adik1983 2 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 jak wyglada chipowani a4 b5 1.9 tdi afn z 97 trzeba wylutowywac cos z kompa czy wytarczy wgranie nowego wsadu i skad wziasc czysta kosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 trzeba wylutowac:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Czyste kości wraz z podstawkami PLCC32 kupujesz w elektroniku (2 kości i 2 podstawki). Wylut kości z ori softem, wlut podstawek, programowanie nowych kości, wpinasz w podstawki, wkładasz ECU w auto i ogień na tłoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 czesc a gdzie znajde takie kosci z podstawkami plcc32 i skad wziasc mape ---------- Post dopisany at 07:11 ---------- Poprzedni post napisany at 06:59 ---------- czy trzeba rozebrac kompa w aucie zeby sczytac jaki tam na oryginale jest numer seryjny czy nie ---------- Post dopisany at 07:11 ---------- Poprzedni post napisany at 07:11 ---------- czy trzeba rozebrac kompa w aucie zeby sczytac jaki tam na oryginale jest numer seryjny czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudeusz 0 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Podstawki i kości na Allegro kupisz. Ja ma takie u siebie. http://allegro.pl/podstawka-plcc-32-pin-smd-precidip-cena-za-5szt-i2314328384.html Trzeba rozkręcać kompa i odczytać numery z kości HHH i LLL. Jesteś na 100 % pewien że mechanicznie wszystko jest porządku? Kości z dobrym programem to nie drożdżówka, wsadził i wyjął. Nie polecam tzw. gotowców . Bo każdy samochód jest inny. Najpierw rób Logi, no chyba że już zrobiłeś i jest wszystko perfekcyjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Zrób najpierw wszystkie wymagane logi i wtedy mysl o wirusach. Jeśli chcesz to zrobić sam, musisz mieć programator do kości plcc32. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 a jakie logi sa wymagane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 a jakie logi sa wymagane BS: 000 004 003 011 Statyczne: 001 003 004 007 013 Dynamiczne: 003 010 011 004 008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 a w jaki celu robi sie te logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 a w jaki celu robi sie te logi chcesz sam chipowac afna, a nie wiesz w jakim celu robi sie logi i co to w ogole jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 biedny AFN idioto odporny silniki ale tego raczej nie wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 biedny AFN idioto odporny silniki ale tego raczej nie wytrzyma nie przesadzaj, ze po włożeniu gotowca -silnik momentalnie stanie, lub wybuchnie-gotowce są robione zachowawczo i powiedzmy-"przystosowane" do sporej większości silników danego typu, konkretny program robi się pod konkretne auto, ale w celu "wyciśnięcia" max z potencjału, jakie przedstawia dana jednostka, a nie dlatego, ze tak jest najbezpieczniej-to stereotyp, który należy obalić, bo jeśli program jest zrobiony na 95-98% możliwości jednostki, a nagle coś się wyłoży-to będą takie same problemy, jak z gotowcem , robionym zachowawczo na 85% potencjału, gdzie już z góry jest założone, ze coś może niedomagać w aucie, które ma 10, czy 15 lat:wink: dedykowany soft robi się pod auto, które ma nowe/inne/większe turbo, przepływkę, IC, et cetera, a nie pod auto, które jeździ od parunastu lat na seryjnych gratach, które za chwilę i tak się rozlecą...przykładów na to jest dziesiątki na Forum, ze po wirusie to padło a tamto tez niedomaga, a to wina Tunera, ze coś spaprał itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się