NikoA4 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 chce kupic z ebay A4 B6 z silnikiem 1.8t,gosciu jechal na motorway i cos sie stalo z silnikiem.Mowi ze prawdopodobnie rozrzad sie rozsypal,ale nie jest pewien.Wiem ze wystarczy zajrzec,ale to jest anglik.pytanie mam takie jakie tam byly silniki 1.8t montowane[kod]moze kupie jakis inny 1.8 i caly osprzet przeloze,czy 1.8 bez t bedzie sie nadawal?
KICHOL Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 w budzie B6 nie było silników 1.8 bez turbiny..... silniki: AVJ, AMB, BEX, BFB i to chyba tyle
NikoA4 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Na zdjeciu wygladal mi jak APU,dlatego w poscie napisalem APU.wiem ze 1.8 nie bylo bez turbawki,ale myslalem ze 1.8 ma blok i glowice taka sama? Bylem zabaczyc te auto,pasek rozrzadu caly.facet powiedzial ze jechal i nagle stracil moc i wkoncu stanol. Mechanior z AA powiedziaj mu ze moze jakis czujnik na wale czy walku rozrzadu,a moze rozrzad. Co tam moglo sie wysrac?Dalem juz zaliczke jutro jade z laweta.
KICHOL Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 zanim pojedziesz z lawetą to pojedź na początek z Vag-iem......może to a może tamto to wróżenie z fusów. Po to jest Vag żeby z niego korzystać .......bo równie dobrze mogło zabraknąć benzyny
NikoA4 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 No tak podlaczyc vag-a,normalnie tak bym zrobil ale to auto kupilem na aukcji ebay i bylo opisane jako uszkodzone, ze silnik jest nie sprawny. I tak nastawialem sie na zerwany pasek. Fortuny za to nie dalem 700£ to jakies 3000pln,auto przejechalo 90tys mil
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 na bloku silnika z przodu , przy pokrywie paska rozrządu masz wybite , jaki to silnik
NikoA4 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Silnik mam AVJ, silnik chyba nie chce sie obracac?,Na vagu takie bledy: 16395 16712 16717 17733 17734 17735 17736 16725 18010 Nie wiem jak powazne sa te bledy i co dokladnie oznaczaja?
lukaszek13ns Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 16395 problem z napinaczem łańcuszka wałków, wiec tu wiadomo czemu silnik nie chce sie obracac 16712 czujnik detonacji 1, bank 1, lub obwod wysokie napiecie ------ Czujnik G61 -------Czujnik spalania stukowego - daje informację do sterownika silnika, i sterownik opóźnia zapłon o 4st. w cylindrze, w którym występuje zjawisko, jeśli spalanie stukowe trwa nadal opóźnia zapłon w pozostałych cylindrach. Po ustaniu spalania stukowego sterownik stopniowo przyspiesza zapłon do wartości nastawczych 16717 Knock Sensor 2 (G66): zbyt wysoki sygnał ogólnie wydaje mi się ze albo rozrząd przeskoczył, albo łańcuch albo napinacz łańcucha nie wytrzymał, ale niech wypowiedzą się bardziej doświadczeni. Spróbuj dobrać się do walu i pokręcić kluczem, czy silnik się będzie obracał
NikoA4 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 no wlasnie wczoraj probowalem i nic, dzisiaj wykrece swiece i sprobuje jeszcze raz. a te pozostale bledy? ---------- Post dopisany at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany at 09:44 ---------- sciagnelem pokrywe zaworow i wyglada to tak: http://img40.imageshack.us/img40/5433/20120427035.jpg Zatarty walek i co teraz?Jak to ugrysc?
domjenick Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 najlepiej wymienić wałek i resztę,co jest uszkodzona-BTW trochę się przypiekł, bo aż kolor zmienił Dominik-odpuść sobie-jak chcesz AVJota-to mój jest na sprzedaż-na priva dam więcej info o tym, jeśli jesteś zainteresowany kupnem B6 1,8T
NikoA4 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Ja kupilem to auto tanio,wlasnie dlatego zeby je zrobic.co to jest[bTW]Glowica chyba do wymiany?jaki 1.8t ma wspolna glowice z AVJ? Po rozebraniu rozrzadu i probie odrucenia walem w prawo cos blokuje,a w lewo nie.Sciagac glowice czy nie?
domjenick Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 wszystko, co ma 20 zaworów podpasuje z każdego 1,8 jeśli szukasz coś ,żeby zrobić furę-to szukaj wałków od ADRa 1,8-nic nie zaszkodzi je mieć, jak zachce Ci się wrzucać duuuże turbo i atakować moce 250+ koni:decayed:
NikoA4 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 z ADR glowica bedzie pasowac?tam zdaje sie nie ma zaworu EGR. Dlaczego walki z ADR-a,leprze sa?
domjenick Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 z ADRa tylko wałki-głowica nie wiem, na pewno podejdzie każda głowica z 1,8T nawet poprzecznego, co do wałków-z ADRa-są "ostrzejsze" co powoduje większe napełnienie w fazie ssania-reszty chyba nie muszę tłumaczyć
czaki22 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 a dlaczego nieposzukasz kompletnego avj-ta ja mialem taki silnik kiedys za 3 zł , po co szukac kombinowac, szukaj na aucie takiego sprawdzisz odpalisz i przekladaj
KICHOL Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 jak kupiłeś furmankę dla siebie....to ładuj wałki od ADR-a głowicę od AEB i rób kapitalny remont.....koszt wyjdzie niewiele większy a silnik będziesz miał praktycznie nowy.....
NikoA4 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Jeszcze nie wiem czy auto zostawie sobie czy sprzedam,ale raczej chcialbym naprawic nie wielkim kosztem. Ale jak to jest mozliwe ze wogole walek sie zatarl?Na pokrywie zaworow jest sporo nagaru,chyba nie zmienial oleju na czas. Ma ktos moze sam naprawiam do B6/B7? Panowie wlasnie znalazlem na ebay-uk silnik AUQ z leona cupra.[Tanio] Czy on bedzie sie nadawal? Czy podejdzie mi caly osprzet z mojego AVJ-a. ---------- Post dopisany at 18:57 ---------- Poprzedni post napisany at 12:29 ---------- panowie czy ten silnik AUQ Z leona bedzie pasowal,bo aukcja sie skonczy i nie kupie,a jest tanio. Mam jeszcze na oku ARY,ktory brac?podejdzie caly czy tylko glowica?
domjenick Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 nie szukaj silnika, tylko głowicy z wałkami, jak chcesz niedużym kosztem naprawić auto
NikoA4 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2012 No tak,ale ten sinik o ktorym wspomnialem kosztuje tyle co sama glowica u niektorych sprzedajacych. Zastanawial bym sie jeszcze nad tym ARY,jest nawet tanszy,ale przebieg niewiadomy. Podejdzie ktorys z tych,chodzi mi raczej o blok z glowica?rzeczy typu kolektory i cala reszte chcialbym przelozyc z mojego AVJ-a.
KICHOL Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Niko napisz prawdę, chcesz połatać samochód i sprzedać z zyskiem, czy robisz coś dla siebie????? .......bo naprawa samochodu na handel wygląda inaczej niż naprawa dla siebie........często naprawa po taniości nie wychodzi taniej.......
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się