Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciągłe przeładowywanie turbiny


piszczu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Otóż mam taki problem z Audi A4 B6 1.9 TDI (AWX) :

Ciągle przeładowuje turbine, w ostatnim czasie dostała nowy zawór N75, nowe wężyki podciśnienia, turbo zostało wyczyszczone ( manual z forum się przydał ) kierowniczki chodziły lekko po złożeniu, cały dolot szczelny. Normalnie zgłupiałem. Gdy załapie błąd grucha podciśnienia przestaje pracować a gdy podniosę sztangę kluczem to normalnie pompuje węże. Ma ktoś jakieś pomysły ? Proszę o pomoc. I dziękuję z góry tym co pomogą.

PS Logi już wrzuciłem na forum

http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?t=233234

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kąt synchronizacji do poprawki i za mało silnik dostaje powietrza.

spróbuj odpiąć węża z gruchy i zrób loga i wtedy zobaczy się jakie daje ciśnienie.

Zobaczymy czy turbo dobrze złożone miałem ostatnio to samo ktoś źle złożył turbo i ładowało no okrągło.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sam ja czysciłem po złożeniu lopatki chodziły idealnie zero zacięć, i nic na siłę nie składałem. Pierścień był ustawiony tym takim wypustem na otwór. Poszukam i zaraz podeślę według którego manuala składałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że nie powinienem dodawać linków z innych forum ale proszę o wyrozumiałość http://forum.vw-passat.pl/threads/4086-Turbina-czyszczenie-kierownic

według tego poskładałem turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

link który podałeś nie jest to turbina z awx

http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbines/VNT15-Turbo/body_vnt15-turbo.html

zwróć uwagę na wycięcie od regulacji jest przesunięte w lewo a ty odwróciłeś pierścień do góry nogami i masz przesunięte w prawo a w linku który podałeś nie ma różnicy jak założysz pierścień bo kołek ustalający jest w korpusie turbiny i to nie jest przede wszystkim turbina z awx

kumasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dzięki panowie poskładam według tego http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbines/VNT15-Turbo/body_vnt15-turbo.html

---------- Post dopisany 25-04-2012 at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany 24-04-2012 at 22:30 ----------

Mam jeszcze pytanie czy może być to wina czujnika G71??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pierdziele na tym forum same nowe rzeczy.Wymien map sensor i po sprawie.

może powiesz że nie ma różnicy jak obrócisz pierścień ustalający ?

Moze tak kup turbo awx i rozbierz jezeli mi pokazesz jak inaczej zlozysz odsylam ci czteropak.To nie afn.

musisz wymienic czujnik cisnienia doladowania na rurze IC.Pokazuje ciagle max doladowanie ponad 1.9 bara co jest fizycznie nie mozliwe.

---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ----------

A turbo mozesz skladac w nieskonczonosc,choc w awx nie da sie przestawic pierscienia:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki już sam doszedłem :) Jednak tak jak niektórzy mówili G71 się uwalił. Turbo AWX według tego manuala da się poskładać, też ma kołek ustalający na korpusie turbiny i inaczej nie złożysz.

Dzięki wszystkim za pomoc ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...