Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Będę bardzo wdzięczny jeżeli ktoś pomoże mi w dojściu dlaczego mój samochód ostatnio niedomaga. Sytuacja ma się następująco:

Od pewnego czasu zauważyłem dość mocne zarywanie na niskich obrotach i zimnym silniku (kołysze budą na boki), a do tego dochodzi jeszcze puszczanie jasnego i dość dużego "bąka" przy odpalaniu na zimnie. Dodatkowo od wymiany kompletu rozrządu oraz dwóch wałków i całego osprzętu jednej głowicy (zerwany pasek klinowy wciągnięty pod rozrząd) zauważyłem przekłamania odnośnie spalania (średnie spalanie na trasie 1200km wychodzi mi w okolicach 6,5l a komputer pokazuje 8l). Zarywanie zauważone zostało dużo później od usterki więc myślę że nie powinny one być z sobą powiązane. Dość długo szukałem na forum możliwych przyczyn, jednak jest ich dużo do wyboru, a jako że nie znam się na tym tak jak bym chciał się znać to zwracam się z prośbą o odpowiedz na pytanie jaki jest najbardziej prawdopodobna przyczyna problemów i co można na to zaradzić?

Logi dynamiczne:

Log (0 - 000)

Log (1 - 011)

Log (2 - 010)

Log (3 - 008)

Log (4 - 001)

Log (5 - 004)

Log (6 - 003)

Logi statyczne grupa normal:

Log (0 - 001)

Log (1 - 004)

Log (2 - 013)

Log (3 - 007)

Log (4 - 003)

Log (5 - 014)

Log (6 - 018)

Log (7 - 000)

Logi statyczne grupa basic:

Log (0 - 000,000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Osobiście nie podoba mi się wartość "Injected quantity" w logach statycznych grupy 001 oraz "Diff. cyl.6 vs cyl.2" w gruopie 014 no ale zostawiam wszystko w rękach forumowiczów.

Z góry dziękuję za pomoc :]

Opublikowano

Witaj.

1. Twoja VP44 [pompa] jest w stanie, nie co agonalnym, lecz sprawdz jeszcze niech ktos na jalowym pare razy cyklicznie huknie do 3,5trpm, a Ty obserwuj czy nie ida bąble powietrza i opowiedz historie ustawiania pompy kto robil. Kat wtrysku ok.