Skocz do zawartości

Fafor

Pasjonat
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Fafor

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Den Haag

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Fafor

0

Reputacja

  1. Fafor

    Brak prądu ?

    Witam Podepnę się pod temat, otóż u mnie także rozładowuje akumulator ale trwa to dłużej, zaczęło się od ostrego hamowania następnie migały jednocześnie kontrolki ABS i ESP podczas jazdy a gdy na drugi dzień chciałem odpalić to słabo kręcił ale odpalił lecz po powrocie z pracy chcąc jechać do sklepu już nie odpalił (za mało prądu) dzisiaj kupiłem nowy akumulator i odpaliłem (na desce świeciła kontrolka ESP) więc sprawdziłem miernikiem czy jest ładowanie na aku i pokazywało 12,3 a na alternatorze 14,6 nie znalazłem żadnej przerwy w przewodzie ani przetarć, po podłączeniu VAG pokazało: 16946- system voltage too low P056-002-lower limit exceeded-intermittent 18010-power supply terminal 30: voltage too low P1602-002-lower limit exceeded-intermittent 01826-sensor for steering angle (G85)- supply voltage terminal 30 35-00-- 00532-supply voltage B+ 35-10---intermittent jedyne co mi do głowy przychodzi to sprawdzić jakie jest napięcie na rozruszniku może tam jest problem tylko dlaczego pokazuje błąd ESP Pozdrawiam
  2. Fafor

    Mulenie, brak mocy

    Wyszło mi coś ponad 8 sekund,Chyba za dużo wymagam od tego auta:) A świece mają około 15000km przelatane ale mogę zmienić jeśli to coś zmieni a jak będę w kraju to podjade do Gregora
  3. Fafor

    Mulenie, brak mocy

    tak to wygląda: 002+033: http://vaglog.pl/log_219726.html 020+115: http://vaglog.pl/log_219727.html
  4. Fafor

    Mulenie, brak mocy

    A wiec sprawdziłem te wężyki i jeden z nich co do dmuchawki szedł mogłem palcami ściągnąć wiec dałem nową opaskę i teraz równiutko od samego dołu jedzie, tylko dalej nie wiem czy to jest te 150 prosiąt?. Łukasz jak ci się odwdzięczyć?
  5. Fafor

    Mulenie, brak mocy

    takie błędy mi wyskoczyły: P1290 17698 Czujnik G83 temperatury płynu chłodzącego (wyjście z chłodnicy) za duża wartość sygnału P1114 17522 Zespół 1; sonda 2: rezystancja wewnętrzna za duża. Górna wartość skrajna przekroczona. a logi zrobiłem te które Łukasz mówił żeby zrobić: http://vaglog.pl/log_219282.html http://vaglog.pl/log_219283.html http://vaglog.pl/log_219284.html
  6. Fafor

    Mulenie, brak mocy

    witam a więc kupiłem nowy (orginalny) przepływomierz z boscha i przyspiesza bardziej równomiernie ale jakiejś wielkiej poprawy w mocy nie odczułem, co to może być z tym autem? Dzisiaj jak jechałem do pracy to przycisnolem trochę gaz i czuć nierownomierne przyspieszanie
  7. Fafor

    Mulenie, brak mocy

    już kompresorem sprawdzałem, wszystko co przepuszczało wymieniłem. dzisiaj zrobiłem logi: http://vaglog.pl/log_218841.html a na kanale 032 to na zimnym 0% i 0% jak trochę się zagrzał to 1.5% i 0.8% a po logach i jadąc koło 130 było: 0.2% i 12.5% i nawet jak jechałem szybciej to nic się nie zmieniało ten link: http://vaglog.pl/log_218841.html dzisiaj mieli święto to nie mogłem przepływki kupić ale wsadziłem tip silikonowy i sprawdziłem szczelność ponownie i wykasowałem błędy przed logami
  8. Fafor

    Mulenie, brak mocy

    ciągle wyskakują mi błędy: 1. P1114 17522 (Kody błędów) Zespół 1; sonda 2: rezystancja wewnętrzna za duża. Górna wartość skrajna przekroczona. 1. P0420 16804 001056(Kody błędów) Rząd cylindrów 1, system katalizatora działanie nieskuteczne. za mała skuteczność Dolna wartość skrajna przekroczona. Chek engine się nie zapala, jedynie podczas sprawdzenia błędów wyskakują, co do oleju to raczej ubywa tyle co pojawia się w tym przewodzie "tak na oko". Kupić nowy przepływomierz?
  9. Fafor

    Mulenie, brak mocy

    witam, trochę długo to trwało bo musiałem innego laptopa załatwić ale chyba się udało. Proszę o analizę logów: 118- http://vaglog.pl/log_217538.html 115- http://vaglog.pl/log_217537.html no i zrobiłem na nowo 033 i 002 033- http://vaglog.pl/log_217536.html 002- http://vaglog.pl/log_217535.html Pozdrawiam Łukasz pomocy wczoraj byłem w garażu i z węża do IC wylałem znów sporą ilość oleju a problemu z brakiem mocy nie rozwiązałem. Zmieniać turbo?
  10. Fafor

    Mulenie, brak mocy

    hej chyba udało mi się zrobić logi tylko nie wiem czy dobrze: http://vaglog.pl/log_213503.html-033 http://vaglog.pl/log_213502.html-002 grupa 015 nie mam. Pozdrawiam ale chyba mi się musiał laptop zaciąć bo jest tylko 3760obr
  11. Fafor

    Mulenie, brak mocy

    spoko dziękuje za potwierdzenie mam nadzieję że doprowadzi to do pełnej sprawności szaraczka , poszukam jakiegoś tutaj może coś znajdę. Dzięki takim jak Ty aż się che coś zrobić jak będę miał kabel i jakiegoś laptopa to podrzucę logi a gdzie mogę taki program wyrwać? może wiesz gdzie szybko to załatwić a jak nie wiesz to gdzieś znajdę są dostępne tylko kabelki bez programu Hej wracam do mojego problemu, zakupiłem kabel i laptopa do logów które mam zamiar w weekend zrobić ponieważ próbowałem samemu zrobić ale stwierdziłem że jest to nierozsądne może są jeszcze jakieś grupy które powinienem zrobić ponieważ u mnie niema bodajże grupy 015, a 002 od przepływki i 033 lambda tak? ale mogłem sprawdzić błędy i dalej pokazywało mi na błąd n75, okazało się że kabelek był urwany więc naprawiłem i wstawiłem DP. Efekt: jest więcej mocy ale to jeszcze nie to bo szfagier ma 1.6 w gazie i ledwo daję radę swoim więc coś jest dalej nie tak. Dzisiaj sprawdziłem błędy i pokazało mi dwa: 1. P1114 17522 (Kody błędów) Zespół 1; sonda 2: rezystancja wewnętrzna za duża. Górna wartość skrajna przekroczona. 1. P0420 16804 001056(Kody błędów) Rząd cylindrów 1, system katalizatora działanie nieskuteczne. za mała skuteczność Dolna wartość skrajna przekroczona mają one wpływ na moc? jeśli nie to jutro lub w sobotę zrobię logi i wrzucę. Czekam na jakieś wiadomości i pozdrawiam nie mam jak tych logów zrobić ale co zauważyłem to to że przepływomierz na wolnych obrotach pokazuje około 2.63 g/s a gdy podniosę obroty do 5000 to pokazuje 16-17 g/s wymieniać czy jednak lepiej logi robić
  12. Witam jak będziecie startować z drugim zamówieniem to się piszę pozdrawiam
  13. Fafor

    Mulenie, brak mocy

    zapomniałem dodać że podczas wymiany DV zachciało mi się ściągnąć cały wąż co idzie do IC i wyciekło sporo czarnego oleju (około 200ml, wyczyściłem wszystko) wyczytałem na forach że jest to olej z odmy lub padnięte turbo tylko jak sprawdzić czy to turbo po przejściu przez 4 mechaników którzy tego nie zauważyli. Jutro jadę wymienić filtr paliwa i po jakiegoś laptopa do którego będę mógł podłączyć VAG tylko muszę wszystko kupić. Łukasz ja nie wiem co to jest "kkl" mieszkam w obcym kraju gdzie po kilku wizytach u mechaników nie byli w stanie mi wycieku z chłodnicy naprawić więc proszę się nie dziwić moim głupim pytaniom ok już wiem co to kkl tylko zanim to z PL przyjdzie a to niema różnicy jaki zakupię czy są jakieś co będą lepsze do tego? z tego co wyczytałem to powinienem zrobić logi: 002;033;015? czy jakieś inne?
  14. Fafor

    Mulenie, brak mocy

    Witam i proszę o pomoc zacznę od tego że auto nie ma mocy i dużo na ten temat czytałem ale żaden z kilku mechaników nie był w stanie mi pomóc wiec chcę sam to ogarnąć. Zacząłem sam szukać co może być przyczyną braku mocy a wiec wyczyściłem całą odmę i sprawdziłem wszystkie zaworki które są tam zamontowane (trochę pracy było) następnie nie zauważając różnicy zmieniłem DV na nowy z aso i n75 może niepotrzebnie ale któryś z mechaników i wypowiedzi z forum skłoniły mnie do wymiany lecz dalej to nie pomogło, wyczyściłem przepustnicę i przepływomierz poprosiłem mechanika o sprawdzenie ciśnienia oleju to na drugi dzień odpowiedział że jest dobre a jak zapytałem o pomiar to nie był w stanie odpowiedzieć (tylko że jest dobre) następnie myśląc że kolejny mechanik jest w stanie mi pomóc oddałem auto w jego ręce, podłączył do komputera przy mnie sprawdził błędy i stwierdził że mam jechać do aso żeby mi to zrobili (zrobiłem zdięcia błędów które wyskoczyły tylko poszukiwania rozwiązań się nie udały czyli to co sam zrobiłem). Ręce mi opadają Pomocy. Pozdrawiam
  15. Dzięki za szybką reakcje, tak przypuszczałem ze brak mocy to nie będzie wina sprzęgła ponieważ nie odczuwam jego ślizgania. Na jakich ja mechaników trafiam Dzieki jeszcze raz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...