Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana płynu


grucha1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wyje mi pompa wspomagania po rozgrzaniu sie płynu.w zbiorniczku truche bulgocze nie wiem czy to normalka.Chciałbym aby ktoś mnie pokierował jak wymienić płyn, kompletnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściągasz od dołu osłonę jeżeli posiadasz po czym ściągasz z pompy jeden z wężów (z dwóch) które idą do pompy i płyn spuszczony, aha odkręć jeszcze korek od zbiorniczka :hi: ja przy takie operacji przepłukałem układ kilka razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść sobie sitko w zbiorniczku wyrównawczym benzyną ekstrakcyjną, lubi się zapychać i powodować bulgotanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinając sie pod temat, u mnie rowniez po dluzszej jezdzie zaczyna sie pienic plyn (uklad zalany przez pseudofachowcow od regeneracji maglownicy na czerwonyATF- podbno nie rdzewieje od niego listwa na maglu :facepalm: ) przez rok wszystko bylo ok, po niedzieli koniecznie chce go zmienic nim bedzie za pozno... tylko teraz pytanie czy juz nie jest? jak zaczyna sie plyn pienic to zaczyna pojekiwac pompa, po zmianie plynu nie powie ostatecznie papa, lub nie porozszczelnia sie maglownica? regenerowalem ja wlasnie ze wzgledu na wycieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sitko w zbiorniczku na miejswcu nie ma prawa się pienić ja mam dwie a4 i każda śmigana atf i jest wpożądku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sitko jest na swoim miejscu, juz sam nie wiem co jest grane do tej pory przez rok bylo wszystko w najlepszym porzadku, moze gdzies powietrza uklad dostaje? ale skad, skoro stan plynu jest zawsze taki sam i nigdzie nie ma zadnych wyciekow...

---------- Post dopisany 16-04-2012 at 19:24 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2012 at 12:03 ----------

przed chwila mialem zabracg sie za wymiane plynu no i tak patrze sobie, a ten przewod powrotny przy zbiorniczku (ten cienszy, blizej kabiny) jest troche upocony, moze wlasnie przez to dostaje sie powietrze i dlatego plyn sie pieni?

co wy o tym myslicie? jest to mozliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety u mnie po zmianie płynu na SWAG zielony zmian nie ma pompa dalej wyje i jak sie rozgrzeje to troszke ciężej sie kierownicą kręci. Czy pompa mówi papa? czy to może być czymś innym spowodowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWAG zielony płyn do wspomagania koszt 30zł/0,8l. także chyba powinien być dobry.numer na butelce odpowiadał do audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie sie nie pieni i swobodnie w zbiorniczku sobie pływa.Zbiorniczek też wymieniłem na czysty, umyty i wydmuchany jak nówka.a dalej wyje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie to sie pieni jak diabli juz mi rece opadaja, chyba sam sobie z tym nie poradze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm dziwna sytuacja. Ewidentnie bąbelki to znak zapowietrzenia. Poczytaj temat, o którym wspomina cacek89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawde radze dobrze sprawdzic to sitko w zbiorniczku czy jest na swoim miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W syna A4 ADR ze starości pękła gumowa osłona przewodu od pompy do układu kierowniczego i w przewodzie zrobiła się dziurka.Też w zbiorniczku płyn bąbluje i piszczy pompa.Jutro idzie na kanał do mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...