tomas2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 nie znam dokładnie przyczyny. Rozmawiałem z gościem który regeneruje sprężarki od wielu lat i naprawia klimatyzacje i powiedział ze auta po 2000r maja tak skonstruowana sprężarki że nie mogą pracować na sucho bo się zacierają oczywiście nie od razu. W układzie tak dla informacji tych którzy nie wiedzą podczas pracy układu klimy w jej zawartości nie jest tylko freon ale także olej a bez niego jak to większość urządzeń tego typu zaciera. Ja jeździłem bez klimy i jestem autentycznym przykładem jakie jest skutek jazdy bez
tomas2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Opublikowano 3 Lipca 2012 Gdy ECON się świeci to znaczy ze klima nie działa jeżeli nie jest zapalona czerwona dioda to to znaczy że działa, jeśli masz jakieś pytania zadzwoń pod ten numer i podpytaj fachowca 605284535
Pepin Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 sprężarka pracuje w trybie ECON? hi, w B6 i B7 musisz mieć czynnik chłodzący&olej .. sprężarka pracuje cały czas
Dikson Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 Dowiedziałem sie w serwisie w audi iż jeżeli nawet czynnik ucieknie z układu wtedy kompresor w ogóle się nie załączy. Więc jak sie ma zatrzeć. Nie wypisujcie bzdur.
tomas2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Opublikowano 6 Lipca 2012 w servisie zazwyczaj pracują wymieniacze nie fachowcy. ja jestem żywym przykładem że można zajeździć i o tym fakcie powiedział mi gościu który od wielu lat naprawia tylko i wyłącznie klimatyzacje tj. regeneruje sprężarki itp i mówił mi też o baranach z servisów którzy nie maja zielonego pojęcia o klimie i wielokrotnie servis oddawał do niego auta aby on naprawiał klimę klienta których przyjechał do servisu.
bobikos Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 Dowiedziałem sie w serwisie w audi iż jeżeli nawet czynnik ucieknie z układu wtedy kompresor w ogóle się nie załączy.Więc jak sie ma zatrzeć. Nie wypisujcie bzdur. Czegoś się tam dowiedziałeś, ale sam nie wiesz czego. Zapoznaj się z budową sprężarki w B6 i B7. Co znaczy się nie załączy? Widziałeś w tych sprężarkach sprzęgło elektromagnetyczne które miałoby możliwość rozłączenia sprężarki od koła pasowego?
tomas2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Opublikowano 6 Lipca 2012 znam budowę układu klimatyzacji mowa o przypadku gdy sprzęgło jest rozje... i niestety nie ma jak się rozłączyć i wtedy zaciera sprężarkę i po klimie
Gość Rayban Opublikowano 7 Lipca 2012 Opublikowano 7 Lipca 2012 Witam Podepnę się pod temat. 3 miesiące temu zrobiłem w samochodzie klimatyzację. Kupiłem go z uszkodzoną sprężąrką. Wymieniliśmy sprężarke, czyszczenie filterka, nabicie, 2x ozonowanie - smierdziało mi capem. Ostatnio samochod byl u mechanika, robil mi blotnik. Po odebraniu jezdzilem okolo 20 minut i nagle przestała dzialac klima. VCDS niczego nie wykrywa. Mam jednak od samego początku błąd prawej poduszki silnika. Mimo, że kostka jest wpięta. Tzn kostka była wypięta i ją wpięliśmy. Jak można rozpoznać prawidłową kostkę do sprężarki ? Eco da się włączyć / wyłączyć. Gość który mi to robi stawia właśnie na sprzęgło sprężarki. Twierdzi, żeby to zdiagnozować musi znowu wyjąć sprężarkę. Kolejne pytanie : Czy da się ją jakimś sposobem wyjąć bez demontażu przodu, zdejmowania lamp, zderzaka ? Mam u siebie pojemność 2.7TDi B7. Czy ten zbierak widoczny na zdjęciu : ZABIERAK Metalowy SPRZĘGŁA PRZECIĄŻENIOWEGO do: Kompresor Klimatyzacji NIPPONDENSO 6SEU12C , 7SEU16C , 7SEU17C ? Części do Sprężarek Klimatyzacji Sklep Laser-Sinex jest konieczny przy sprężarce ? W mojej oryginalnej go nie było. W tej co kupiłem również. W jaki sposób następuje czyszczenie układu klimatyzacji ? Bo jak znowu mam założyć i znowu się coś zatrze.... Nie mam pojęcia co ktoś wcześniej z tym robił.
marekg Opublikowano 7 Lipca 2012 Opublikowano 7 Lipca 2012 sprężarka pracuje w trybie ECON? hi, w B6 i B7 musisz mieć czynnik chłodzący&olej .. sprężarka pracuje cały czas Z tego co mi wiadomo, nasze auta nie mają sprężarek z regulowanym wydatkiem.Nie pracują więc cały czas. Dodatkowo przy takiej sprężarce przycisk ECON nie miałby sensu...
tomas2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Opublikowano 8 Lipca 2012 kolego Rayban nie wiem jak rozpoznać w twoim aucie która kostak jest od klimy a która od poduszki ale gdybyś miał podpięta kostkę od poduszki w sprężarkę i mowa o działającej klimie VCSD pokazał by ci błąd czujnika w sprężarce a gdy klima nie działa to nic nie pokaże tak było w moim przypadku, żeby sprawdzić czy kompresor jest sprawny trzeba go zdemontować i fachowiec stwierdzi czy samo sprzęgło do wymiany czy cały sprężarka i mowa o kimś kto regeneruje sprężarki i naprawia klimatyzacje a nie mechaniku co jest od wszystkiego i do niczego a jak zauważyłem jest ich od h*ja a co do czyszczenia układu to robi się to specjalna maszyną która specjalnymi środkami puka układ.
turzol Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Podepnę się pod temat. Czy ktoś wie co może być powodem, że w sprężarce (typ 7SEU16C) drugi raz w ciągu jednego roku odpadło mi sprzęgło? ZABIERAK Metalowy SPRZĘGŁA PRZECIĄŻENIOWEGO do: Kompresor Klimatyzacji NIPPONDENSO 6SEU12C , 7SEU16C , 7SEU17C ? Części do Sprężarek Klimatyzacji Sklep Laser-Sinex Układ był sprawdzany pod wzgledem zasilania i szczelności. Po roku od wymiany tego zabieraka z kompresora zaczęło dochodzić chrobotanie i wczoraj przy ruszaniu ze świateł usłyszałem strzał i zabierak zostawiłem na drodze szybkiego ruchu, a z kratek przestało lecieć schłodzone powietrze.
marcin9680 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Podepnę się pod temat. Czy ktoś wie co może być powodem, że w sprężarce (typ 7SEU16C) drugi raz w ciągu jednego roku odpadło mi sprzęgło?ZABIERAK Metalowy SPRZĘGŁA PRZECIĄŻENIOWEGO do: Kompresor Klimatyzacji NIPPONDENSO 6SEU12C , 7SEU16C , 7SEU17C ? Części do Sprężarek Klimatyzacji Sklep Laser-Sinex Układ był sprawdzany pod wzgledem zasilania i szczelności. Po roku od wymiany tego zabieraka z kompresora zaczęło dochodzić chrobotanie i wczoraj przy ruszaniu ze świateł usłyszałem strzał i zabierak zostawiłem na drodze szybkiego ruchu, a z kratek przestało lecieć schłodzone powietrze. Kolego szanowny mi sie nasuwa tylko jedna mysl a mianowicie zly montaz , slabe dokrecenie sruby laczacej ten element "zbierak" z kompresorem. Po wymianie sprzegla w Moim kompresorze Pan serwisant oddal mi Moj stary , poprzedni element gdyz powiedzial , ze czesto gesto zdaza sie , ze sruba , ktora to mocuje potrafi sie wykrecici i moge zgubic ten "zbierak" dlatego zebym zatrzymal sobie poprzedni jak by sie cos takiego stalo. Ja zakladalem ori czesci DENSO i jak narazie po ponad poltora roku jazdy nic zlego sie nie dzieje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się