regis Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 witam auto 95r. 1.8 +g ADR podczas podjeżdżania w korku zgasło i nie zapaliło. po podłączeniu vag'a jeden błąd: -Czujnik HALL'a obrotów wałka rozrządu CMP (G40) lub jego obwód - zwarcie do plusa który po skasowaniu więcej się nie powtórzył. podczas kręcenia w ogóle nie było czuć oporu na silniku więc pomyślałem że walnął rozrząd ale po zdarciu przedniego dekielka okazało się że jest cały. odkręciłem więc korek wlewowy oleju i tu jest chyba problem bo podczas kręcenia rozrządem nie rusza się ten wałek który widać przez otwór wlewowy, tj wg etki "wałek rozrządu wlot" urwał się łańcuszek? czy może wałek bo słyszałem że jest taka możliwość. czy może coś całkiem innego ? auto jak kupiłem miało na blacie 190 tys, wymieniłem rozrząd i teraz ma 250tys. Jakie są wytyczne co do wymiany łańcuszka łączącego wałki ? w razie czego to wałek szukać używki czy nowy kupić, autem planuje jeszcze trochu pojeździć ;/ ogólnie to chyba adr'ki są wysoce kolizyjne ? pozdrawiam
MARIUSZ731 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 regis wydaje mi sie ze przez sam otwor korka niczego nie zobaczysz, bo tam jest osłona. Przynajmniej w silniku AEB tak jest. trzeba pokrywe zaworów zdjąć..
andrzej_1970 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Bez zdjęcia pokrywy zaworów nic nie zobaczysz. Musisz zdjąć pokrywę i zobaczyć czy urwał się łańcuszek czy coś innego.
regis Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2012 nie to żebym się kłócił ale definitywnie chyba widać jakiś wałek jak się korek wlewu odkręci w adr'ce ;]
MARIUSZ731 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Tak czy siak... pokrywe i tak musisz zrzucić...
KICHOL Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Jak strzelił łańcuch rozrządu (w co wątpię) to masz silnik do roboty bo się tłok (tłoki) spotkały z zaworami. Łańcuch i napinacz tylko nowe i najlepiej ORI......szkoda kasy żeby płacić dwa razy za robotę
regis Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2012 jutro chwila prawdy, trzeba rozebrać i zobaczyć. jak coś będe wiedział zdam relacje ;] no i walnął łańcuszek napinacz ze ślizgiem zjechany totalnie ;/ trzeba nowy motorek kupić i tyle ^^
KICHOL Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 łańcuch walnął przy 250 tyś normalnie nie chce się wierzyć......a może miałeś na blacie z 550 tysięcy.........zastanów się z tym nowym motorkiem.....może bardziej się opłaca sprzedać go w takim stanie w jakim jest i poszukać coś nowszego z klubowej giełdy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się