raffael Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Witam mam pytanie miałem założone felgi z zimówkami 225/45 r 17 wszystko było ok, wsadziłem teraz letnie 235/35 r 19 i przy predkości 120 w górę są odczuwalne drgania na kierownicy, felgi są wyważone , co może być jeszcze nie tak. prosze o porady. pozdrawiam.
Kosa-00 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 krzywe. jajo na oponie. przeważnie czuć tak koło 100km/H a jak jest wszystko ok to koleś źle wyważył
Kosa-00 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 no jasne że da jak krzywa. zniknie to drganie ale jak wrzuci na wyważarke to widać jak się zachowuje koło. popatrz przy wyważaniu jak skacze to niemiłosiernie to wiadomo że przeniesie ci to na auto tymbardziej przy tej srednicy felgi
raffael Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 felgi zostały dopiero kupione, wulkanizator pokazał mi że mają bicie , mieli je wyprostować, jak przyszedłem po odbiór wyważali tak że chyba żle coś wyprostowali, dobrze że kasy za prostowanie nie wzięli
Kosa-00 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 to powiedz że zj***ł temat bo mało ci fajery nie urwie jeśli koło jest wyważone to niweluje to bicie po to się wywarza albo źle wyprostował albo zle wyważył to widać na wyważarce jak lata na boki albo góra dół to krzywe można to zniwelować wyważaniem koleś cie naciąga ja jak bym 18 założył to chyba bym nawet z garażu nie wyjechał bo takie doły wszędzie ze szkoda tych fell by było
raffael Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 czyli nawet jakby nic nie wyprostowali to odważnikami nadłoży bicie? chcialem 19-tki wygrał wygląd nad rozumem
Kosa-00 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 no jak fela jest podbita to będzie waliło znaczy trzepało fajerom zamień jeszcze tył z przodem chyba wszystkie nie są krzywe te gorsze zawsze na tył taka zasada bo koła się wleką sztywna oś, a przód zawsze lepszy z takiej ja zasady wychodzę
raffael Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 podjadę do bielska do warsztatu co od nastu lat zajmują sie felgami, pelna regeneracją silników, do papli, a nie do partaków co byłem skasowali mnie 100zł za złożenie opon na felgi , niby prostowanie,wyważenie, do tego klime dobili , chciałem żeby odgrzybili ale jak sie okazało wentylator od klimy niedziala tak że musze go wymienić, mieli to robić ale w tym przypadku mogą sobie..... . Tak ze nabicie klimy jestem do przodu bo za to nie płaciłem , miałem dopiero z wymianą wentylatora. ---------- Post dopisany at 00:54 ---------- Poprzedni post napisany at 00:53 ---------- Wszystkie miały jakieś bicie , ja nie mam sztywnej osi mam quatro
Kosa-00 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 nie może być bicia po prostowaniu i ważeniu chyba że felga jest tak krzywa że nie opłaca się prostować. koleś co to robi to na bank się zna na tym i nie jest możliwe żeby potem ci frajera latała
raffael Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 a powiedz mi po prostowaniu jak beda igielki drgan nie bedzie dopiero po jakims czasie co sobie polatam po naszych wspaniałych drogach? ---------- Post dopisany at 01:08 ---------- Poprzedni post napisany at 01:06 ---------- a tak poza tym z tego co zauważyłem coś zbytnio nie mieli czasu, tak że podejrzewam że mogli coś nie coś prostować albo wcale i założyli gumy skoro kasy nie brał za prostowanie
Kosa-00 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 no nie powinno być. ale byle jak dołek jedno powiedzenie "O ku..a" jak wpadasz w dużą dziurę i może coś się dziać. jak masz Fele proste. to musi być gitara to jak stwierdził że krzywa to po co montować opone wiadomo ,że bije szkoda tylko tych nalepek na ważenie
raffael Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 kupiłem wcześniej 18 rs4 225/40 ale po zamontowaniu jednego koła ściągłem od razu , powiedziałem sobie za małe kółka , wiec kupiłem te 19 co prawda do lekkiego odnowienia bo ranty mają przetarte, ktoś latał 215/35 na 9-cio calowej feldze tak że rant ochronny z opony nic nie chronił, drogie nie były sprzedający zapewniał proste haha jak sie okazało. ---------- Post dopisany at 01:21 ---------- Poprzedni post napisany at 01:14 ---------- dzieki za info.
Kosa-00 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 a za ile kupujesz te Fele może i ja coś kupie dla siebie ????
raffael Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 za rs4 z oponami goodyear 225/40 r 18 700zł , za eta beta alnair 19 x 9 cali z przesylka z oponami toyo proxes 235/35 r 19 około 6mm bieżnika kosztowały mnie 1350zł
Kosa-00 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Fela to połowę samochodu zdobi. ale 18, 19 to już nawet chyba bym nie podjechał pod blok. bo przy 15 trę o te przeszkody co spółdzielnia montuje
raffael Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 zgadza się fela zdobi, zdobi fure
CZIKITA Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Co do drgań to sprawdź czy tarcze hamulcowe nie są zwichrowane ale to jak bedą drgania na 1 komplecie
raffael Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Tarcze są nowe mają miesiąc , a czemu mówisz że na jednym komplecie? pozdr.
darcio123 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 no jak fela jest podbita to będzie waliło znaczy trzepało fajerom zamień jeszcze tył z przodem chyba wszystkie nie są krzywe te gorsze zawsze na tył taka zasada bo koła się wleką sztywna oś, a przód zawsze lepszy z takiej ja zasady wychodzę kolego byly robione testy i wyszlo w nich ze lepiej zalozyc lepsze oponki na tyl!!!!! chodzi tu o poslizg na zakretach na mokrej nawierzchni!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się