ptasior127 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Witam mam pytanie czy ktos próbował zakładac turbo z zmienna geometria. Mam nową turbine od t4 151 km 2.5 tdi i tak sie zastanawiam czy jej nie załozyc. Teoretycznie część gorąca nie powinna byc za ciasna, ale nie wiem czy łopatki od vnt sie nie uszkodzą bo spaliny w silniku na PB mają wiekszą temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 a jak chcesz to wysterowac, hm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasior127 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Zmienna geometrie czy dawke paliwa i zapłon ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KICHOL 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Jak i czym chcesz poruszać kierownicami turbiny.....? Jak dla mnie sprawa silnie skomplikowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasior127 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Na poczatek fajnie było by chociaż wiedziec czy łopatki sie nie stopia i czy nie bedzie za ciasna jak dobrze pamietam to zmienna geometria jestr sterowana podcisnieniem wiec albo podcisnienie z kolektora albo pompka elektryczna podcisnienia np passat b3 z abs + zaworek sterowany zewnetrznym komputerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Próbuj - będziesz pierwszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasior127 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Wolał bym jednak wiedziec czy taka turbo a w szczególności kierownice zmiennej geometri wytrzymają temp spalin. Szkoda było by stopic taką turbinke bo jak wiadomo do najtańszych nie nalezą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domialex 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 dobrze piszesz Turbo nie wytrzyma, spaliny za gorace. w prxeciwnym prxypadku juz dawno mielibusmy takie rozwiazanie w serii. chociaz powiem ci ze jest samochod na rynku gdzie jest VTG w benzynie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 w purchawce są turbiny z VTG, ale tam jest ceramika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domialex 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 odpowiedz za 100 punktow. ale tez dopiero od 997 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasior127 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 czyli lipa. trzeba bedzie szukac innej turbiny bo robie zmiane silnika i mam do wziecia słupek 1.8t z kolektorami itd ale bez turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_evolution 0 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Ja podam sprawdzone informacje: turbosprezarka i kierownice wytrzymaja temperature spalin. wysterowac kierownice to zaden problem, ale jest jedno ale: podstawowymi roznicami miedze silnikiem diesla a OTTO ( zapłon iskrowy) jest to iz silnik otto zawsze pracuje na stechiometrycznej mieszance przez co generuje potezne ilosci spalin w odroznieniu od silnikow diesla przy tej samej mocy. Montujac VNT do benzyny pojawi sie problem przeladowywania mimo ustawienia kierownic w pozycje najmniejsze cisnienie, wiec musisz wstawic wastgate do regulacji cisnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 czyli skórka za wyprawkę, nie ma najmniejszego sensu sie w to pchac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się