Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie gwintowane Q a FWD różnice ?


miszka

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie czy gwint od B6/B7 Q podejdzie do napędu FWD . Przód na pewno a tył ? Jeśli nie to czym się różni ?

Dokładnie o ten gwint pytałem sie jakiś czas tu na forum i dostałem odpowiedź że podejdzie , sprzedawca też napisał mi że podejdzie do Q i do FWD . więc jak to jest w końcu .

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270942556462&ssPageName=ADME:X:AAQ:DE:1123

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w B6/B7 jeśli regulacja z tyłu jest na sprężynie-to wszystko pasuje i do Q i do FWD-element regulujący dajesz do góry i powinien pasować P&P, jak chcesz-to mogę sprawdzić wymiary tego elementu, żeby wszedł w otwór ori gumowego odboja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w B6/B7 jeśli regulacja z tyłu jest na sprężynie-to wszystko pasuje i do Q i do FWD-element regulujący dajesz do góry i powinien pasować P&P, jak chcesz-to mogę sprawdzić wymiary tego elementu, żeby wszedł w otwór ori gumowego odboja

Jak byś mógł to bym był wdzięczny :wink: , czyli w B6/B7 nie ma żadnej różnicy miedzy Q a FWD w amorkach montowanych z tyłu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma:wink:

jutro Ci to sprawdzę, bo deszcz u mnie pada i nie chce mi się wychodzić na zewnątrz :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma:wink:

jutro Ci to sprawdzę, bo deszcz u mnie pada i nie chce mi się wychodzić na zewnątrz :wink4:

Ok , dzięki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo poczekaj, co mi tam:decayed:

A co tam , jak się rozchorujesz to ja najwyżej zastąpię cię w moderowaniu forum :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat przestało padać :wink:

to jest ten element regulujący wysokość-

45ebe3318499fa92.jpg

a tu masz wymiary tego "bolca", który wchodzi P&P w miejsce gumowego odboja sprężyny-

dcfccf3c638c5416.jpg

a szukasz jakiegoś taniego gwintu do B6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za fotki . Czyli rozumiem , że przy montażu gwintu z tyłu wywalam sprężynę wraz z tym gumowym odbojem pod nią i w to miejsce wkładam ten element do regulacji wysokości . Tak szukam a raczej szukałem bo jeżeli między gwintem Q a FWD nie ma różnicy to mam juz jeden upatrzony w dobrej kasie firmy V-maxx , chociaż nie powiem o tym twoim tez parę razy myślałem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prostu przy wyjęciu sprężyny-w miejsce, gdzie jest górny odbój-wkładasz ten element ze sprężyną-pasuje idealnie, bo jeśli byś chciał dać regulację na dole-to trzeba tuleje dorzucić, bo otwór jest za duży,

pomyśl o moim cena będzie atrakcyjna, bo sprzedaję auto, więc gwint na zamiennik nie potrzebny mi będzie,a i tak chcę się go pozbyć, chyba, że szukasz czegoś z gwarancją od producenta-no to inna sprawa:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w B6/B7 jeśli regulacja z tyłu jest na sprężynie-to wszystko pasuje i do Q i do FWD-element regulujący dajesz do góry i powinien pasować P&P, jak chcesz-to mogę sprawdzić wymiary tego elementu, żeby wszedł w otwór ori gumowego odboja

chyba nie we wszystkich gwintach, bo w gwincie KONI element regulujący jest inny i daje sie go z dołu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pisałem o gwincie, który ja posiadam i którego element jest na fotce :wink:

---------- Post dopisany at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany at 18:32 ----------

a poza tym jest prawie niemożliwa regulacja, kiedy "gwint" jest na dole a do regulacji mamy klucz jak jeden z tych aukcji

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=adjustable+suspension+spanner&_sacat=0&_odkw=adjustable+suspension+key&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

większość gwintów jest wyposażona w taki klucz:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jednak koni daje regulacje na dole a ten element co pokazałeś jest na nakrętce i przykręcasz tego "bączka" do wahacza :)

nie spieram się, ze tak nie jest :wink: wiem, ze takim kluczem, jak pokazałem jest ciężko, kiedy nakrętka jest na dole, mam w audi na górze i w Touranie żony było na dole, jak chciałem podnieść -to byłem zmuszony wszystko wyjąć i odwrócić tak, żeby nakrętka była na górze-regulacja była niemożliwa-każda firma ma jakieś rozwiązania:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jednak koni daje regulacje na dole a ten element co pokazałeś jest na nakrętce i przykręcasz tego "bączka" do wahacza :)

nie spieram się, ze tak nie jest :wink: wiem, ze takim kluczem, jak pokazałem jest ciężko, kiedy nakrętka jest na dole, mam w audi na górze i w Touranie żony było na dole, jak chciałem podnieść -to byłem zmuszony wszystko wyjąć i odwrócić tak, żeby nakrętka była na górze-regulacja była niemożliwa-każda firma ma jakieś rozwiązania:wink:

w B6 miałem gwint H&R i regulacja była na dole pod sprężyną .... zawieszka tyl ośka a quattro różni się spręzynami już było na ten temat wiele razy... założyć da radę, ale sprężyna z ośki może ocierać o półośkę dlatego od quattro są ciaśniej zwinięte żeby mialy mniejszą średnicę.....:whistling: mały ale ważny szczegół.... oczywiście do ośki można śmiało zakładać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

założyć da radę, ale sprężyna z ośki może ocierać o półośkę dlatego od quattro są ciaśniej zwinięte żeby mialy mniejszą średnicę.....:whistling: mały ale ważny szczegół.... oczywiście do ośki można śmiało zakładać...

ori sprężyny są takich samych wymiarów, do quattro-różnią się właściwościami mechanicznymi :wink: szerokość ori springa jest 130mm, a odstęp od sprężyny do tylnej osi jest jakies 20mm:wink: nikt nie robi szerszych sprężyn, w moim gwincie sprężyna jest szeroka na 100mm...taki drobny szczegół:decayed::wink:

mogę zrobić zdjęcia dla zainteresowanych ori springa i springa z gwintu, bo mam pod ręką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

założyć da radę, ale sprężyna z ośki może ocierać o półośkę dlatego od quattro są ciaśniej zwinięte żeby mialy mniejszą średnicę.....:whistling: mały ale ważny szczegół.... oczywiście do ośki można śmiało zakładać...

ori sprężyny są takich samych wymiarów, co quattro-różnią się właściwościami mechanicznymi :wink: szerokość ori springa jest 130mm, a odstęp od sprężyny do tylnej osi jest jakies 20mm:wink: nikt nie robi szerszych sprężyn, w moim gwincie sprężyna jest szeroka na 100mm...taki drobny szczegół:decayed::wink:

mogę zrobić zdjęcia dla zainteresowanych ori springa i springa z gwintu, bo mam pod ręką...

domjenick zmieniałem zawieszenie w swojej B6 i też na pierwszy rzut oka spręzyny wydawały się takie same, po montażu już było widać różnicę.. :whistling: nie ja pierwszy mówię, że jest różnica...

---------- Post dopisany at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ----------

mogę zrobić zdjęcia dla zainteresowanych ori springa i springa z gwintu, bo mam pod ręką...

mowa jest oczywiście o różnicach zawieszeń quattro i ośka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...."po montażu już było widać różnicę.. :whistling: nie ja pierwszy mówię, że jest różnica..."

Mógł byś bardziej rozwinąć tą wypowiedź , w czym była różnica ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...."po montażu już było widać różnicę.. :whistling: nie ja pierwszy mówię, że jest różnica..."

Mógł byś bardziej rozwinąć tą wypowiedź , w czym była różnica ?

już wcześniej odpowiedziałem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...