krzysiek23 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 pany na starym setupie tzn przedlift problem byl taki ktos wymienil wkladke(zamek)w drzwiach kierowcy,i bylo tak ze strona kierowcy moglem otworzyc cale auto ale np.jak je zamykalem to zamykaly sie tylko drzwi kierowcy reszta nie......pozostale zamki drzwi pasazera i klapa dzialaly normalnie......poszedlem w body rs4 i zmienilem klape i drzwi na polift(brak zamka pasazera) problem pozostal czyli drzwi kierowcy otwieraja cale auto ale go nie zamykaja,klapa dziala jak nalezy(otwiera i zamyka wszystko)......oczywiscie w klapie zmienilo sie otwieranie z pneumatycznego na elektryczne....i mam problem bo klapy nie moge otworzyc za nic...zmienilem pompke na poliftowa o mniej wiecej takim samym wyposazeniu bo gdzies czyt.ze ma to znaczenie i po podmianie auto sie zamknelo a sie juz nie otwiera naszczescie szyber zost.otwarty czyli ta pompaka ni jak dziala(100 proc..sprawna) kluczyki sa bez pilotow te najprostrze.... mam pytanie co zrobic zeby to uruchonic chce miec centralke z pilota tak zebym mogl tez klape otworzyc bo teraz wywalilem tapicere i otwieram ze srodka......chodzi o avanta
Szymoonk Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 który masz rok auta i nr pompki podaj. Też przeszedłem na pompkę poliftową może coś pomogę.
krupskim Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Na polifcie musisz mieć pompke 8B0 862 257 B lub 8L0 862 257 / chyba że to przeróbka z anglika to wtedy będzie 8D0 862 257E / . Jeśli bez sterownia zdalnego to 257C .
krzysiek23 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Opublikowano 2 Maja 2012 Na polifcie musisz mieć pompke 8B0 862 257 B lub 8L0 862 257 / chyba że to przeróbka z anglika to wtedy będzie 8D0 862 257E / . Jeśli bez sterownia zdalnego to 257C . witam mam pompke z anglika z tym numerem 8D0 862 257 E i niedziala nic.......na starej pompce mam domykanie szyb i szybra po przytrzymaniu kluczyka jesli ma to jakies znaczenie
krupskim Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 Pompka z anglika 8D0 862 257E ma inaczej ustawioną elektronikę, w samochodzie w wersji kontynentalnej nie działa prawidłowo. Jest mnóstwo pompek na allegro ogłaszanych jako do " po lifta" i po zakupie okazuje się że nie pasuje bo ma taki właśnie nr 8D0 862 257E a nie 257B . Mozna sobie zobaczyć na EBAYu ile kosztuje pompka z końcówką 257B
Szymoonk Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Ja wsadziłem do siebie czyli do b5 95r pompke z numerem 8D0 862 257E (anglik) i działa wszystko oprócz otwierania zamkniętego auta z kluczyka. Z pilota scyzoryka zamyka auto i otwiera, domyka szyby i otwiera szyby, ogólnie wszystkie funkcje jakie ma działają. Brak otwierania z kluczy wynika zapewne z błędu braku syreny bo tylko taki błąd wyświetla VAG. Dodałem nawet siłownik elektryczny z ryglem z polifta do mojej klapy przedliftowej i otwieram klapę z ori pilota scyzoryka. Żeby było otwieranie klapy z pilota trzeba pociągnąć jeden kabel z pompki do siłownika w klapie. Opisy szerzej co dokładnie zmieniłeś. Ta pompka którą kupiłeś ma funkcje otwierania i zamykania z pilota także musisz dokupić piloty scyzoryki. Sygnał zamykania idzie do pompki osobnym kablem i na 100% jest gdzies uszkodzony
krzysiek23 Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Opublikowano 3 Maja 2012 Ja wsadziłem do siebie czyli do b5 95r pompke z numerem 8D0 862 257E (anglik) i działa wszystko oprócz otwierania zamkniętego auta z kluczyka. Z pilota scyzoryka zamyka auto i otwiera, domyka szyby i otwiera szyby, ogólnie wszystkie funkcje jakie ma działają. Brak otwierania z kluczy wynika zapewne z błędu braku syreny bo tylko taki błąd wyświetla VAG. Dodałem nawet siłownik elektryczny z ryglem z polifta do mojej klapy przedliftowej i otwieram klapę z ori pilota scyzoryka. Żeby było otwieranie klapy z pilota trzeba pociągnąć jeden kabel z pompki do siłownika w klapie. Opisy szerzej co dokładnie zmieniłeś. Ta pompka którą kupiłeś ma funkcje otwierania i zamykania z pilota także musisz dokupić piloty scyzoryki. Sygnał zamykania idzie do pompki osobnym kablem i na 100% jest gdzies uszkodzony e / no wlasnie ma funkcje otwierania z pilota bo scyzor byl na 3 przyciski...czyli co moge kupic jakies kluczyki ori dopasowac groty,kupic puste/czyste pastylki i zakodowac tak? a co w przypadku gdy kluczyki zawiada jak otworzyc wtedy klape z zamka?
Szymoonk Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 tak kupujesz scyzor na 3 przyciski 433 Mhz dorabiasz grot i imoo. Co do klapy to żeby otwierać ją ręcznie to musisz podłączyć te przyciski nad rejestracja. Wogóle opisz jak podłączyłeś tą klape. Co zrobiłeś? Kupiłeś zamontowałeś a co zrobiłeś z elektyką tej klapy? Wiązki są całkowicie inne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się