Detter Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Witam. Od wymiany rozrządu mam problem z klimą. (wymieniany był również napinacz od paska klimy) tj. w ogóle nie uruchamia się kompresor... eco gaśnie, ale nic się nie dzieje... Po podpięciu do kompa - zero błędów, wentylator się uruchamia (przy teście) na wszystkich biegach itp. Napięcie na sprężarkę dochodzi. Ilość czynnika: z tego co pamiętam to chyba 150ml. Diagnoza mechanika: (jak już się dowiedziałem - naciągacza strasznego) - 2400 - kompresor + płukanie układu + nabicie (z tego co wyczytałem, to powinno wyjść dużo taniej...). Teraz pytanie do Was: Jaka jest szansa że to może jednak nie padł kompresor? W jaki sposób mogę domowymi sposobami sprawdzić, czy w układzie są opiłki? Z tego co wiem, to klima się nie włączy jeśli w układzie jest za mało czynnika, pytanie ile? Czy mogli zwalić sprzęgiełko przy wymianie rozrządu? Czy mogę samemu sprawdzić, czy sprzęgiełko jest całe? - osłona pod silnikiem była już zdejmowana, więc nie sądzę, żeby jeśli nawet były kawałki gumy z tego sprzęgiełka jeszcze tam były.... Proszę o każą podpowiedź, bo na pewno na razie nie wydam 2400, a ciepło się zaczyna robić...
Teofilow90 Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Witam od niedawna stałem sie tez posiadaczem audi i mam podobny problem gdy chce włączyć klime to na wyswietlaczu na chwilke zapali sie gwiazdka i odrazu gaśnie bo klime mam nabitą jak sprawdzałem ale może w układzie jest za małe ciśnienie
sajmon8526 Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Witam.Od wymiany rozrządu mam problem z klimą. (wymieniany był również napinacz od paska klimy) tj. w ogóle nie uruchamia się kompresor... eco gaśnie, ale nic się nie dzieje... Po podpięciu do kompa - zero błędów, wentylator się uruchamia (przy teście) na wszystkich biegach itp. Napięcie na sprężarkę dochodzi. Ilość czynnika: z tego co pamiętam to chyba 150ml. Diagnoza mechanika: (jak już się dowiedziałem - naciągacza strasznego) - 2400 - kompresor + płukanie układu + nabicie (z tego co wyczytałem, to powinno wyjść dużo taniej...). Teraz pytanie do Was: Jaka jest szansa że to może jednak nie padł kompresor? W jaki sposób mogę domowymi sposobami sprawdzić, czy w układzie są opiłki? Z tego co wiem, to klima się nie włączy jeśli w układzie jest za mało czynnika, pytanie ile? Czy mogli zwalić sprzęgiełko przy wymianie rozrządu? Czy mogę samemu sprawdzić, czy sprzęgiełko jest całe? - osłona pod silnikiem była już zdejmowana, więc nie sądzę, żeby jeśli nawet były kawałki gumy z tego sprzęgiełka jeszcze tam były.... Proszę o każą podpowiedź, bo na pewno na razie nie wydam 2400, a ciepło się zaczyna robić... Czynnik nie podaje sie w litrach tylko w gramach do ciebie bedzie wchodzic 550 gram.Jezeli to ci padałes faktycznie tyle ze w gramach to masz 15 deko gazu.Czyli za mało.musisz miec 550 gram . nie wydawaj bo jeżeli koloes nawet nie sprawdzi jak działa elektrozawor to nie bedzie widział czy kompresor jest dobry czy nie.Czy srodek kompresora kreci sie cały czas?czy stoi?kiedy była nabita ostatnio? ---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:39 ---------- Witam od niedawna stałem sie tez posiadaczem audi i mam podobny problem gdy chce włączyć klime to na wyswietlaczu na chwilke zapali sie gwiazdka i odrazu gaśnie bo klime mam nabitą jak sprawdzałem ale może w układzie jest za małe ciśnienie Kolego a ten człowiek co nabijał co powiedział bo skoro klima nie działa to jest cos nie tak.Skoro masz swiezo nabita klime to cisnienie gazu masz ok chyba ze czujnik cisnienia jest walniety i rozłacza odrazu.Czy po wcisnieciu gwiazdki czujesz jakas zmiane w pracy silnika czy słyszysz jak sprzegiełko sie złacza?Trzeba pokolei sprawdzic wszystko aby wykluczyc podzespoły ---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- Witam od niedawna stałem sie tez posiadaczem audi i mam podobny problem gdy chce włączyć klime to na wyswietlaczu na chwilke zapali sie gwiazdka i odrazu gaśnie bo klime mam nabitą jak sprawdzałem ale może w układzie jest za małe ciśnienie Kolego a ten człowiek co nabijał co powiedział bo skoro klima nie działa to jest cos nie tak.Skoro masz swiezo nabita klime to cisnienie gazu masz ok chyba ze czujnik cisnienia jest walniety i rozłacza odrazu.Czy po wcisnieciu gwiazdki czujesz jakas zmiane w pracy silnika czy słyszysz jak sprzegiełko sie złacza?Trzeba pokolei sprawdzic wszystko aby wykluczyc podzespoły ---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- bym sie skupił na czujniku temperatury zewnetrznej.bo z tego co piszesz to klimatronic zachowuje sie tak jak zima.jak bedzie mniej niz 5 stopni to klima sie nie załaczy.?I tak samo gwiazdka sie zapali i zgasnie odrazu.Musiałbys podmienic go lub prosciej podłaczyc sie pod kompa i sprawdzic jaka pokazuje temperature. ---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:49 ---------- bym sie skupił na czujniku temperatury zewnetrznej.bo z tego co piszesz to klimatronic zachowuje sie tak jak zima.jak bedzie mniej niz 5 stopni to klima sie nie załaczy.?I tak samo gwiazdka sie zapali i zgasnie odrazu.Musiałbys podmienic go lub prosciej podłaczyc sie pod kompa i sprawdzic jaka pokazuje temperature.
Teofilow90 Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 no jak wciska to nie czuć ze sie załancza nawet jak przytrzymuje ten guziczek bo wiem jak miałem prelude to jak wciskałem to odrazu obroty skakały na chwile a gdzie ten czujnik temperatury jest ?
sajmon8526 Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 szukaj go za zderzakiem i patrz pomiedzy kratkami zderzaka po lewej stronie (po lewej znaczy jak siedzi sie za kiera) bedzie tam taka mała czarna wtyczka nigdzie nie wpieta bo tak to wyglada i bedzie umiejscowiony w pasie albo w innym miejscu.Poznasz napewno.A skad wiesz ze masz tyle czynnika ile potrzeba? byłes u goscia aby ci nabił klime?Nabił na nowo i tak sie dzieje? ---------- Post dopisany at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany at 21:53 ---------- albo bedzie na srodku chłonicy przed chłodnica na takiej rurce.musiz obejrzec bo roznie to jest umiejscowione.ale pod kompa trzeba podpiac.Albo tez weź i kody klimatronica sobie obejrzyj masz tam podpiety watek wysoko i wtedy sam sprawdzisz czy działa prawidłowo. ---------- Post dopisany at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany at 21:56 ---------- albo bedzie na srodku chłonicy przed chłodnica na takiej rurce.musiz obejrzec bo roznie to jest umiejscowione.ale pod kompa trzeba podpiac.Albo tez weź i kody klimatronica sobie obejrzyj masz tam podpiety watek wysoko i wtedy sam sprawdzisz czy działa prawidłowo.
Teofilow90 Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 jak kupowałem audi to mam paragony i na poczatku roku była nabijana i odgrzybiana i cos czyszczone było oke lukne ten czujniczek a jak podpina audi pod kompiego to mam ze nie ma komputer jakiejś masy i mam zegary zmienione na te z tym lcd fis czy cos i pali mi sie ciagke BREMS i LICHT a sprawdzałem i wszytko mam ok i predkosciomierz nie działa nie wiem czy to nie przez te zegary musze powalczyc z ta elektronika
sajmon8526 Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 a to mozesz miec inny licznik dlatego nie działa klima i odrazu wyłacza jak masz stary licznik to załoz na probe bo do licznika nieraz ida takie przewody a licznik robi zworki i wtedy wszystko działa.Pewnosci nie mam ale jak z tym fisem powiedziałes to mi sie skojarzyło bo jeden kolega juz tak miał i modzilismy co sie działo i sie doszło:D ---------- Post dopisany at 23:35 ---------- Poprzedni post napisany at 23:31 ---------- ale powiem ci ze ja w papierki nie wierze bo gosciu mogł cie oszukac:D a do tej pory to juz gaz mogł spierdzielic bo kamyk pizgnał w chłodnice i wszystko poszło:)Jedź i nabij na nowo bo trudno tak wrozyc bo wszysko ma swoja kolejnosc:Da tak to bedzie sie żeźbic a tu gazu nie ma:D ---------- Post dopisany at 23:35 ---------- Poprzedni post napisany at 23:35 ---------- ale powiem ci ze ja w papierki nie wierze bo gosciu mogł cie oszukac:D a do tej pory to juz gaz mogł spierdzielic bo kamyk pizgnał w chłodnice i wszystko poszło:)Jedź i nabij na nowo bo trudno tak wrozyc bo wszysko ma swoja kolejnosc:Da tak to bedzie sie żeźbic a tu gazu nie ma:D
Teofilow90 Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 byłem sprawdzałem klima nabita szczelna niby wszytko okej o naprawe ich nie pytałem bo maja chore ceny mówili ze juz naprawa gdzies około 1000 zł to wole sam sie za to wziąć a tych starych zegarów nie dostałem a od audi a3 pasują bo moge za free je mieć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się