci na tył i spryskiwacze jednocześnie. Jeżeli chcesz żeby leciało najpierw na jedno a potem a drugie, to już musisz regulować ciśnieniem przez końcówki spryskiwaczów.

Albo osobny silniczek, ale to już kombinacje

Opublikowano

Odgrzeję kotleta, ale czytam tematy odnośnie spryskiwaczy szukając odpowiedzi na swój problem i po przeczytaniu tego tematu, muszę dodać coś od siebie :P

Moim zdaniem patent, który proponujesz nie zda egzaminu.

Ciśnienie jest za słabe z tej pompeczki, żeby do spryskiwaczy lamp ją wykorzystać...

Nie wiem jakie dysze chcesz użyć, ale zakładając, że jakieś chowane w zderzaku... to ciśnienie tej pompki nie zdoła ich nawet uniesc nad zderzak niestety :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...