Łukasz13 216 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Ja bym z turbem poczekal jeszcze, oleju ubywa zauwazalnie z silnika? W logach turbo laduje tyle ile zadaje program wiec nie widac zeby bylo uszkodzone. Dziwne jest tylko to ze ecu nie daje pelnego obciazenia bo powinno dac wiecej niz to 0,4 bar. Czy podczas logow byl jakis blad w kompie? Przeplywka tez troche za malo wskazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fafor 0 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 ciągle wyskakują mi błędy: 1. P1114 17522 (Kody błędów) Zespół 1; sonda 2: rezystancja wewnętrzna za duża. Górna wartość skrajna przekroczona. 1. P0420 16804 001056(Kody błędów) Rząd cylindrów 1, system katalizatora działanie nieskuteczne. za mała skuteczność Dolna wartość skrajna przekroczona. Chek engine się nie zapala, jedynie podczas sprawdzenia błędów wyskakują, co do oleju to raczej ubywa tyle co pojawia się w tym przewodzie "tak na oko". Kupić nowy przepływomierz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Te bledy nie powinny powodowac trybu awaryjnego wiec ciezko powiedziec czemu zadaje takie niskie doladowanie, moze jeszcze sprubuj zrobic dodatkowego loga z kanlaow 003+020 nie musisz robic osobno zrob razem. Zerknij tez jakie sa wartosci w kanale 032. Co do przeplywki to przed wymiana warto by bylo sprawdzic czy dolot jest napewno szczelny a jesli wymieniac to na boscha po numerach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fafor 0 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 już kompresorem sprawdzałem, wszystko co przepuszczało wymieniłem. dzisiaj zrobiłem logi: http://vaglog.pl/log_218841.html a na kanale 032 to na zimnym 0% i 0% jak trochę się zagrzał to 1.5% i 0.8% a po logach i jadąc koło 130 było: 0.2% i 12.5% i nawet jak jechałem szybciej to nic się nie zmieniało ten link: http://vaglog.pl/log_218841.html dzisiaj mieli święto to nie mogłem przepływki kupić ale wsadziłem tip silikonowy i sprawdziłem szczelność ponownie i wykasowałem błędy przed logami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Wymien przeplywke i zobaczymy, powinno byc lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fafor 0 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 witam a więc kupiłem nowy (orginalny) przepływomierz z boscha i przyspiesza bardziej równomiernie ale jakiejś wielkiej poprawy w mocy nie odczułem, co to może być z tym autem? Dzisiaj jak jechałem do pracy to przycisnolem trochę gaz i czuć nierownomierne przyspieszanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Moja wskazywała 90 max stara i nie przechodził w tryb awaryjny jeszcze. Daj loga z nową przeplywki Jakie są błędy dokładnie teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fafor 0 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 takie błędy mi wyskoczyły: P1290 17698 Czujnik G83 temperatury płynu chłodzącego (wyjście z chłodnicy) za duża wartość sygnału P1114 17522 Zespół 1; sonda 2: rezystancja wewnętrzna za duża. Górna wartość skrajna przekroczona. a logi zrobiłem te które Łukasz mówił żeby zrobić: http://vaglog.pl/log_219282.html http://vaglog.pl/log_219283.html http://vaglog.pl/log_219284.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Plusy sa takie że teraz przepływka juz mierzy poprawnie, minusy to cos stało Ci się ze sterowniem turbo i ładuje nierównomiernie, przeładowuje dlatego czuc nierównomierne przyspieszanie, zernikj na wężyki od n75 czy sie tam żaden nie rozszczelnił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fafor 0 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 A wiec sprawdziłem te wężyki i jeden z nich co do dmuchawki szedł mogłem palcami ściągnąć wiec dałem nową opaskę i teraz równiutko od samego dołu jedzie, tylko dalej nie wiem czy to jest te 150 prosiąt?. Łukasz jak ci się odwdzięczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Zrob jeszcze raz logi do odcinki 002+033 i 020+115. Bedzie mozna okreslic czy jest to 150 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fafor 0 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 tak to wygląda: 002+033: http://vaglog.pl/log_219726.html 020+115: http://vaglog.pl/log_219727.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 No wedlug logow powinna byc seria, sprawdz mniej wiecej jaki czas do setki :)jeszcze swiece zerknij jak nie wymieniales. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fafor 0 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Wyszło mi coś ponad 8 sekund,Chyba za dużo wymagam od tego auta:) A świece mają około 15000km przelatane ale mogę zmienić jeśli to coś zmieni a jak będę w kraju to podjade do Gregora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się