Dev Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 nie, już pisałem że blok ABS odpowietrza sie na vacuum
kicker Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 no dobra napisze Ci co i jak bo żyć mi nie daszpotrzebna jest Vacuumpompa oraz zbiornik na podcisnienie, jakieś 15-20 litrów pojemnosci elastyczne przewody ale sztywne, najlepiej przezroczyste, 5 zaworów na pokrętło, końcówki M10x1 odpinasz wszystkie przewody hamulcowe od zacisków i zapinasz przewody do każdego każdy przewód idzie do listwy z 4 zaworami, jeden zawór idzie na zbiorniczek z płynem hamulcowym potrzebna do tego jest stara nakretka w która wklejasz zawór jakimś dobrym szczelnym klejem na zawór zaklejasz butelkę i wlewasz litr płynu hamulcowego (zawór zamkniety) podłaczasz wszystkie 4 zawory do butli a butlę do vacuumpompy (zawory otwarte) włączasz pompe i robisz podcisnienie, jak zrobisz to szybko odkrecasz zawór na zabiorniczku ale musisz pilnowac pozostałych czterech zaworów, jak sie tam pojawi płyn po kolei wszystkie zamykasz potem zakładasz po kolei wszystki zaciski i je normalnie odpowietrzasz najlepiej w rekach i to tyle.... Czyli... chodzi oto żeby odessać stary płyn do tego zbiornika 15-20L i pozostawić w układzie że się tak wyrażę podciśnienie i potem wpuścić nowy płyn? bo tak to zrozumiałem. W sumie ma to sens układ pozostaje bez płynu i bez powietrza po czym wpuszczany jest płyn i niema szans na zapowietrzenie no bo skąd miałoby się tam znaleźć powietrze?
Dev Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 aaaaaa.... zapomniałem tam napisac że przed odpowietrzaniem trzeba wyjąc blok ABS i wylac z niego cały płyn, najlepiej go przy okazji wypłukać z syfu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się