Tomex1981 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Witam. Koledzy w czasie jazdy w przedziale obrotów 2000-2500tyś. trzęsie mi budą i lewarkiem zmiany biegów. Pytanie czy wiecie co może być tego przyczyną. Proszę o wasze sugestie
Spidan Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Wiele rzeczy kolego,najpierw podepnij Vaga sprawdź błędy, zrób logi. Może to być któraś poduszka silnika/skrzyni, dwumas, uszkodzony PD itp itd.
mati9151 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 Tak jak kolega napisał od wielu rzeczy to może zależeć. Najpierw VAG jeśli nic nie powie sprawdź plecionkę która jest tuż za turbiną, sprawdź czy tłumik drga bardzo. Jeśli wszystko ok sprawdź poduchy silnika czy nie są wylane. Musisz coś znaleźć jak wszystko ok to napisz i powiem Ci co jeszcze musisz zrobić. Pozdro ---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 17:31 ---------- Tak jak kolega napisał wod wielu rzeczy to może zależeć. Najpierw VAG jeśli nic nie powie sprawdź plecionkę która jest tuż za turbiną, sprawdź czy tłumik drga bardzo. Jeśli wszystko ok sprawdź poduchy silnika czy nie są wylane. Musisz coś znaleźć jak wszystko ok to napisz i powiem Ci co jeszcze musisz zrobić. Pozdro
gumis855 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 witam kolege ja mialem taki przypadek ze na 4, 5 i 6 biegu od okolo 2500 do 3000 obrotow i predkosci od 90 do 130 strasznie trzeslo galka zmiany biegow jakby miala wyskoczyc a co za tym idzie przechodzilo na caly przod nie wiedzialem co jest czy to jakis lacznik do skrzyni biegow czy dwumas siada ale stalo sie tak ze strzelila mi opona prawa przednia a mam 225/40/18 92Y i nie dostalem jeszcze nowych wiec zalozylem 4 kola zimowe i powiem Ci ze problem jak reka odjąl. Zero bicia nic kompletnie, odczepil sie odwaznik na kole to swoja droga, zbierznosc sie przestawila i tarlo obie opony od wewnetrznej strony. Kilku kolegow tez pisalo ze to plecionka na tlumiku. pozdrawiam
darcun 007 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 Witam,ma podobny problem w zakresie 2000-2500 tys obrotów czy to na postoju czy podczas jazdy przenoszą się wibracje na nadwozie,na vagu żadnych błędów ale pod lewą poduszką silnika wiszą krople brązowego oleju,za tydzień jadę do aso na przegląd i pewnie trzeba wymienić te poduszki,jedna szt to 430 zł razy dwa plus koszt przeglądu to jest okrągła suma.Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się