Daniel87 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Witam wszystkich. Problem polega na tym ze podczas odpalania auto chodzi non stop na ssaniu ( nawet gdy jakis czas temu byly tez cieple noce to na drugi dzien po poludniu przy +13 chodzi na ssaniu a wczesniej tak nie bylo) problem ten pojawil sie w zime ale nie zwracalem uwagi na to bo przeciez mrozy itd.. sprawdzalem vagiem bledow zero, jak odpalam to ma 1100obr a po chwili wskoczy na 1200-1300 i tak chodzi z minute moze niecala. Czyzby zywot skonczyl czujnik temp plynu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 mam to samo co to może być?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Tak jak napisałeś,prawdopodobnie czujnik temp płynu nie domaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel87 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 No wlasnie tak obstawiam mimo tego ze zadnego bledu nie wywala na Vagu, ale tylko na niego by chyba wskazywalo. Poczekam jeszcze na odpowiedz innych uzytkownikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Czujnik do wymiany. Od tego trzeba zacząć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzemo 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Daniel87 Podłącz vaga gdy silnik wychłodzony (najlepiej po nocy) i odczytaj wartość jaką podaje czujnik, jeśli sprawny powinien wskazywać temp otoczenia i po odpaleniu silnika temp powinna rosnąć do temp 90 stopni przy pełnym nagrzaniu. Inne wartości lub znaczne odchyłki świadczą o konieczności wymiany czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 czy jak za czesto na ssaniu chodzi w cieple dni po odpaleniu to czujnik cieczy do wymiany?? ---------- Post added at 06:08 ---------- Previous post was at 06:06 ---------- i na jakich kanalach patrzec na vagu i porównywac temp ze go zdiagnozowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel87 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Tak zrobie juz zamowilem czujnik tylko jeszcze taka prosba moglby mi ktos powiedziec gdzie ten czujnik sie znajduje i czy da rade samemu go wymienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 jest na forum fotostory do adr, sciagasz rure dolotowa miedzy przeplywomierzem a przepustnica i tam pod nia bedzie, ile zaplaciles za czujnik, ori czy zamiennik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus191 1 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Ja za ori niebieski dałem 70zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel87 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Dzieki wielkie za info gdzie sie znajduje juz go namierzylem, zamowilem orginal 60zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel87 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Witam ponownie. Jednak wymiana czujnika nic nie pomogla, dzis gdy bylo +16 tez na ssaniu chodzil;/. Gdzie moge jeszcze przyczyny szukac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 mi tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor144 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 ADR od momentu odpalenia do osiągnięcia temp. ok.50-60*C przez silnik ,ma chodzić na "ssaniu" ( obroty z ok.1200 schodzą stopniowo do ok.850 i trwa to do kilku minut) i to jest prawidłowo. Według tego co wiem to teraz masz O.K. a jak przedtem było inaczej to było coś nie tak więc nie masz co wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 te obroty to są cały czas wysokie nawet po rozgrzaniu silnika?czy na przykład po nocy odpalasz i są ponad 1100 i w miarę rozgrzewania spadają na 900 i są takie cały czas-jeżeli tak to jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawacz1 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 koledzy silnik ADR, przy obecnej temperaturze powinien chodzić na ssaniu najwyżej dwie minutki nie więcej, nie jest powiedziane że to wina czujników problemem może być również sama przepustnica polecam opcje szukam tam jest tego sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel87 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Tylko po nocce. No to wyglada na to ze wczesniej bylo cos nie tak i teraz wsio w jak najlepszym porzadku, skoro tak ma byc to temat do zamkniecia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się