Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy to jest objaw uszkodzonej listwy zasilającej pompowtryski ?


bubbba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od jakiegoś czasu walczę z rzucaniem silnikiem na wolnych obrotach (i tylko wtedy jak silnik złapie temperaturę). Po podpięciu vaga pierwsza diagnoza to: pompowtryskiwacze, korekcje na poszczególnych pompkach -0,64; -2,47; -1,98; 1,06 czyli pompka 2 i 3 dość słaba. Jednak ostatnio doszedł kolejny objaw, po nagrzaniu silnika i dłuższej pracy na wolnych obrotach (może lepsze rozgrzanie silnika ?) silnik zaczął pracować nierówno, jakby lekko przerywał. Po podłączeniu vaga szok, korekcje na wszystkich pompkach w okolicy 3 lub nawet przekroczone 3. Czy to może być objaw uszkodzonej listwy/wiązki elektrycznej zasilającej pompowtryski ? Dodam, że żadnych błędów nie wywala i symbol ESP też się nie zaświeca. Czy przy niestykającej/uszkodzonej wiązce elektrycznej zawsze musi zaświecać się ESP ? I czemu korekcje na pompkach skoczyły na 3 ? Koledzy proszę o jakoś pomoc do już hopla dostaję z tym silnikiem.

PS1 Na zimnym silniku korekcje na pompkach w normie i silnikiem nie rzuca, wolne obroty trzymają się na jednym poziomie

PS2 Silnikiem zaczyna rzucać gdy temp. płynu chłodzącego jest już w okolicach 60 st. C wtedy obroty zaczynają skakać od 862 do 902 obr/min. Korekcje nadal w normie, synchronizacja rozrządu od 1,1 do 2,8. Dlaczego zaczynają tak skakać obroty ? Czyżby przez dość mocno rozjechaną synchronizację ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...