wiesgaj Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 Mam pytanie do kolegów, czy ktoś wie do czego służy taka podkładka średnicy ok.3 cm. ze ząbkami do okoła. Wyleciała mi i nie wiem gdzie ją dać.Miałem twarde hamulce i postanowiłem rozebrać serwo.Podciśnie sprawdzone na 100%. Siedzę nad tymi zaworkami i nie mogę skapować jak to działa.Znaczy się zamykanie zaworków i dekompresja za membranami. Czy wie może ktoś z kolegów i tak łopatologicznie opisał to ustrojstwo. Byłbym wdzięczny.Serwo dwukomorowe. Dorzuciłem zdięcie podkładki. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/178714b5615b9d2e.html
stomi Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 http://a4-klub.pl/showthread.php?234031-Przyczyna-blokuj%B1cych-si%EA-hamulc%F3w Mam ten złom jeszcze to pisz co potrzebujesz, ale po ocenie wzrokowej widzę że twój to paździerz i proponuje zakup nowego. Te twoje części powinny być bez śladu rdzy. ---------- Post dopisany at 13:57 ---------- Poprzedni post napisany at 13:57 ---------- http://a4-klub.pl/showthread.php?234031-Przyczyna-blokuj%B1cych-si%EA-hamulc%F3w Mam ten złom jeszcze to pisz co potrzebujesz, ale po ocenie wzrokowej widzę że twój to paździerz i proponuje zakup nowego. Te twoje części powinny być bez śladu rdzy.
wiesgaj Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 Sorki za wprawadzenie w błąd kolegów.To nie mój zaworek ani ta podkładka.Skopiowałem z czegoś. Moje części wyglądają jak nówka.Moją intencją było pokazanie tej nieszczęsnej podkładki bo nie wiem gdzie była. I tak po złożeniu tego serwa hamulce były ok. ale przez 2 dni i klapa .Twarde jak skała.
stomi Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Ta zębata blokuje bolec żeby nie wyleciał [/img]
wiesgaj Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 Dzięki za odpowiedź. Złożyłem bez. Ale myślę że mój problem to nie ta podkładka.Chyba raczej tłoczek od strony pedału.Nie mam porównania jak hamują inne A4 z tym serwem.Obawiam się że jak wymienię na jakąś używkę to będzie tak samo i parę stówek ucieknie.
stomi Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 ale jaki tłoczek? serwo jest bezpośrednio spięte z pedałem. A co się dzieje z hamulcami, czemu je otwierałeś?
wiesgaj Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 Serwo jest bezpośrednio spięte z pedałem, ale pedał naciska na taki tłoczek gumowy który zamyka lub otwiera kanały w serwie.To tak ogólnie.Bo siedziałem na tym trochę i niewiele skapowałem.Bo gdzie leży przycznyna że serwo nie ciągnie .Gdy je rozebrałem to wygląda idealni i gdzie leży przyczyna. Otwierałem bo wydaje mi się że mam nieco za twardy hamulec. Przykładowo, jak wsiadłem do Leona, to niebo, pod nogą hamulce jak brzytwa. To dlaczego A4 miał by mieć gorsz, no chyba że tak ma być.Nadmieniam że podciśnienie sprawdzone zegarem i jest ok. A cały powód tego jak mieżyłem zegarem, to po wciśnięciu pedału podciśnienie spada.I myślę że tu jest chyba przyczyna.
stomi Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Miałem kiedyś bore, to też tam hamulce były brzytwy, leciutko chodziły, w a4 trochę ciężej ale nie aż tak ciężko żeby sprawne serwo rozbierać
wiesgaj Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 A teraz klapa hamulec jak skała a klocki trzymają. I mnie szlak trafia.
stomi Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 masz nieszczelność w serwie. U mnie tak było i guma była pęknięta.
wiesgaj Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 Dzięki panowie, serwo do kosza ,nie da się uratować .Nieszczelności nie znalazłem ale decyzja na "nowe" .Tylko jak nie kupić na allegro takie same?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się