taktuś Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 Po wymianie rozrządu przy odbiorze auta mechanik powiedział że turbina ma przeładowanie napomknął o czyszczeniu kierownic wiedzę tę miał zapewne po podpięciu vaga, gdy po wymianie rozrządu sprawdzał kąt wtrysku- to robił, bo o tym powiedział warsztat ten jest tak obłożony robotą, że na pewno sami z siebie nie bujnęli się robić logi dynamiczne również ja ich nie zleciłem a i mechanik nic o nich nie mówił a zatem skąd wiedział o przeładowaniu? z diagnozy vagiem zapewne..., no ale bez dynamicznych? a może to tradycyjna formułka dla tych roczników aby zostawić dodatkowe 450zł?
Wihajster Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 Po wymianie rozrządu przy odbiorze auta mechanik powiedział że turbina ma przeładowanie napomknął o czyszczeniu kierownic wiedzę tę miał zapewne po podpięciu vaga, gdy po wymianie rozrządu sprawdzał kąt wtrysku- to robił, bo o tym powiedział warsztat ten jest tak obłożony robotą, że na pewno sami z siebie nie bujnęli się robić logi dynamiczne również ja ich nie zleciłem a i mechanik nic o nich nie mówił a zatem skąd wiedział o przeładowaniu? z diagnozy vagiem zapewne..., no ale bez dynamicznych? a może to tradycyjna formułka dla tych roczników aby zostawić dodatkowe 450zł? moze miales zapisany bład w sterowniku
przemik Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 Pewnie miales w pamieci blad zapisany 00575 - przeladowanie moze wynikac z zapieczonych kierowniczek ale nie tylko .... :th: Pozdr
wojtek2626 Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Jeżeli nastapiło przeładowanie to auto powinno złapac notlaufa, czyli przy deptaniu powinien stracic nagle moc i po ponownym odpaleniu wrca wszystko do normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się