Zapomnialemm 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Witam Wszystkich. Mam pytanko i prosze o pomoc. W autoryzowanym serwisie BRC gdzie montowalem (sierpien 2011) instalacje P&D z reduktorem GENIUS MAX do Audi A4 2.8 V6 30v powiedziano mi, ze jest to normalne, ze na zimnym silniku zaraz po przelaczeniu na gaz obroty jakis czas faluja bo troche to musi potrwac zanim 6 cylindrow ten gaz przetrawi. Dodam, ze jast tak od samego poczatku. Gaz zawsze tankuje na Orlenie lub Vivie takze z jakoscia nie powinno byc problemu. Świece wymienione, kable WN sprawdzone. Na benzynie wszystko jak należy. Czy faktycznie tak ma byc? Daje linki do filmikow jak obroty zachowują sie na zimnym a jak na cieplym silniku. Z gory przepraszam za jakosc i slaby dzwiek - krecone komorka. Na pierwszym filmiku na gaz przelączyl sie w 58 sek. ZIMNY: http://www.youtube.com/watch?v=9MW-0EEv41Y CIEPLY: http://www.youtube.com/watch?v=hhnCaZDrCKQ&feature=channel&list=UL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzemo 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Zamieść zdjęcia z pod maski instalacji lpg. Jeśli na pb jest ok to znaczy że pewnie wtryski lpg leją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zapomnialemm 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 oto fotki, wszystkie przewody są równej dlugości tzn. ok. 20cm a tak przy okazji, co to za wyciek? czy to nie od wspomagania? i jeszcze filmik: http://www.youtube.com/watch?v=5LE0Jb9t9KM&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzemo 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Jeśli na rozgrzanym nie falują to trzeba zrobić korektę od temperatury gazu. Sporo wtrysków lubi lać gdy zimne, przez to silnik jest zalewany. Przydała by się kompensacja przy listwach lpg. A wyciek wygląda na płyn wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon8526 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 trzeba poprawic korekty i ustawienia.Ze standardowych na niestandardowe.Gazownik powinien wiedziec co zrobic.Ciekawe jakie masz tez cisnienie na reduktorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się