Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mulenie, brak mocy


Fritz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jak w temacie panowie. Zamieszczam niżej logi. Auto strasznie słabe z dołu do 2800tys/obr nic się nie dzieje. Co to może być?

Sprawdziłem już:

-szczelność - jest ok

-zapłony w porządku (chwilowo na 1cyl wskakuje na 3,5* ale wraca po chwili na 0)

-niepokoją mnie wskazania czujników stukowych, na biegu jałowym stoją wszystkie na 0,234v po przygazuwce zmieniają wartości bardzo nie równomiernie. W czasie jazdy pierwsze 2 okienka np. oscylują koło 1,500v to 3 i 4 np. koło 0,800v tak ma być??

- dziwnie też zachowuje się temp czujnika IAT. Dziś n a zew. jest 7* a w dolocie w czasie jazdy/przyspieszania temp oscylowała koło 25*, po krótkim postoju potrafiła wskoczyć na 50-60* i ciężko jej było potem wrócić na 25*

Logi VaGa http://www.sendspace.com/filegroup/q1GrAZ3zHvuez0JyhrIIIK1enxvJXIrpw6xPUgfbGu0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Jak w temacie panowie. Zamieszczam niżej logi. Auto strasznie słabe z dołu do 2800tys/obr nic się nie dzieje. Co to może być?

Sprawdziłem już:

-szczelność - jest ok

-zapłony w porządku (chwilowo na 1cyl wskakuje na 3,5* ale wraca po chwili na 0)

-niepokoją mnie wskazania czujników stukowych, na biegu jałowym stoją wszystkie na 0,234v po przygazuwce zmieniają wartości bardzo nie równomiernie. W czasie jazdy pierwsze 2 okienka np. oscylują koło 1,500v to 3 i 4 np. koło 0,800v tak ma być??

- dziwnie też zachowuje się temp czujnika IAT. Dziś n a zew. jest 7* a w dolocie w czasie jazdy/przyspieszania temp oscylowała koło 25*, po krótkim postoju potrafiła wskoczyć na 50-60* i ciężko jej było potem wrócić na 25*

Logi VaGa http://www.sendspace.com/filegroup/q1GrAZ3zHvuez0JyhrIIIK1enxvJXIrpw6xPUgfbGu0

Coś jakby mało ładowało turbo

Zobacz u mnie, taki sam silnik jazda na LPG, sprawdzałem bo regulowałem LPG.

Wydaje mi się że jest OK, ale nie znam się tak dokładnie

http://www.sendspace.com/file/5oj7kr

logi trochę źle zrobiłem bo zmieniałem biegi 1-2-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tylko pytanie czemu? Co jeszcze można sprawdzić aby coś na ten temat poradzić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieszczelnosc w dolocie, uchylona klapa WG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś jeszcze raz zrobiłem logi 3 bieg

1,2,115

http://vaglog.rtnet.pl/edekxp_81305.html

3,32,118

http://vaglog.rtnet.pl/edekxp_81306.html

Czy turbina tak wolno wstaje, ale chyba ten typ tak ma, może ktoś skomentować

jeszcze jazda na LPG

1,3,115

http://vaglog.rtnet.pl/edekxp_81311.html

U Ciebie przepływomierz maksymalnie to 132g/s u mnie 147g/s, nie wiem czy to ma takie znaczenie ale jest różnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edekxp zobacz grupa 032 masz strasznie duże wartości wyuczone co głównie świadczy o nieszczelności w dolocie. Sprawdź szczelność

---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:02 ----------

masz coś dłubane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edekxp zobacz grupa 032 masz strasznie duże wartości wyuczone co głównie świadczy o nieszczelności w dolocie. Sprawdź szczelność

---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:02 ----------

masz coś dłubane?

masz na myśli szczelność od filtra do turbiny?

wartości lambda? może przez LPG

dłubane? wirus itp? to raczej nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli miało by to się od gazu to masz troche źle wyregulowany w takim razie. Wartości nie powinny przekraczać 5%. Pytam czy masz coś dłubane bo porównując do mojego turbo dmucha max 0,6mbar u Ciebie 0,8mbar a przepływa u mnie max 132 u Ciebie 147

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fritz.... turbina się nie budzi....szukaj w podciśnieniach......n75 podmień. Nie masz żadnego wirusika wgranego????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli miało by to się od gazu to masz troche źle wyregulowany w takim razie. Wartości nie powinny przekraczać 5%. Pytam czy masz coś dłubane bo porównując do mojego turbo dmucha max 0,6mbar u Ciebie 0,8mbar a przepływa u mnie max 132 u Ciebie 147

0,8bar to chyba jest seryjnie

gaz teraz ogarnąłem mapy się idealnie pokrywają, a odchyłka może została po wcześniejszych ustawieniach (zapętlało wtryski).

Jak to wyzerować odłaczyć akumulator? czy wystarczy reset błedów (mimo że już nie ma żadnego)

U mnie wciska w fotel tak może przy 2300 obr/min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KICHOL posłucham się Ciebie sprawdzę jeszcze raz te podciśnienia. Wirusa nie wiem, wczesniej zapierda.... po tym jak mi padła jedna cewka, zmieniłem na beru i sie zaczeły takie jaja robić. Czemu pytasz o wirusa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź kolego czy Ci sie katalizator nie stopił i nie przytkał kanałów:)ja tak miałem po padniętej cewce:)paliwo dopalało sie w kacie i dało mu rade co powodowało strasznego muła:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie danych z najwyższej wartości którą podaje przepływów można wyliczyć przybliżoną moc.

U Ciebie jest to 142,1 x 1.25 to masz 177 kunia, wiec teraz wiemy ze był wirus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KICHOL posłucham się Ciebie sprawdzę jeszcze raz te podciśnienia. Wirusa nie wiem, wczesniej zapierda.... po tym jak mi padła jedna cewka, zmieniłem na beru i sie zaczeły takie jaja robić. Czemu pytasz o wirusa??

Jak masz wirusa to może właśnie tak ma być że idzie od 3000rpm........ale jak twierdzisz, że nie masz na 100% to szukaj w podciśnieniach przy turbo zobacz dokładnie całe turbo pod kątem mechanicznych uszkodzeń, korozji.......a jak będziesz miał dosyć wszystkiego bierz 100 PLN i podjedź na hamownię.......może się po prostu przyzwyczaiłeś do mocy tak jak większość z nas :wink:

---------- Post dopisany at 17:49 ---------- Poprzedni post napisany at 17:39 ----------

Na podstawie danych z najwyższej wartości którą podaje przepływów można wyliczyć przybliżoną moc.

U Ciebie jest to 142,1 x 1.25 to masz 177 kunia, wiec teraz wiemy ze był wirus.

Silnik BFB ma w oryginale ma 163 KM więc twoje przybliżone obliczenia są jak najbardziej prawidłowe ale nie daje pewności ze jest tam zmieniony program...........chyba że jest zmieniony przez wiejskiego tunera przy pomocy "cud opornika" :kox:

---------- Post dopisany at 17:54 ---------- Poprzedni post napisany at 17:49 ----------

sprawdź kolego czy Ci sie katalizator nie stopił i nie przytkał kanałów:)ja tak miałem po padniętej cewce:)paliwo dopalało sie w kacie i dało mu rade co powodowało strasznego muła:)

benzyna nie osiągnie takiej temperatury aby stopiła katalizator ceramiczny a takie były montowane w audi.......... może być taka możliwość ale przy katalizatorze metalicznym (nie oryginalnym) i to bardzo chu..... jakości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

177km to w przybliżeniu może być więcej zależnie od temperatury otoczenia i tu masz ten problem co ja.

BFB ma tylko jedenIC a naprzyklad 190konny BEX ma już dwa jak TT czy S3. Jeden mały IC który po remapie nie wydala.

Cieplejsze powietrze jest gęściejsze i mniej go dostaje się do silnika przez c uboższa mieszanka, chłodniejsze powietrze lepsza mieszanka i większa piz*a. Jak mam auto jeszcze nie dogrzane to się dużo lepiej zbiera. A jak ma juz temperaturę to trochę muli zwłaszcza jak jest ciepło na dworze.

Dlatego ja zainwestowałem w FMIC i jak się tylko zrobi pogoda to montuje .

A jak turbo się późno budzi to kat przytkany warto zmienić na DP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie logów 1.8t to jeśli jest nieszczelność w dolocie to wartości w przepływce ulegają zmianie czy będą poprawne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie logów 1.8t to jeśli jest nieszczelność w dolocie to wartości w przepływce ulegają zmianie czy będą poprawne?

Żeby sprawdzić szczelność dolotu potrzebny jest kompresor ale jak to dokładnie się robi to nie wiem. Kumpel sprawdzał u znajomego, moge podpytać.

A wartości z przepływki najpierw rosną a potem maleją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...