Siwy Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Dwie sprawy: 1. Zapiekly mi sie drazki kierownicze, mechanik je podgrzewal palnikiem i puscily, ustawil mniej wiecej kola. Jadac swieci mi sie kontrolka trakcji. Czy to normalny objaw? Wczesniej tez mialem zle ustawiona zbieznosc i nic takiego sie nie dzialo. 2. Mechanik wykryl, ze leje sie plyn z oslony drazka. Czy to oznacza ze do wymiany jest maglownica lub przekladnia kierownicza?
wicio82 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 kolego mam to samo, zrobilem 170 tys km od zakupu i wymienialem drazki i koncowki narazie z prawej strony i z tej oslony wylecial plyn wspomagania. Nie wiem czy wymieniac lewa strone bo z maglownicy leci ale czy oring lub uszczelka walnela czy maglownica do regeneracji oto jest pytanie
cetyr Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 "Nie wiem czy wymieniac lewa strone bo z maglownicy leci ale czy oring lub uszczelka walnela czy maglownica do regeneracji oto jest pytanie" Nie ma sensu niczego wymieniać przy cieknącej maglownicy. Szkoda kasy i roboty, bo będzie ciekło coraz bardziej. Chałupnicza naprawa byle czym i byle jak też nie popłaca. Najpierw zleć jej kapitalny remont profesjonalistom lub kup nową, albo używaną (ryzyko). Potem inwestuj w drążki i końcówki za jednym ustawianiem zbieżności kół.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się