-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Standby
Osiągnięcia Standby
1
Reputacja
-
Prawdopodobnie tak, bo widać, że kokpit był zdejmowany, ale ogólnie te przyciski się "kupy" jakoś nie trzymają hehe Bity nie był z przodu bynajmniej, z tyłu też nie widać, nom, a Rudej trochę jest, bo to Vw :PP Kabelek już ogarnięty Jeszcze tylko jakieś fajne fotele musze wyszukać do niego i Latać.
-
Powitać wszystkich No cóż co prawda nie jest to czego szukałem przez ten cały czas no ale Poszukiwania Audi A4 zatrzymały się w miejscu w chwili oglądania Vw Vento. Od paru miesięcy (około pół roku) szukałem ładnej A4 w nie oszukujmy się niskiej cenie i gdybym miał kupić Audi musiałbym w nią sporo wydać, ponieważ nikt nie sprzeda dobrej A4 z silnikiem diesla za po 6-7tys. tylko dużo wiecej. A więc poszedłem po rozum do głowy i kupiłem Vento z dosyć bogatym wyposażeniem za mniejsze pieniądze Z waszym forum się jednak nie rozstaje gdyż mam coś w swoim Venciaku z A4 hehe No i jeszcze kiedyś mam nadzieję znajdę swoją A4 Teraz coś o Venciaku Rocznik 1996 Silnik 1.9 TDI AHU 90km Przebieg Chodzą plotki, żę 256000km Wyposażenie: (wszystko sprawne jak w zegarku) - Klimatyzacja - Klimatronic - Tempomat - Centralny Zamek z Pilota - Roleta tylnej szyby - El. Szyby 4szt. - El. Lusterka - Lusterko Fotochromatyczne - Air Bag Samochód nabyłem jakiś miesiąc temu, pomału zaczynam coś działać, ale efekty będą widoczne dopiero z czasem Mam pare planów, niektóre już są realizowane. To może parę fotosów Pozdrawiam, dziękuje za wgląd i zapraszam do komentowania
-
A jaki to jest dym? Może czuć jakiś specyficzny zapach spalenizny czy coś jak by plastik?
-
Podjedz sprzedaj kata i będzie gitara, a w miejsce niego wstawią rurkę i git malina
-
A zobacz sobie to: http://allegro.pl/apama-mata-wygluszenie-maski-silnika-z-aluminium-i2337044834.html
-
ulala przerąbane dobrze, że jeszcze do lasu się nie wybrałeś z dziewczyną na małe co nieco bo wtedy by były jaja Hmm, kręci ale nie łapie, a może jakiś czujnik się odłączył czy coś sprawdzałeś łączenia miedzy kablami??
-
To się przeciez nie opłaca Po taniości by Ci wyszło jak byś dał maty bitumiczne ale nie wiem jak jest z ich odpornością na ciepło od silnika. Słyszałem też o matach bitumicznych z powierzchnią aluminiową, które są odporne na wysoką temperaturę i dzięki temu niby mogą być stosowane w komorach silników. Ale jak to jest to dokładnie nie wiem. Cena zwykłej maty bitumicznej ok. 6 zł za sztukę o wymiarach 25 x 50 cm.
-
Można wszystko, tylko czy to się będzie opłacało
-
Kolega wyżej Ci polecił forum http://lpg-forum.pl/index.php , zobacz może tam jest coś ciekawego, ale lepiej się 3x upewnij zanim zaprowadzisz ją do gazownika i popytaj jak mu to wychodzi
-
Powinno być słychać powyżej 3500tys. obrotów (źródła z internetu), ale nie wiem jak to jest. Radził bym Tobie to sprawdzić dokładnie, bo może się okazać, że ma 125km, a nie 150
-
yhh, współczuje ;/ A tankowałeś ostatnio na jakieś nie sprawdzonej stacji??
-
A nie masz przez przypadek luzów na drążkach?? Sprawdz same połączenie drążka z przekładnią kierowniczą.
-
Jak dla mnie to mało zrozumiała ta Twoja instrukcja, na podstawie tej co ja robiłem było wszystko jakoś jaśniej rozpisane. Mi się wydaje, że to tym czarno/czerwonym trzeba podciągnąć jako kanał dodatkowy?? Dobrze kombinuje?
-
Spada temp. silnika po zmianie zderzaka na S4
Standby odpowiedział(a) na tomaszw temat w Audi A4 B6/B7
Teraz pewnie ma lepsze chłodzenie i dlatego spada :PP -
A może to wina oleju w skrzyni biegów?? To co piszecie, że macie problem z wrzuceniem??