Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zbieżność i wyciek z osłony drążka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dwie sprawy:

1. Zapiekly mi sie drazki kierownicze, mechanik je podgrzewal palnikiem i puscily, ustawil mniej wiecej kola. Jadac swieci mi sie kontrolka trakcji. Czy to normalny objaw? Wczesniej tez mialem zle ustawiona zbieznosc i nic takiego sie nie dzialo.

2. Mechanik wykryl, ze leje sie plyn z oslony drazka. Czy to oznacza ze do wymiany jest maglownica lub przekladnia kierownicza?

Opublikowano

kolego mam to samo, zrobilem 170 tys km od zakupu i wymienialem drazki i koncowki narazie z prawej strony i z tej oslony wylecial plyn wspomagania. Nie wiem czy wymieniac lewa strone bo z maglownicy leci ale czy oring lub uszczelka walnela czy maglownica do regeneracji oto jest pytanie

Opublikowano

"Nie wiem czy wymieniac lewa strone bo z maglownicy leci ale czy oring lub uszczelka walnela czy maglownica do regeneracji oto jest pytanie"

Nie ma sensu niczego wymieniać przy cieknącej maglownicy. Szkoda kasy i roboty, bo będzie ciekło coraz bardziej. Chałupnicza naprawa byle czym i byle jak też nie popłaca. Najpierw zleć jej kapitalny remont profesjonalistom lub kup nową, albo używaną (ryzyko). Potem inwestuj w drążki i końcówki za jednym ustawianiem zbieżności kół.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...