bubbba Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam Od jakiegoś czasu walczę z rzucaniem silnikiem na wolnych obrotach (i tylko wtedy jak silnik złapie temperaturę). Po podpięciu vaga pierwsza diagnoza to: pompowtryskiwacze, korekcje na poszczególnych pompkach -0,64; -2,47; -1,98; 1,06 czyli pompka 2 i 3 dość słaba. Jednak ostatnio doszedł kolejny objaw, po nagrzaniu silnika i dłuższej pracy na wolnych obrotach (może lepsze rozgrzanie silnika ?) silnik zaczął pracować nierówno, jakby lekko przerywał. Po podłączeniu vaga szok, korekcje na wszystkich pompkach w okolicy 3 lub nawet przekroczone 3. Czy to może być objaw uszkodzonej listwy/wiązki elektrycznej zasilającej pompowtryski ? Dodam, że żadnych błędów nie wywala i symbol ESP też się nie zaświeca. Czy przy niestykającej/uszkodzonej wiązce elektrycznej zawsze musi zaświecać się ESP ? I czemu korekcje na pompkach skoczyły na 3 ? Koledzy proszę o jakoś pomoc do już hopla dostaję z tym silnikiem. PS1 Na zimnym silniku korekcje na pompkach w normie i silnikiem nie rzuca, wolne obroty trzymają się na jednym poziomie PS2 Silnikiem zaczyna rzucać gdy temp. płynu chłodzącego jest już w okolicach 60 st. C wtedy obroty zaczynają skakać od 862 do 902 obr/min. Korekcje nadal w normie, synchronizacja rozrządu od 1,1 do 2,8. Dlaczego zaczynają tak skakać obroty ? Czyżby przez dość mocno rozjechaną synchronizację ?
marcelinio301 Opublikowano 26 Września 2021 Opublikowano 26 Września 2021 Podpinam się pod temat mam ten sam objaw
Adrianek20 Opublikowano 26 Stycznia 2023 Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udało się wam rozwiązać ten problem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się