Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik odpala na 2,3 sekundy i gaśnie


Majonez44

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam Audi A4 Avant 1996 rok 1,9 TDI 110 koni i juz po raz czwarty w ciagu ostatnich 6 miesiecy mam takie objawy.Jade na zakupy podjezdzam pod sklep gasze silnik i po jakiej godz.chce go odpalic silnik zapala bez problemu ale pracuje okolo 3 sekund i gasnie i tak pare razy dodaje gazu nie reaguje.Za pierwszym razem mialem w baku okolo 10 litrow ropy obok byla stacja benzynowa poszedlem kupilem 5 litrow paliwa wlalem do baku i silnik bez problemu odpalil.Nastepnym razem zdjalem kleme z akumulatora i tez to pomoglo.Ale wczoraj mylem nadwozie w myjni na stacji benzynowej w baku mialem okolo 40 litrow paliwa po myciu wsiadam do auta i znow nie pali.Chodzi 3 sekundy i gasnie.Wypchnalem auto i odlaczylem akumulator ale to nic nie dalo.Podepchnalem auto pod dystrybutor wlalem 10 litrow paliwa i auto pieknie zapalilo.Moze mial ktos podobne objawy.Prosze forumowiczow o porade.Pozdrawiam.Majonez44

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego podłącz pod vaga czy są błędy immo tak jak kolega wyżej pisze , jeżeli ich niema to zapowietrza się pompa i to raczej obstawiam w 99 %

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odepnij przepływomierz jak nie będzie chciał znowu odpalic i daj znać czy coś pomoglo :-) ostatnio mialem to samo po myjni... Szukam przyczyny.. Po odpieciu normalnie auto chodzilo :-/

Wysłane za pomocą TapaTalk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli immo to będzie się palić (lub migać )lampka od immo (samochód z kluczykiem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na poczatek sprawdzilbym immobilajzej. tez tak mialem ze na starym kluczyku zaraz po odpaleniu auto gasnelo a na drugim nieuzywanym kluczyku bylo ok.

zdjalem obudowe stayjki i pomajstrowalem przy tym kablu od immo i juz chodzi normalnie na obu kluczykach:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z kontrolką od immo?? w przed lifcie była juz?? bo ja w polifcie 99r mam pomarańczowa z kluczykiem , powinna zgasnąć chwile po załączeniu zapłonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przedlifcie była kontrolka . W tym silniku immo praktycznie można zrobić na off gołymi rękami ( w przenośni ) . Podoba mi się jak jest wątek na przeszło więcej stron na temat immo i jak ktoś wyskakuje z problemem immo - pewnie dlatego że szukajka gryzie , ma wielkie zębiska i straszne ślepia . Wystarczyło by przeczytać pierwszą stronkę słynnego już tematu o IMMO i byłby problem rozwiązany - a tak znowu tłucze się temat immo . Przecież już praktycznie każdy wie iż w starych a4 b5 sniedzieje wtyczka od pętli . Panowie - już trochę wytężać swoje umysły . Wiem że jest weekend i promile dają znać o sobie :)

Pozdrawiam :)

Kris

Acha - i nie ma czegoś takiego jak przekaznik immo !! Jest albo sterownik zwany "white box" ( tak jest czasem opisywany zewnętrzny moduł immobilisera ) lub normalnie immo w zegarach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem auto w warsztacie vagiem i okazalo sie ze to wina immobilisera .Dzisiaj bylem u speca ktory poczyscil co trzeba i zaprogramowal mi na nowo trzy klucze ktore byly w ogole nie uzywane w tym jeden plastikowy ktory o dziwo tez ma pastylke immob.Auto pali i chodzi oby tak dalej.Moj rocznik 1996 ma w liczniky kontrolke immob.Dziekuje za podpowiedzi i pozdrawiam wszystkich Majonez44.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...