Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRC P&D na zimnym falują obroty


Zapomnialemm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich. Mam pytanko i prosze o pomoc. W autoryzowanym serwisie BRC gdzie montowalem (sierpien 2011) instalacje P&D z reduktorem GENIUS MAX do Audi A4 2.8 V6 30v powiedziano mi, ze jest to normalne, ze na zimnym silniku zaraz po przelaczeniu na gaz obroty jakis czas faluja bo troche to musi potrwac zanim 6 cylindrow ten gaz przetrawi. Dodam, ze jast tak od samego poczatku. Gaz zawsze tankuje na Orlenie lub Vivie takze z jakoscia nie powinno byc problemu. Świece wymienione, kable WN sprawdzone. Na benzynie wszystko jak należy. Czy faktycznie tak ma byc?

Daje linki do filmikow jak obroty zachowują sie na zimnym a jak na cieplym silniku.

Z gory przepraszam za jakosc i slaby dzwiek - krecone komorka. Na pierwszym filmiku na gaz przelączyl sie w 58 sek.

ZIMNY: http://www.youtube.com/watch?v=9MW-0EEv41Y

CIEPLY: http://www.youtube.com/watch?v=hhnCaZDrCKQ&feature=channel&list=UL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na rozgrzanym nie falują to trzeba zrobić korektę od temperatury gazu. Sporo wtrysków lubi lać gdy zimne, przez to silnik jest zalewany.

Przydała by się kompensacja przy listwach lpg.

A wyciek wygląda na płyn wspomagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...