Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Piszczenie przy skręcie kół


robert11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, może ktoś miał podobny problem, koła skręcone maksymalnie w lewo lub w prawo (nie ma znaczenia) samochód stoi , następnie ruszam delikatnie (przy skręconych maksymalnie kołach) i coś zaczyna piszczeć , dzieje się tak już jakiś czas nie miałem czasu się tym zająć do tej pory ale planuje wymianę wahaczy i przy okazji może i tą dolegliwość bym naprawił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

często gęsto to odgłosy sprzęgiełka na alternatorze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam coś podobnego. Z przodu silnika masz rolki i napinacze, prawdopodobnie jeden z nich ma luz. Ja na razie jeżdżę, bo trzeba cały przód demontować u mnie, a piszczy mi przy max skręcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm to jednoznacznej przyczyny nie da się określić ja myślałem ze pasek od pompy wspomagania ludzie pisali ze może to być to, ale spotkała mnie niespodzianka przestało już piszczeć:) ciekawe na jak długo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc może być to pasek od wspomy. Może był gdzieś zabrudzony i przy większym oporze się slizgał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie skręca się maksymalnie kołami w lewo, czy w prawo! nie wolno tego robić..

a skąd taki wniosek ? przy parkowaniu i ciasnoscie nie wyobrażam sobie nie skręcać kół do końca :)

---------- Post dopisany at 16:29 ---------- Poprzedni post napisany at 16:29 ----------

nie skręca się maksymalnie kołami w lewo, czy w prawo! nie wolno tego robić..

a skąd taki wniosek ? przy parkowaniu i ciasnoscie nie wyobrażam sobie nie skręcać kół do końca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi kiedyś popiskiwało jak miałem mało płynu w układzie wspomagania bo wąż był źle zamocowany do zbiorniczka dobrze ze w pore dolałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm mam ten sam problem w B8 , w serwisie mi powiedzieli że to wachacze , aby było śmieszniej są one technicznie sprawne , a ten dźwięk to trze guma o metal , po posmarowaniu na chwile ustało , jednak występuje dalej ; /

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślałem ze się naprawiło ostatnio nie piszczalo dziś znów zaczęło, coś z pompa na chłopski rozum z zawieszeniem mało chyba ma to wspólnego dźwięk jaki wydaje to jakby slizgajacy się pasek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem a dwa tygodnie temu wymieniłem lewą końcówkę drążka kierowniczego i nie wiem czy to ma jakiś związek?

-piszczy przy skręconych kołach na maxa nawet na postoju

mechanior popsikał WD40 gdzieś w okolice paska alternatora i tych rolek i na chwilę przestało uzupełniłem płyn od wspomagania bo było ponizej minimum ale objawy dalej te same

- dodadkowo przy ruszaniu nawet na prostych kołach i małych obrotach słychać wyraźny warkot jakby z tych rolek to samo dzieje się np na 2 biegu przy niskich obrotach jak tocząc się dodaję mu lekko gazu, ustaje gdy auto wchodzi na obroty > 1500

Podejzewam ze ktors z tych rolek złapała luz i dlatego nagle zaczął piszczeć pasek a przy małych obrotach moze jest bardziej obciążona i stąd ten warkot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za odpowiedź akwarium !!!

Teraz się zastanawiam czy mechanik (dwa tyg temu) przy wymianie lewej końcówki drążka kierowniczego mógł (niechcący/lub celowo) uszkodzić maglownicę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...