robert11 0 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Witam, może ktoś miał podobny problem, koła skręcone maksymalnie w lewo lub w prawo (nie ma znaczenia) samochód stoi , następnie ruszam delikatnie (przy skręconych maksymalnie kołach) i coś zaczyna piszczeć , dzieje się tak już jakiś czas nie miałem czasu się tym zająć do tej pory ale planuje wymianę wahaczy i przy okazji może i tą dolegliwość bym naprawił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11 0 Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Nikt nie pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 często gęsto to odgłosy sprzęgiełka na alternatorze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rayban Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Mam coś podobnego. Z przodu silnika masz rolki i napinacze, prawdopodobnie jeden z nich ma luz. Ja na razie jeżdżę, bo trzeba cały przód demontować u mnie, a piszczy mi przy max skręcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11 0 Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Hmm to jednoznacznej przyczyny nie da się określić ja myślałem ze pasek od pompy wspomagania ludzie pisali ze może to być to, ale spotkała mnie niespodzianka przestało już piszczeć ciekawe na jak długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrzaba5 1 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Więc może być to pasek od wspomy. Może był gdzieś zabrudzony i przy większym oporze się slizgał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipo 2 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 nie skręca się maksymalnie kołami w lewo, czy w prawo! nie wolno tego robić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11 0 Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 nie skręca się maksymalnie kołami w lewo, czy w prawo! nie wolno tego robić.. a skąd taki wniosek ? przy parkowaniu i ciasnoscie nie wyobrażam sobie nie skręcać kół do końca ---------- Post dopisany at 16:29 ---------- Poprzedni post napisany at 16:29 ---------- nie skręca się maksymalnie kołami w lewo, czy w prawo! nie wolno tego robić.. a skąd taki wniosek ? przy parkowaniu i ciasnoscie nie wyobrażam sobie nie skręcać kół do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipo 2 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 jak Ci się pompa będzie sypać, to będzesz wiedział dlaczego nie można, czy nie słyszysz buczenia, czy delikatnego pisku, jak skręcisz kołami do SAMEGO KOŃCA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spknet 2 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 mi kiedyś popiskiwało jak miałem mało płynu w układzie wspomagania bo wąż był źle zamocowany do zbiorniczka dobrze ze w pore dolałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looter 0 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Hmm mam ten sam problem w B8 , w serwisie mi powiedzieli że to wachacze , aby było śmieszniej są one technicznie sprawne , a ten dźwięk to trze guma o metal , po posmarowaniu na chwile ustało , jednak występuje dalej ; / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11 0 Opublikowano 25 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 Ja myślałem ze się naprawiło ostatnio nie piszczalo dziś znów zaczęło, coś z pompa na chłopski rozum z zawieszeniem mało chyba ma to wspólnego dźwięk jaki wydaje to jakby slizgajacy się pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzeha 0 Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Mam podobny problem a dwa tygodnie temu wymieniłem lewą końcówkę drążka kierowniczego i nie wiem czy to ma jakiś związek? -piszczy przy skręconych kołach na maxa nawet na postoju mechanior popsikał WD40 gdzieś w okolice paska alternatora i tych rolek i na chwilę przestało uzupełniłem płyn od wspomagania bo było ponizej minimum ale objawy dalej te same - dodadkowo przy ruszaniu nawet na prostych kołach i małych obrotach słychać wyraźny warkot jakby z tych rolek to samo dzieje się np na 2 biegu przy niskich obrotach jak tocząc się dodaję mu lekko gazu, ustaje gdy auto wchodzi na obroty > 1500 Podejzewam ze ktors z tych rolek złapała luz i dlatego nagle zaczął piszczeć pasek a przy małych obrotach moze jest bardziej obciążona i stąd ten warkot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akwarium 0 Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 witam mialem te same obiawy przy skreceniu calkiem w prawo lub w lewo piszczala pompa ale maglownica byla nie szczelna ciekla po wymianie maglownicy wszystkie piszczenia zniknely Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzeha 0 Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Wielkie dzięki za odpowiedź akwarium !!! Teraz się zastanawiam czy mechanik (dwa tyg temu) przy wymianie lewej końcówki drążka kierowniczego mógł (niechcący/lub celowo) uszkodzić maglownicę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się