Nelson 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Daj mu mocno w pi***. Za 20 zł sprawdzą Ci w warsztacie czy to uszczelka pod głowicą. Jedyna opcją oprócz uszczelki to albo nieszczelność w dolocie(ale wtedy dymił by na czarno) albo padające już turbo(sprawdź stan oleju). Pozdrawiam Nelson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Niby tyle przyczyn moze być, a na 90% wyjdzie kopnieta uszczelka, zawsze tak jest.. gdyby była nieszczelnosć typu pękniety króciec to by nie kopcił każda nieszczelnosc w dolocie objawia sie brakiem mocy i czarnym dymem a nie białym:hi:a jak turbo pada to kopci nawet na postoju i czuc olej, przeszedłem te 3 rodzaje dymów za autem:decayed: Mozesz sprawdzic pompe wody w jakim jest w stanie, ale to też wyciek płynu na zwenątrz a nie na tłoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 zeli dymi na bialo, a plynu chlodzacego nie ubywa, problemu bym szukal albo w niewlasciwym kącie wtrysku.( ew. niewlasciwie dzialajacym nastawniku VP37) sprawdzilbym rowniez kompresję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się