Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszczelnienie pompy i zaczal kopcic na bialo dlaczego ?


mariuszL27

Rekomendowane odpowiedzi

Watpie by byl winien kat wtrysku... Moze pompa na rozrzadzie jest przestawiona.

Co to za bzdury.

Przecież jak pompa jest wymontowana to automatycznie przestawia się kąt wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec opisze dokladnie jak wyglada sprawa znalazlem stare logi daje do dwoch pozycji tylko dane aktualnie dawke paliwa mam ustawion na 3,9

-----stare przed rokiem----

STATYCZNE

0___41___40

0,3___41___40

BASIC

0____41____34

0,3____41_____34

-----dzien po uszczelnianiu ------

STATYCZNE

0,64____41____57

1,56____41_____56

BASIC

0_____41____47

0,28____41____49

------nastepnie po 3 tyg postanowilem wyczyscic wtryskiawacz-------

STATYCZNE

0,3____41____58

1,3____41_____57

BASIC

0_____41_____40

0,3____41_____40

I CO TERAZ POWIECIE ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczne objawy jak autor, z tym że kąt wtrysku jest ustawiony prawidłowo (wg TDI-Timing) a dawka to 3,0-3,2. Problem kopcenia też pojawił się po wymianie dwóch górnych uszczelek na pompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...