machina Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 Dziś próbowałem naciągnąć mocniej pasek od napędu sprężarki i niestety poległem, nie mogę odkręcić tej górnej śruby na której się reguluje naciąg paska. Jak by tego było mało w śrubie obrócił się ampul i teraz już ani rusz, nie mogłem mocno docisnąć ampula przez brak dostępu. W jaki sposób teraz odkręcić tą śrubę bez zwalania przodu? Tak się zastanawiam, jak by, odkręcił tą pierwszą od dołu śrubę i zdjął pasek to może uszkodzona śruba razem z napinaczem by puściła?
michał69 Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 wydaje mi się że ta śruba to lewy gwint bo kiedyś odkręciła mi się i wypadła jak wkręcałem nową to kojarzę że odwrotnie się wkręcało niż wszystkie ale nie jestem na 100% pewny
machina Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Opublikowano 3 Maja 2012 Na 100% ma prawy gwint tak samo jak ta druga do której jest dobry dostęp i którą odkręcam bez problemu. Kurcze najgorsze jest to że nie da się podejść żadnym większym kluczem, i z tego co widzę to nawet jak wytargam chłodnice to i tak osłona wiatraków nie daje dostępu. Kupie nowy pasek i spróbuje wymienić odkręcając tylko jedną śrubę to na której nie ma regulacji.
darooo Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Śruby mają normalne prawe gwinty, takim ostatecznym rozwiązaniem było by odkręcenia zderzak poluzowanie pasa przedniego na śrubach koło lamp, ściągnięcie dolnego węża od turbo i odchylenie pasa przedniego na maksa ile pozwolą węże wody, wtedy nabić coś większego albo naciąć gumówką pod duży śrubokręt (wczoraj tak odkręcałem też imbus 6) i włożyć go na płask względem śruby.
machina Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Opublikowano 4 Maja 2012 W sobotę spróbuję odkręcić drugą śrubę i obrócić napinacz razem ze śrubą może odpuści. Jak nie da rady to tak jak mówisz będę nacinał. Dzięki za radę. ---------- Post dopisany 04-05-2012 at 22:43 ---------- Poprzedni post napisany 03-05-2012 at 11:16 ---------- Temat opanowany. Udało się odkręcić uszkodzoną śrubę Już wymieniona na nową i dokręcona z głową. Klima śmiga:decayed: ---------- Post dopisany at 22:43 ---------- Poprzedni post napisany at 22:43 ---------- Temat opanowany. Udało się odkręcić uszkodzoną śrubę Już wymieniona na nową i dokręcona z głową. Klima śmiga:decayed:
roberto343 Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 Dziś próbowałem założyć pasek Klimy w moim 1.9TDI AFN z 1998r.i kupiłem pasek który powinien pasować czyli długość 855 mm i nie wiem jak go tam założyć bo nijak nie chce wejść na koła tak jak by był za krótki. Może trzeba poluzować całą sprężarkę? Oczywiście napinacz jest luźny a pasek jak założę na koło wału to już nijak nie mogę założyć na koło sprężarki. Czy ktoś mi podpowie co i jak z tym?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się