Gość Rayban Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Witam Po ostatniej naprawie klimy, tj. wymianie sprężarki klimatyzacji w mojej B7 wydaje mi się, że xenony świecą inaczej. Strasznie bije na pobocze, lewy jakoś nisko jest ustawiony. Tutaj moje pytanie : czy zmienił się układ świateł xenon / długich ? Lampy zostały odłączone, cały zderzak i wydaje mi się sterownik lamp również. Jeżeli tak to co trzeba zrobić ? Kręcenie śrubami czy nastawa Vagiem ? Byłbym wdzięczny za link z fabrycznymi ustawieniami lamp + manualem do VCDS'a. Błędy po zamontowaniu sprężarki zostały wykasowane.
Gość Rayban Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Niestety adres strony www nic mi nie mowi.... Jakie sa zalecane nastawy producenta ?
ZuKeRs Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 kolego chyba sobie zarty tutaj urzadzasz!!!!! czy to juz trzeba nawet otworzyc zakladke za ciebie moze jeszcze przeczytac drukowanymi:shock3: sorry ale nie moglem sie powstrzymac:decayed:
Gość Rayban Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 kolego chyba sobie zarty tutaj urzadzasz!!!!!czy to juz trzeba nawet otworzyc zakladke za ciebie moze jeszcze przeczytac drukowanymi:shock3: sorry ale nie moglem sie powstrzymac:decayed: Wystarczy napisać. Nic nie trzeba robic, lub TAK trzeba adoptować wagiem a nie wstawiać link strony.
ZuKeRs Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 tam masz zakladke "procedury diagnostyczne" wszystko napisane na temat prawidlowego poziomowania xenonow a na twoje pytanie odpowiem tak: trzeba i cos robic i vagiem adoptowac - nie sadze ze taka odpowiedz pomoglaby ci
wrclaguna Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opisana poniżej procedura sama w sobie nie ustawia świateł! Powoduje ona jedynie zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie. Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora. Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki: Pojazd musi stać na równym podłożu Hamulec ręczny musi być zwolniony Zapłon musi być włączony Światła wyłączone Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób: [Wybór] [55-Zasięg xenonów] (w niektórych pojazdach należy wybrać sterownik [29-Światła -lewa str.] [Nastawy podst. - 04] Grupa "001" [idź!] Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora. Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta. Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe. [Gotowe, powrót]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się