Lo-buz Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Witam, ostatnio robilem dla kumpla logi wiec i sobie dzis zrobilem.. Ogolnie samochod zachowuje sie normalnie, palic by mogl mniej, ale tragedii wielkiej nie ma.. 17L w 130 km po samym miescie, odcinki po 3 km i gaszenie. A jak juz zagrzalem oliwe to troche polatalem szybciej . Nadal borykam sie z dymieniem . Odpalam to puszcza niebiesko-bialy dymek.. pozniej tylko przy ruszaniu.. jak postoje na swiatlach czy gdzies w lekkim korku i jak ruszam to dymka puszcza ze widze w wstecznym lusterku, na postoju nie kopci, tylko jak przygazuje. Kolor niebiesko-bialy.. Dzis jak robilem logi to gaz w podloge i widzialem w lusterku jak caly czas dymil, nie mocno, ale widocznie. Najlepsze jest to, ze oleju mi nie ubywa . Latam na 5w40 i od wymiany a dokladnie od 1kkm nadal mam max oleju na bagnecie, nie grzeje mi sie, nic mi nie ubywa, olej w tem 110 st. czy szaleje czy nie, zawsze do tej temp. mi sie nagrzewa. Turbina byla na regeneracji i dalej dymi, byly jakies tam luzy wiec poszla na gwarancje i powiedzieli ze napewno nie dymi od turbiny bo sucha.. hmm.. zmienili uszczelniacze i znowu montowanie dmuchawy i znowu dymi.. f*ck i tak latam i mam zamiar sie za to zabrac, umowilem sie ze znajomym ze ma mi zdjac pokrywe i zobaczymy moze uszczelniacze na zaworach.. bo juz mi rece opadaja.. jezdzi b.dobrze a dymi A tutaj log: http://vaglog.rtnet.pl/damian.dom_79962.html
Lo-buz Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2012 No to do gory... ^^ W sobote wykrecilem swiece i sa czarnawe, nalot raczej lekki i nie gruby, elektroda czysta i raczej siwo brunatna. Bardziej zaciekawila mnie porcelana ktora ma kolor rudawy, wychodzacy z gwintu. Wykrecilem tez wtryski, ale nie odpalalem samochodu bo nie bylo nikogo aby sprawdzic jak tryskaja, a za kierownicy i tak nic nie zobacze.. Myslalem ze moze zalewa czy jaki inny ciort. Z wygladu wtryski nie zapchane, ogolnie czysto i pachnaco beznynka jeden zielony grzybek byl przybrudzony na czarno, ale na gorze. Jakies inne logi zrobic ? Turbo dmucha raczej normalnie bo w peaku 0.6 i pozniej spada do 0.5 Bar-a. Jakies propozycje ? Sciagalem dolot do IC i sucho.. ---------- Post dopisany 30-04-2012 at 11:55 ---------- Poprzedni post napisany 10-04-2012 at 12:19 ---------- Problem rozwiazany - do wymiany byly uszczelniacze na zaworach, stare uszczelniacze byly doslownie jak plastik twarde i dziurki mialy dwa razy wieksze. Od 100 km odpalam i ruszam bez dymu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się