krzysiekml Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Cześć,zauważyłem że czuć benzynę w oleju silnikowym i tu moje pytanie:czy po za wtryskami bena może się dostać do oleju w tym silniku? czy jak wyciągnę listwę z wtryskami i przekręcę na zapłon to będzie wiadomo czy cieknie któryś.Dzięki za wskazówki i porady. ---------- Post dopisany 15-05-2012 at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2012 at 21:38 ---------- Cześć,zauważyłem że czuć benzynę w oleju silnikowym i tu moje pytanie:czy po za wtryskami bena może się dostać do oleju w tym silniku? czy jak wyciągnę listwę z wtryskami i przekręcę na zapłon to będzie wiadomo czy cieknie któryś.Dzięki za wskazówki i porady. nikomu się nie zdarzyło mieć benzynę w oleju silnikowym?:
grzemo Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Jak leja wtryski to jest taka możliwość. Nie masz problemów z odpalaniem? Uszkodzony czujnik temp może powodować że wtryski mogą lać. Warto go sprawdzić w pierwszej kolejności.
krzysiekml Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Opublikowano 16 Maja 2012 z odpalaniem żadnych problemów nie ma,latam na LPG i się zastanawiam czy jak są zamknięte wtryski od benzyny podczas jazdy na LPG to czy któryś czasem nie przepuszcza? czujnik temp powiadasz-co prawda ostatnio był błąd od niego , jeszcze mam wrażenie takie ,że zaczęło to się dziać jak zrobiłem program:mysli: może padł któryś? ---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 05:22 ---------- z odpalaniem żadnych problemów nie ma,latam na LPG i się zastanawiam czy jak są zamknięte wtryski od benzyny podczas jazdy na LPG to czy któryś czasem nie przepuszcza? czujnik temp powiadasz-co prawda ostatnio był błąd od niego , jeszcze mam wrażenie takie ,że zaczęło to się dziać jak zrobiłem program:mysli: może wtrysk padł któryś?
Standby Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 A nie zależy to od zużytych pierścieni??Albo uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa lub pompy paliwa. A często może robisz krótkie trasy tak do 5km na niedogrzanym silniku?
krzysiekml Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Opublikowano 17 Maja 2012 do pracy mam 10km w jedną stronę,po ok.3km 90st.C na blacie,filtra paliwa jeszcze nie ruszałem,pierścienie-czyż by padły zaraz po programie?
grzes1150 Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 Przybywa ci znacznie oleju czy tylko zapach??? bo coś mi się wydaje że ktoś tu szuka dziury w całym
krzysiekml Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Opublikowano 18 Maja 2012 tylko zapach ale dość mocny,idzie go wyniuchać siedząc w aucie przy zamkniętej masce,oleju pół stanu i nic się nie zmienia,jeżdżę na LPG-czy wtryski(wtrysk) benzynowe mogą puszczać jak są zamknięte?jakoś w tym widzę nie sprawność tak mi się wydaje. ---------- Post dopisany 18-05-2012 at 22:49 ---------- Poprzedni post napisany 17-05-2012 at 22:18 ---------- filtr paliwa zmieniony,wtryski rozpylają z tego co widziałem to ładnie i równo i nie ciekną,pozostał regulator ciśnienia paliwa tylko gdzie on się znajduje? bo coś nie kumam gdzie on jest.
grzes1150 Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 tylko zapach ale dość mocny,idzie go wyniuchać siedząc w aucie przy zamkniętej masce,oleju pół stanu i nic się nie zmienia,jeżdżę na LPG-czy wtryski(wtrysk) benzynowe mogą puszczać jak są zamknięte?jakoś w tym widzę nie sprawność tak mi się wydaje.---------- Post dopisany 18-05-2012 at 22:49 ---------- Poprzedni post napisany 17-05-2012 at 22:18 ---------- filtr paliwa zmieniony,wtryski rozpylają z tego co widziałem to ładnie i równo i nie ciekną,pozostał regulator ciśnienia paliwa tylko gdzie on się znajduje? bo coś nie kumam gdzie on jest. Jaja sobie robisz????? Regulatgor jest wbudowany w filtrze paliwa ---------- Post dopisany at 23:50 ---------- Poprzedni post napisany at 23:49 ---------- Kup do wewnątrz choinkę o zapachu kokosowym, lej paliwo i ogień na tłoki
krzysiekml Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Opublikowano 19 Maja 2012 kokosowy odpada,a tak na poważnie to wiedziałem,dlatego filtr zmieniłem bo wisiał z 5 lat pewnie jak nie lepiej.Pewnie że żartowałem trzeba się trochę pośmiać ---------- Post dopisany at 23:39 ---------- Poprzedni post napisany at 00:09 ---------- do zamknięcia:decayed:
pme Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 sprawdz pochłaniacz par paliwa może dziurawy i czuć oparami paliwa pod maska
czaki22 Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 sprawdz czy korek paliwa nie jest zassany
krzysiekml Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Opublikowano 21 Maja 2012 pochłaniacz par paliwa jest ok. to sprawdzałem jako pierwsze,korek wlewu paliwa też ok. - no chyba,że Motul jakaś podj...ba się trafił i on tak wali po rozgrzaniu silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się