ks Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Wyszły mi takie korekcje pompek: 0.60, 0.31, -0.62, -0.34, BIPy ok. 30 Coś to idealnie symetrycznie wyszło. Czy takie korekcje mogą sugerować brak wałków równoważących? Czy może być tak, że silnik jest trochę niewyważony i sterownik próbuje to skorygować takimi korekcjami?
Musashi Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 chyba kolego przeceniasz mozliwosci ECU. korekcje swiadcza o predkosci obrotowej pomiedzy poszczegolnymi polobrotami, wynikajacej z kondycji, cylinrow, tlokow, el. glowicy oraz wtryskow. praca ukladu wyrownowazajacego nie ma odniesienia do korekcji.
ks Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Opublikowano 4 Maja 2012 Tak wiem, ECU mierzy czas trwania każdego półobrotu i koryguje dawki tak aby czasy dla każdego cylindra były takie same. Ktoś kiedyś na forum pisał, że po korekcjach 1 i 4 cylindra można poznać padnięty dwumas. To mi właśnie nasunęło następującą myśl. Co gdyby wał nie był dobrze wywważony czyli po którejś stronie masa byłaby większa, wtedy jeden cylinder napędza tą masę na co potrzebuje więcej paliwa, a drugi ją hamuje i potrzebuje mniej paliwa. Może któryś z użytkowników którzy pozbyli się wałków sprawdził korekcje, to by pomogło obalić lub potwierdzić tezę?
mariuszsal Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 wartości średnie -0,89 -0,08 0,13 0,85 BIPy -21, -28, -23, -19 2.0 BPW Wałki wywalone - dwumas wymieniony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się