Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mulenie, brak mocy


Fritz

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnie logów 1.8t to jeśli jest nieszczelność w dolocie to wartości w przepływce ulegają zmianie czy będą poprawne?

Żeby sprawdzić szczelność dolotu potrzebny jest kompresor ale jak to dokładnie się robi to nie wiem. Kumpel sprawdzał u znajomego, moge podpytać.

A wartości z przepływki najpierw rosną a potem maleją

Nie trzeba, pytanie było bardziej w celu wzbogacenia swojej wiedzy:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie danych z najwyższej wartości którą podaje przepływów można wyliczyć przybliżoną moc.

U Ciebie jest to 142,1 x 1.25 to masz 177 kunia, wiec teraz wiemy ze był wirus.

To jak u mnie jest 146,4 to ma jeszcze więcej koni?

Nie wiem czy coś było dłubane bo auto mam od listopada

Nie mam za bardzo jak sprawdzić, jedynie szwagra skoda 150km 2009r, to mój lepiej ciągnie (odczuwalnie) mimo że napewno waga większa bo Q.

Chyba te 13km różnicy chyba nie byłoby odczuwalne, a wiadomo przebieg mojego większy o 170tys km, a może takie wrażenie.

Inna jazda Audi a Skoda Octavia I

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

benzyna nie osiągnie takiej temperatury aby stopiła katalizator ceramiczny a takie były montowane w audi.......... może być taka możliwość ale przy katalizatorze metalicznym (nie oryginalnym) i to bardzo chu..... jakości

to jeszcze mało kolego widziałeś :)zwłaszcza po chipie tak się dzieje gdy dostaje za dużo paliwa i nie wszystko się spala w komorze.Ja mimo wszystko obstawiam na zapchany,stopiony kat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

benzyna nie osiągnie takiej temperatury aby stopiła katalizator ceramiczny a takie były montowane w audi.......... może być taka możliwość ale przy katalizatorze metalicznym (nie oryginalnym) i to bardzo chu..... jakości

to jeszcze mało kolego widziałeś :)zwłaszcza po chipie tak się dzieje gdy dostaje za dużo paliwa i nie wszystko się spala w komorze.Ja mimo wszystko obstawiam na zapchany,stopiony kat

dziwna sprawa.....temp. topnienia ceramiki przekracza 1300st a temperatura gazów wylotowych to 600-1000 st ......ja mam wirusa i temp przy pałowaniu nie przekroczyła mi 900st..... ile paliwa musisz wlać żeby wytopić ceramikę no chyba że ktoś ładuje silnik czystym tlenem albo podtlenkiem .......poza tym sonda lambda wyregulowałaby stosunek mieszanki paliwa by nie doszło do stopienia kata a jak zauważyłeś furmanka kolegi jedzie od 3tyś rpm. Jak zauważyłeś właściciel samochodu jest rozgarnięty i od razu podpiął Vaga zrobił logi. Wykluczam możliwość żeby właściciel jeździł z walnięta sondą, na podtlenku, z wirusem, przy spalaniu 30l/100km i tego nie zauważył.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.tlumik.czest.pl/index.php?adres=baza/katalizator_uszkodz

szkoda,że nie zrobiłem zdjęcia bo byś zobaczył jak u mnie w TFSI pięknie go stopiło!!!a przejechałem tylko z 5 km na padniętej tylko jednej cewce:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie danych z najwyższej wartości którą podaje przepływów można wyliczyć przybliżoną moc.

U Ciebie jest to 142,1 x 1.25 to masz 177 kunia, wiec teraz wiemy ze był wirus.

To jak u mnie jest 146,4 to ma jeszcze więcej koni?

Nie wiem czy coś było dłubane bo auto mam od listopada

Nie mam za bardzo jak sprawdzić, jedynie szwagra skoda 150km 2009r, to mój lepiej ciągnie (odczuwalnie) mimo że napewno waga większa bo Q.

Chyba te 13km różnicy chyba nie byłoby odczuwalne, a wiadomo przebieg mojego większy o 170tys km, a może takie wrażenie.

Inna jazda Audi a Skoda Octavia I

chyba 20koni różnicy bo u Ciebie wychodzi 183kunie ale to może się zmieniać względem temperatury otoczenia.

U mnie przepływów najwięcej pokazała 152.5 wiec jakieś 193 kuce ostanio robiłem logi i wyszło 188 km. Ale to pokazuje ze auto jest po remapie tak jak doładowanie w serii bfb ma miedzy 0,65-0,8bara. A umnie w piku jest wymagane juz1bar.

Ale żeby sprawdzić dokładnie moc to tylko hamownia.

Dodam jeszcze ze w bfb za pomocą vag com można w 120 bloku sprawdzić moment obrotowy tego silnika.

Wiem że też w którymś bloku można sprawdzić AFR, tylko nie pamiętam w którym to było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie danych z najwyższej wartości którą podaje przepływów można wyliczyć przybliżoną moc.

U Ciebie jest to 142,1 x 1.25 to masz 177 kunia, wiec teraz wiemy ze był wirus.

To jak u mnie jest 146,4 to ma jeszcze więcej koni?

Nie wiem czy coś było dłubane bo auto mam od listopada

Nie mam za bardzo jak sprawdzić, jedynie szwagra skoda 150km 2009r, to mój lepiej ciągnie (odczuwalnie) mimo że napewno waga większa bo Q.

Chyba te 13km różnicy chyba nie byłoby odczuwalne, a wiadomo przebieg mojego większy o 170tys km, a może takie wrażenie.

Inna jazda Audi a Skoda Octavia I

chyba 20koni różnicy bo u Ciebie wychodzi 183kunie ale to może się zmieniać względem temperatury otoczenia.

U mnie przepływów najwięcej pokazała 152.5 wiec jakieś 193 kuce ostanio robiłem logi i wyszło 188 km. Ale to pokazuje ze auto jest po remapie tak jak doładowanie w serii bfb ma miedzy 0,65-0,8bara. A umnie w piku jest wymagane juz1bar.

Ale żeby sprawdzić dokładnie moc to tylko hamownia.

Dodam jeszcze ze w bfb za pomocą vag com można w 120 bloku sprawdzić moment obrotowy tego silnika.

Wiem że też w którymś bloku można sprawdzić AFR, tylko nie pamiętam w którym to było.

Ja cały czas myslałem że zwiększenie mocy to zmiana mapy czyli większe doładowania turbiny oraz odpowiednio wtrysk paliwa

a tu wychodzi że większe ssanie turba (większy przepływ) to też zwiększenie mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dziś oddałem auto do mechanika bo zaczęło mi popierdziwać... Wyglądało na uszczelke. Zdemontowali kolektor i co się okazało...

- kolektor pęknięty na wylot od góry jak się coś psiknie do niego to zaraz jest po drugiej stronie... na ile to gubiło ciśnienie tego nie wiadomo.

- no i najgorsze to turbina... strona gorąca popękana od środka... nic nie widać na zew...

Co poradzicie?? co z tym robić? Kolektor to wiadomo trzeba drugi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dziś oddałem auto do mechanika bo zaczęło mi popierdziwać... Wyglądało na uszczelke. Zdemontowali kolektor i co się okazało...

- kolektor pęknięty na wylot od góry jak się coś psiknie do niego to zaraz jest po drugiej stronie... na ile to gubiło ciśnienie tego nie wiadomo.

- no i najgorsze to turbina... strona gorąca popękana od środka... nic nie widać na zew...

Co poradzicie?? co z tym robić? Kolektor to wiadomo trzeba drugi...

Jak nie ma pęknięć przy klapie WG przez które by mogła ciśnienia spalin nie trzymać to bym to olał. Popękana strona gorąca przy tych silnikach to normalka :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddałem turbo do mechaniora od turbin podobno dobry... jutro ma być odpowiedz co i jak... ogólnie luzów wzdłużnych brak, delikatne poprzeczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja słyszałem właśnie że nie bardzo... bo zaraz idzie i tak dalej.. są jakieś specjalne spawary do żeliwa ale to podobno drogie a i tak może pęknąć dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadnego spawania kolektorów......pany......kolektor na allegro można kupić do 200zł. Turbina do ewentualnej regeneracji i dalej na drogę hulać po zakrętach :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie. A jak to jest w tych silnikach z katem??? Czy może powodować on zmulenie i dziwne chrobotania zapłonu w silniku jak jest zużyty? I jeszcze pytanie jakie wartości mają mieć czujniki spalania stukowego na biegu jałowym??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak stuka i cofa zapłony to obstawiam coś z filtrem paliwa w którym znajduje się regulator ciśnienia albo sama pompa paliwa się kończy :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie od jakiegoś czasu wywala błąd

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

Wstępnie sprawdziłem szczelność (wzrokowo) nic nie widać przeczyściłem zawór od trójnika odmy

zrobiłem logi i myślę że 118 Boost_Du ty jakość duże wartości

może ktoś się wypowie

http://vaglog.rtnet.pl/edekxp_84726.html

na przykładzie z innego samochodu u mnie turbo osiąga zadane ciśnienie przy około 3000obr

a np tu:

http://imageshack.us/f/521/log02marekcd8.jpg/ 2500obr

Czy to jakaś nieszczelność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to sprawdzić.

Muszę sprawdzić szczelność.Bez odpinania tylko ścisnołem przewód do gruszki WG i auto rwie dużo lepiej.

Trzeba posprawdzać wszystko może N75 albo DV puszcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to sprawdzić.

Muszę sprawdzić szczelność.Bez odpinania tylko ścisnołem przewód do gruszki WG i auto rwie dużo lepiej.

Trzeba posprawdzać wszystko może N75 albo DV puszcza

only podmianka....sprawdź jeszcze raz nieszczelności, podmień n75.......i na koniec wymień turbo:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...