frytz 0 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 witam, mam taki mały "problem" ze swoja a4b6: jakieś 3 tyg temu zauważyłem że zaczęła migać lampka akumulatora z częstotliwościa mniej więcej co 10 sek (odstępy nie były regularne) zgasiłem auto odpaliłem i problem znikł. dziś stało się to samo. co może być powodem takiego zachowania. auto mam 2 lata i 1 raz cos takiego miało miejsce. Myslałem że może klemy nie stykają ale wówczas zgaszenie auta nic by nie dawało. Czy jest to problem ładowania czy może pada akumulator? Miał może ktoś podobą sytuację? Z góry thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Słaby AKU masz juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frytz 0 Opublikowano 13 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 myslicie że to tylko aku? bałem że coś z alternatorem itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Sprawdz w blokach pomiarowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofquattro 0 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Myślę , że ako przy czymś takim może być słabe i może porządne doładowanie pozwoli mu wrócić do życia , ale prawdopodobnie naprawa od strony ładowania Cię czeka. Czy przygasa Ci oświetlenie kabiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 przecież, jak jest słaby aku-to nie miga kontrolka baterii przy słabym akumulatorze, po odpaleniu będzie sterownik ABSu sygnalizować dźwiękiem i na FISie ukarze się czerwona ikonka wykrzyknika -jak miga, lub się pojawia czerwona ikonka baterii, to albo alternator, albo regulator napięcia-trzeba by podpiąć vaga i sprawdzić, na zgaszonym silniku ma być min. 11V, a na odpalonym max. 14V:wink4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofquattro 0 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 przecież, jak jest słaby aku-to nie miga kontrolka baterii przy słabym akumulatorze, po odpaleniu będzie sterownik ABSu sygnalizować dźwiękiem i na FISie ukarze się czerwona ikonka wykrzyknika -jak miga, lub się pojawia czerwona ikonka baterii, to albo alternator, albo regulator napięcia-trzeba by podpiąć vaga i sprawdzić, na zgaszonym silniku ma być min. 11V, a na odpalonym max. 14V:wink4: 11V? Myślałem , że 12V po zgaszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Ja u siebie już dwa alternatory wymieniłem, także na to stawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Kolego miernik prawde Ci powie Jak bedzie slabe ladowanie to bedzie Ci wlasnie migac ta kontrolka. niekoniecznie aku bedzie slabe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 11V? Myślałem , że 12V po zgaszeniu.12 v jest normalnie-minimalnie może być 11 V, jak będzie tyle-sterownik ABS zacznie pokazywać usterkę na FISie:wink4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 wystarczy zwykły miernik za 8zl zęby sprawdzić jak ładuje , napięcie powinno byc 14,3/14,4 po zapaleniu świateł itp nie powinno spaść po niżej 14,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrzaba5 1 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Kontrolka miga Ci na niższych czy na wyższych obrotach też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frytz 0 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 kontrolka migała normalnie w czasie jazdy niezaleznie od obrotow pojechalem do zakaldu gdzie sie kupouje akumulatory facet miał takie urządzenie typowo do tego. ładowanie na swiatłach i z właczoną klimą 14,2 ale stwierdził że aku ma 50%. poza tym stwierdził że jest to aku fabryczne (auto 2004) gosciu twierdzi że pobór prądu był duży i alternator nie wyrabiał chciał pobrać prąd z aku a tam było mało bo słaby i wówczas migało. wg mnie sensowne wytłumaczenie i wlasnie w słabtym aku upatruje problem. mam nadzieje ze sie nie myle pozdr ---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ---------- kontrolka migała normalnie w czasie jazdy niezaleznie od obrotow pojechalem do zakaldu gdzie sie kupouje akumulatory facet miał takie urządzenie typowo do tego. ładowanie na swiatłach i z właczoną klimą 14,2 ale stwierdził że aku ma 50%. poza tym stwierdził że jest to aku fabryczne (auto 2004) gosciu twierdzi że pobór prądu był duży i alternator nie wyrabiał chciał pobrać prąd z aku a tam było mało bo słaby i wówczas migało. wg mnie sensowne wytłumaczenie i wlasnie w słabtym aku upatruje problem. mam nadzieje ze sie nie myle pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav_elk 0 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Witam podłącze się do tematu, czy masz jakiś problem z napięciem i ładowaniem? Czy chodzi tylko i wyłącznie o migającą kontrolkę akumulatora na desce rozdzielczej? Bo to jest zasadnicze pytanie.....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frytz 0 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 ładowanie na profesjonalnym mierniku pokazalo ok. poza migajaca kontrolka zadnych innych niepokojacych objawowo niezauwazyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
casavio 1 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Miałem to samo i padł mi wirnik w alternatorze, podobno częsta usterka w alternatorach valeo 140a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cymrus 0 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 witam, jesli mozna sie podlaczyc do tematu... u mnie mam nowy akumulator i wymieniony altenator. wczoraj gdy zapalilem samochod to kontrolka od akumulatora nie zgasla...gdy wylaczylem samochod i zapalilem go ponownie wszystko jakby jest ok....gdzie jeszcze moge szukac przyczyny zapalania sie tej kontrolki??? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 podepnij kompa, kiedy kontrolka się zapali-będzie wiadomo co powoduje jej zapalenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cymrus 0 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 juz sie nie wlacza ...choc do teraz nie wiem co bylo powodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się