wiesgaj Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Przy 4tys. zaczą mi łapać notlauf. Zdecydowałem się na czyszczenie zaworka N75.Po całym zabiegu, zauważyłem że sztanga przy turbo, dużo żwawiej się dzwiga.No i czas na logi.Przy pierwszym podejściu dynamicznym znowu notlauf. Dalej było lepiej bo bez awarii. Moja prośba o ich analizę. Z góry dziękuję. (BS 11 po czyszczeniu N75) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22fd7b5337be0298.html (W czasie notlauf tylko coś nie tak zapisałem)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b18d788b37b9e6e3.html (Log 11 dynamiczny ale już bez notlauf)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35ec0beeee4fb96d.html (Log 08 dynamiczny)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a0ee62bad6233eb.html (Log 03 dynamiczny)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00072172b3ead452.html (Błąd notlauf)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/df84403e5c83f671.html
przemik Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Pojezdzij troche i zobaczysz czy tryb awaryjny bedzie wracał. Wg mnie bedzie bo do czyszczenia jest sprezarka a nie N75. Ale oczywiscie moge sie mylić.
wiesgaj Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 No bo właśnie sprawdzałem ręcznie sztangę i chodzi lekko.Gdy obserwowałem BS 11 to sztanga pracuje idealnie.Tak mi się wydaje.To dlaczego łapie w czsie jazdy?Bo z tego co rozumiem to, przeładowanie bierze się z zacinania sztangi na powrocie, gdy silnik nie potrzebuję już tyle powietrza. Mógł by ktoś z fachowców ocenić te logi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się